Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A7 3.0 TFSI Daytona Gray 589KM/665NM !

Prezentacja w/w aut.
nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

A7 3.0 TFSI Daytona Gray 589KM/665NM !

Post autor: nosport » 16 lis 2019, 13:15

Witam

Jest to moj pierwszy samochod z rodziny Audi.
A7 zostało nabyte w tym roku, oczywiście wersja powypadkowa sprowadzona z USA.
2014 rok, silnik 3.0 TFSI V6, kolor to Daytona Gray, s-line, bose, tiptronic, headup, wentylowane fotele. Przebieg 100k
Moc: 534KM/597NM na Paliwie 100 Oktanowym bez dotrysku. Z dotryskiem, nie mierzone ale zapewne więcej niż 550
Modyfikacje:
-Wydech AWE Touring z rezonowanymi downpipe's
-Brak katalizatorów, Test Pipes wzamian
-Małe koło kompresora APR 57.75mm -> zmieniona w tej chwili na 57.2mm !
-Duże koło pasowe APR 187mm -> zmienione w tej chwili na 200mm !
-Przepustnica 80mm APR Ultracharger
-Rozwiercony kompresor
-Killer Chiller (chłodzenie dolotu układem klimy!)
-Dotrysk Wody/(M)Ethanolu
-Wydajniejsza elektryczna pompa wody CWA100-3
-RS7 Airbox
-Filtr Powietrza K&N
-Zawieszenie Bilstein & Eibach
-Sensor zawartości Etanolu w paliwie
-Wyświetlacz P3 Gauge z kratce nawiewu
-Kute felgi Concaver CVR1 Double Tinted Black 20" x 10" ET30
-Opony Michelin PS4 265/30 R20
-Korekta lakieru + Powloka ceramiczna(09.2019) Ceramic Pro 9H
-Przedni zderzak, pól maski, słupki A, wnęki pod klamkami i kilka innych miejsc zostało zabezpieczone Folia PPF 3M Scotchgard
-Oklejone chromy na czarno, tylne i przednie lampy przyciemnione.
-Grill RS Honeycomb
-Olej wymieniany co 5-6 tys km !
-Wymiana oleju w skrzyni przy 100 tys km
-Wymieniona odma, pompa wody, termostat przy 106 tys km
UPDATE 14.04.2021
-Nowe poduszki silnika
-Podkładki pod dyfer/skrzynie 034Motorsport
-Swaybar 034Motorsport
-Analogowy MAP Sensor podpięty pod wyświetlacz P3
-Pompa wysokiego ciśnienia z wkładem AutoTech (Przystosowanie do mieszanki E40)
-Nowy dolot 90mm -> 80mm
-Dodatkowy wyświetlacz schowany w popielniczce (pokazuje temperaturę cieczy wracającej/wchodzącej do kompresora).
-Dodatkowa pompa wody CWA100-3 włączana na przycisk (Łącznie 2 !)
-Klocki HPS Hawk
-Tarcze DBA 5000 Front-390mm
-Tył Zimmermann 356mm
-Zaciski RS5 B9 z zestawu Ceramicznego Brembo 6-Tłok
-Moc aktualnie to 589KM i 665NM!




Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Mały update photo (15-05-2020)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Video
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2021, 13:21 przez nosport, łącznie zmieniany 6 razy.

vitiis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 23 lut 2014, 07:00
Imię: Adrian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2011
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraina miodem płynąca

Post autor: vitiis » 30 lis 2019, 08:07

piekna. gdzie kupowales/robiles wydech i czy jest kompletny ? masz jakis filmik jak to gada ?
Stage2 by Gregor10

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 01 gru 2019, 20:27

Dzięki. Wydech kupiłem i robiłem w Best-Performance, jest kompletny. Jak to gada? Link pod ostatnim zdjęciem jest :)

roman_tyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
Imię: Romek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2014
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Waw
Kontakt:

Post autor: roman_tyk » 17 gru 2019, 22:48

fajna, rok jak mojej bialej, trzeba bylo wsadzac dyfzur albo zderzak przod rs7 robi robote prze uj

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 16 sty 2020, 15:45

Mały update co zostało zrobione, przebieg 106tys km
-Odma
-Pompa wody
-Termostat
-Chłodniczka Superchargera bo się rozszczelniła

roman_tyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
Imię: Romek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2014
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Waw
Kontakt:

Post autor: roman_tyk » 16 sty 2020, 16:47

chodzi ci idealnie na jałowym? czy zadrzy od czasu do czasu

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 16 sty 2020, 17:01

roman_tyk pisze:chodzi ci idealnie na jałowym? czy zadrzy od czasu do czasu
Wlasnie drży, masz jakis pomysl odnosnie tego zjawiska?

Awatar użytkownika
qujot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 449
Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: qujot » 16 sty 2020, 17:14

U mnie tak samo <mysli>

roman_tyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
Imię: Romek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2014
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Waw
Kontakt:

Post autor: roman_tyk » 16 sty 2020, 17:53

ponoc rzadko u kogo tego nie ma, praktycznie w kazdym przedlifcie.
czytalem fora i ludzie powymieniali cewki, swiece, rozrzady, odmy, wtryski, poduszki i bez zmian.
Na niemieckim forum jest jakies znalezisko ze to jest spowodowane zbyt twarda plecionka wydechu ta przy silniku. Ile w tym prawdy nie wiem

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 16 sty 2020, 18:12

A odczuwacie to tylko na kierownicy czy w jakiś inny sposób? Kojarzy mi się, że z tą plecionką gdzieś takie info było też od Gregora10.
Trochę się off-top zrobił :)
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 16 sty 2020, 18:52

Czuje na kierownicy i lekko po sobie, delikatne drganie jakby wypadanie zapłonu ale mniej odczuwalne. Przy wybieraniu katalizatorów, zobaczę tą plecionke przy okazji :)

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 16 sty 2020, 22:43

Kilka samochodów temu miałem Vectrę 3.2 i od tego czasu jestem na drgania na jałowym wyczulony <lol> Tam też tak było, że w zasadzie wszystkie auta z tym silnikiem drżały - dosłownie minimalne dotknięcie gazu i mrowienie znikało. Po zakupie A6 też zwróciłem na to uwagę - ewidentnie drżało, choć zdecydowanie słabiej niż w VC. Zmieniłem cały wydech - może minimalnie lepiej było. Później miałem nieplanowany fuckup z silnikiem - wleciał nowy z masą nowego osprzętu - od tego momentu zapanowała cisza.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

roman_tyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
Imię: Romek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2014
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Waw
Kontakt:

Post autor: roman_tyk » 17 sty 2020, 14:17

jedno jest pewne, nowe auto z salonu nie drzy, wiec ten defekt powstaje w trakcie uzytkowania, ja mialem kontakt z 3 tfsi z przebiegami 50-110tys wszystkie to mialy

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 24 sty 2020, 08:31

No i zamówienie złożone, czekam na części na stage 3:
-Przepustnica Ultracharger APR
-Wydajniejszy wymiennik ciepła APR
-Sportowe katalizatory

Zobaczymy jaki wynik na tym uzyskam

krzysssiooo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 02 sty 2019, 00:18
Imię: Krzy$$
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.0 TFSI 420KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: krzysssiooo » 24 sty 2020, 12:24

okolice 500 jak silnik zdrowy to ok 520 :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A7 4G (2010-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga