[a6 all] Ile wydaliście na swoja Niunię?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:19
- Lokalizacja: konstancin jeziorna
Każdy kto kupuje używane auto powinien się liczyć z tzw. "startowym" na auto klasy A6 startowe jest właśnie w przedziale 5-10 tyś zł jeżeli myśli inaczej jest ( sory za wyrażenie ) głupcem , dalej to już tylko normalne eksploatacja ( oleje , filtry , klocki , etc... ) plus dodatki ( nowe audio , felgi , lampki , nakładki itp...), przez które sami kręcimy na siebie "bicz kosztów" , widze dużo aut na drogach naprawianych metodą "dzień dobry czy dostane u państwa używane tarcze do A6" ja za taki byznes dziękuję 8-)greg25 pisze:vinte, o to taniej byłoby kochankę utrzymać. Ale z drugiej strony, kochanka nie da Ci takich wrażeń z jazdy jak a6
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 25 maja 2009, 16:23 przez vinte, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja jak kupowałem to żeby się umówić w serwisie musiałem ostro kombinować bo terminy były baaaardzo długie. Wiec zeby zrobić 1 przegląd przed zakupem musiałem zapłacić gościowi do książki serwisowej (100) i oficjalnie przegląd całości 100 :lol:
Poza tym jak na razie tylko PALIWO - też duuużo :mrgreen:
Poza tym jak na razie tylko PALIWO - też duuużo :mrgreen:
Jedynym sposobem pozbycia się pokusy jest uleganie jej, wiec aby nie oszaleć, nieraz musimy udawać szaleńców
Jeśli chodzi o sprawdzenie przed kupnem - to po kilku miesiącach nauki dyVAG-owania i odczytywania logów bez laptopa do potencjalnego autka nawet bym się nie ruszył! Komplecik logów zajmuje góra 30 minut i na pierwszy rzut oka można powiedzieć, czy warto się dalej zastanawiać, czy nie... Wydałem w ASO 400 zł na taki przegląd :oops: który nie wykrył:
- zepsutego termostatu i czujnika temp. płynu (dających różne błędy),
- kompletnie nieżywego przepływomierza,
- źle ustawionego kąta wtrysku,
- zapieczonej turbiny, która przeładowuje i generuje błąd 575,
- zużytej pompy wspomagania kierownicy.
O takiej subtelności, że soft był niefabryczny, nawet nie wspomnę....
Myślę, że taki komplecik tego, czego nie znaleźli, w zupełności wystarczy, żeby do oceny stanu samochodu szukać raczej kolegów z forum :mrgreen:
Pozdrawiam
- zepsutego termostatu i czujnika temp. płynu (dających różne błędy),
- kompletnie nieżywego przepływomierza,
- źle ustawionego kąta wtrysku,
- zapieczonej turbiny, która przeładowuje i generuje błąd 575,
- zużytej pompy wspomagania kierownicy.
O takiej subtelności, że soft był niefabryczny, nawet nie wspomnę....
Myślę, że taki komplecik tego, czego nie znaleźli, w zupełności wystarczy, żeby do oceny stanu samochodu szukać raczej kolegów z forum :mrgreen:
Pozdrawiam
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
rozrzad + wszystkie filtry, oleje 1200zl
komplet tarcz + klcków 700zl
łozysko przedniego koła 180zł
przegub 180zl
sprzęgiełko alternatora ruville 135zł
10cm gumowej rury miedzy IC 7zl
2300zl przez rok czasu
reszta to moje zachcianki jakies 10 tys zl
fotele kubełki
klimatronik z grzaniem
navi , tv , dojdzie dvd ( miliony kabli z tym związane )
kola letnie 17'' EtaBeta z oponkami 225/45/17
kola zimowe alu ori audi 15" + oponki 195 michelin pilot alpin 3
chip
wtryski, turbo, pompa
system bose
zawias od s6
osolony pod silnik
dywaniki gumowe
oslona na silnik
i pewnie duzo wiecej
wsumie jakies 12,5 klz
"to przynajmniej pięcioro dzieci musiało niyś, to nie jest puszka z piwa, to nie jest male do tego dochodzi trójkąt i klakson to jeszcze szosty musioł iś"
komplet tarcz + klcków 700zl
łozysko przedniego koła 180zł
przegub 180zl
sprzęgiełko alternatora ruville 135zł
10cm gumowej rury miedzy IC 7zl
2300zl przez rok czasu
reszta to moje zachcianki jakies 10 tys zl
fotele kubełki
klimatronik z grzaniem
navi , tv , dojdzie dvd ( miliony kabli z tym związane )
kola letnie 17'' EtaBeta z oponkami 225/45/17
kola zimowe alu ori audi 15" + oponki 195 michelin pilot alpin 3
chip
wtryski, turbo, pompa
system bose
zawias od s6
osolony pod silnik
dywaniki gumowe
oslona na silnik
i pewnie duzo wiecej
wsumie jakies 12,5 klz
"to przynajmniej pięcioro dzieci musiało niyś, to nie jest puszka z piwa, to nie jest male do tego dochodzi trójkąt i klakson to jeszcze szosty musioł iś"
Ostatnio zmieniony 18 cze 2009, 10:03 przez alukard, łącznie zmieniany 3 razy.
hymm zacznijmy od początku :P
zakup- 16600
rozrząd- jakieś 500 zł dokładnie nie pamiętam
olej+ filtr i robocizna- 200
filtr powietrza- 40
tarcze i klocki komplet przód + tył- ponad 600 zł
zawieszenie przód- 400
filtr paliwa- 70
A tak na marginesie ma ktoś może na zbyciu grilla do A6 C4, poszukuję wersji całej w chromie :D
zakup- 16600
rozrząd- jakieś 500 zł dokładnie nie pamiętam
olej+ filtr i robocizna- 200
filtr powietrza- 40
tarcze i klocki komplet przód + tył- ponad 600 zł
zawieszenie przód- 400
filtr paliwa- 70
A tak na marginesie ma ktoś może na zbyciu grilla do A6 C4, poszukuję wersji całej w chromie :D
Audi A6-28000zł
1. wszystkie filtry ORI, olej skrzynia manual AGIP Rotra LSX 75W90, olej silnik AGIP TECSINT 0W40 - 500zł
2. napełnianie klimy+dezynfekcja ultradźwięk - 250zł
3. wisko Hella+wentylator ORI+paski wielorowkowe Conti+rolka INA - 1300zł
4. tarcze Zimmermann sport 312mm+klocki Ferodo DS performance przód i tył+przewody elastyczne+płyn hamulcowy ATE SL6 - 1500zł
5. spr geometrii (idealna) - 80zł
6. podatek+przerejestrowanie 850zł
7. płyn chłodzący Febi G12+płyn wspom Febi syntetyk - 100zł
8. osłony przegubów Spidan zew. 100zł
1. wszystkie filtry ORI, olej skrzynia manual AGIP Rotra LSX 75W90, olej silnik AGIP TECSINT 0W40 - 500zł
2. napełnianie klimy+dezynfekcja ultradźwięk - 250zł
3. wisko Hella+wentylator ORI+paski wielorowkowe Conti+rolka INA - 1300zł
4. tarcze Zimmermann sport 312mm+klocki Ferodo DS performance przód i tył+przewody elastyczne+płyn hamulcowy ATE SL6 - 1500zł
5. spr geometrii (idealna) - 80zł
6. podatek+przerejestrowanie 850zł
7. płyn chłodzący Febi G12+płyn wspom Febi syntetyk - 100zł
8. osłony przegubów Spidan zew. 100zł
---------------------------------------
Audi A4 Avant 2.8 Quattro Tip 193KM
Audi A6 Avant 3.0 Quattro Tip 220KM
Audi 80 B1 1.3 2dr Coupe
Audi 90 B3 2.2 Turbo sedan Quattro
Audi A6 Avant 2.5 TDi Manual 155KM
Audi A6 Avant 2.5 TDi Tip AFB 150KM
Audi A4 Avant 2.8 Quattro Tip 193KM
Audi A6 Avant 3.0 Quattro Tip 220KM
Audi 80 B1 1.3 2dr Coupe
Audi 90 B3 2.2 Turbo sedan Quattro
Audi A6 Avant 2.5 TDi Manual 155KM
Audi A6 Avant 2.5 TDi Tip AFB 150KM
To i ja się pochwalę:
zakup 24000;
rozrząd włącznie z napinaczem, kpl pasków, termostat, pompa wody, wszystkie płyny i filtry, świece - 1800 części z robocizną;
kpl tarcz i klocków przód i tył - 900 z robocizną;
nabijanie i odgrzybianie klimy - 150;
dwa przewody podciśnienia + czyszczenie przepustnicy - 70;
dwa komplety opon (zima plus lato) 205/55R16 - 3000;
ubezpieczenie - 2000.
I to by było na tyle. A autko śmiga jak ta lala :-P
zakup 24000;
rozrząd włącznie z napinaczem, kpl pasków, termostat, pompa wody, wszystkie płyny i filtry, świece - 1800 części z robocizną;
kpl tarcz i klocków przód i tył - 900 z robocizną;
nabijanie i odgrzybianie klimy - 150;
dwa przewody podciśnienia + czyszczenie przepustnicy - 70;
dwa komplety opon (zima plus lato) 205/55R16 - 3000;
ubezpieczenie - 2000.
I to by było na tyle. A autko śmiga jak ta lala :-P
Ostatnio zmieniony 02 paź 2009, 10:51 przez mart73301, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga