Witam serdecznie wszystkich. Od razu na wstępie chciał bym prosić o wyrozumiałość ponieważ to mój pierwszy post i jeśli jest coś nie tak to bardzo przepraszam
Wracam do tematu otóż pacjent to Audi a6 c5 2.5tdi quattro oznaczenie silnika BDH mam problem z strasznym brakiem mocy otóż jeśli Audi jest po nocy lub dłużej postoji to całkowity brak mocy i straszne szarpanie jeśli dodam raptownie gazu tak od 2000tys. Obrotów zaczyna szarpać jeśli odpuszczę troszkę gazu to przestaję jak złapie chociaż trochę temp. To szarpanie ustępuje , potem jak ma już 90 stopni temp. To auto nadal nie ma takiego kopa mierzylem czas to od 0 do 100km/h jest 11,4s A powino być 9s podcisnienia sprawdzone , gruche działa prawidłowo tylko jedyny jaki błąd to EGR bo check się pali czasem zgasnie zależy od stylu jazdy , logi wieczorem . 😉
Dodano: 2019-11-11, 06:20
Witam serdecznie i przepraszam ze tak późno wybaczcie jesli cos nie tak :shock:
Dynamiczne:
https://bit.ly/34O5TpH
https://bit.ly/34RY02u
https://bit.ly/2X72foy
Statyczne:
https://bit.ly/33LRUAZ
https://bit.ly/2Cw0UxX
https://bit.ly/2X3DFVj
https://bit.ly/2KaATZ9
https://bit.ly/33C9erW
https://bit.ly/36WemZR
https://bit.ly/2O4WfIy
https://bit.ly/2p2Kyts
[ BDH 2.5 179 KM] Brak mocy , moc od 2800obr.
[ BDH 2.5 179 KM] Brak mocy , moc od 2800obr.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2019, 17:11 przez Tomek9608, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 337
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
rysiek19 A co w tych logach jest nie tak? Pierwszy raz robiłem logi
Dodano: 2019-11-24, 08:01
Opowiem od początku, rok temu kupiłem Audi byłem bardzo zadowolony bo to był mój samochód który od dawna chciałem kupić aż w końcu udało mi się lecz po dosłownie 19dniach od kupna Audi wyskoczyła niespodziewanie sarna trafiła środek samochodu i prawa stronę wszystkie chłodnice, maska, błotnik, lampa pobite traf chciał że od razu wyłączyłem silnik następnego dnia ochłonołem zaszedlem zobaczyć zauważyłem że jest uszkodzona osłona rozrządu i kawałek osłony pod paskiem rozrządu zaprowadzilem do mechanika on wszystko rozebrał kupiłem nowy rozrząd wszystkie popychacze zaworowe no chciałem żeby wszystko było zrobione jak należy ustawił próba przekręcenia wałem na pusto blokuje załamka pierwsza myśl zawory , okazało się że jedna głowica blokuje mechanik rozebrał okazało się że nagar miedzy cylindrem A głowica odkruszył się i zablokował głowice uszczelniłem głowice splanowałem ok wszystko git odpaliła problemy z mocą EGR zaslepiony lecz check się zapala i gaśnie , wężyki podciśnienia wymienione katy wywalone nie wiem już co jej jest jedzie jak by miała 100km
Dodano: 2019-11-24, 08:01
Opowiem od początku, rok temu kupiłem Audi byłem bardzo zadowolony bo to był mój samochód który od dawna chciałem kupić aż w końcu udało mi się lecz po dosłownie 19dniach od kupna Audi wyskoczyła niespodziewanie sarna trafiła środek samochodu i prawa stronę wszystkie chłodnice, maska, błotnik, lampa pobite traf chciał że od razu wyłączyłem silnik następnego dnia ochłonołem zaszedlem zobaczyć zauważyłem że jest uszkodzona osłona rozrządu i kawałek osłony pod paskiem rozrządu zaprowadzilem do mechanika on wszystko rozebrał kupiłem nowy rozrząd wszystkie popychacze zaworowe no chciałem żeby wszystko było zrobione jak należy ustawił próba przekręcenia wałem na pusto blokuje załamka pierwsza myśl zawory , okazało się że jedna głowica blokuje mechanik rozebrał okazało się że nagar miedzy cylindrem A głowica odkruszył się i zablokował głowice uszczelniłem głowice splanowałem ok wszystko git odpaliła problemy z mocą EGR zaslepiony lecz check się zapala i gaśnie , wężyki podciśnienia wymienione katy wywalone nie wiem już co jej jest jedzie jak by miała 100km
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga