Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Dobór Dyfra 2.5 tdi V6

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
Capri1233
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 02 lut 2019, 21:57
Lokalizacja: Wyszonki Kościelne

Dobór Dyfra 2.5 tdi V6

Post autor: Capri1233 » 02 paź 2019, 15:37

Witam Potrzebuje pomocy w dobraniu dyfra do mojej A6 .Zmieniam skrzynie z manuala na tipa (tak wiem głupie ) ale wole tipa a te autko posłuzy mi długie lata ponieważ silnik ma igłe , rozbierałem i widziałem . Skrzynia ma oznaczenie FEF przełożenie 34/11 Ale nie moge znaleźć info na temat takiego dyfra w etce nie ma patrzyłem wszystkie łącznie z allroadem , nie wsadze byle jakiego bo torsen nie przeżyje z góry dzieki za pomoc ;)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 02 paź 2019, 20:57

W etce podane są przełożenia skrzyni dla przedniej osi, a potrzebujesz znać przełożenie dla wyjścia, które w przypadku skrzyni FEF to 37/10. W takim przypadku szukaj dyfra o oznaczeniu EUS lub DUR. Z racji tego, że zmieniłeś skrzynię, to zmieniła się również długość samej skrzyni, więc trzeba wymienić również i wał. Szukaj takiego o numerze 4B0521106F, który jest do automatycznej skrzyni. Teraz masz z literką E na końcu, czyli do manuala. Tylne półosie są takie same, więc nie musisz ich zmieniać. Chyba tyle <lol> .

Capri1233
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 02 lut 2019, 21:57
Lokalizacja: Wyszonki Kościelne

Post autor: Capri1233 » 12 lis 2019, 18:33

Dzięki Wielkie za pomoc <rotfl> <rotfl> Wał jest i półosie przód tez są

[ Dodano: 2019-11-08, 20:29 ]
Nie Chce ponownie zakładać tematu więc zapytam w tym , Mianowicie Tip sie rozsypał po około 700km po zdjeciu miski jest mnóstwo opiłków a magnesy całe brudne , problem sie pojawił ze jak wrzuciłem R to szarpniecie i jak sie stoczy to go blokowało jakby Parking był włączony , manual nie działał ,a co najlepsze na P i N jedzie do przodu .. teraz kupuje skrzynie o oznaczeniu FNM i nie wiem jaki dyfer do niego i ogólnie nie moge znaleźć nic o tej skrzyni ..

[ Dodano: 2019-11-12, 18:33 ]
mat1324, Pomogłbyś mi jeszcze z jednym dyfrem ? :|

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 12 lis 2019, 19:58

Skrzynia FNM była montowana tylko i wyłącznie z dyfrem CUC. Taki zestaw był montowany jedynie w Passacie, bo tylko tutaj występowałą ta skrzynia. Nie wiem jak podejdzie mocowanie obu rzeczy, bo to jednak trochę inne nadwozie. Owa konfiguracja była zestawiona z silnikiem 2.5 TDI AKN.

Capri1233
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 02 lut 2019, 21:57
Lokalizacja: Wyszonki Kościelne

Post autor: Capri1233 » 15 lis 2019, 14:53

Skrzynia działa elegancko z małym minusem bo strasznie szybko biegi wrzuca czasami szarpie i obroty stoją na 1200 najprawdopodobniej przez sterownik ktory został ze skrzyni FEF ponieważ nie wiem czy da sie ogólnie zakodować sterownik skrzyni z passata do A6 bo na tym z passata szarpie i tryb awaryjny wchodzi po odpaleniu także abs-esp sie pali ..

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga