Witam. Vag pokazał błąd 18258 P1850 Szyna danych napędu - brak odpowiedzi ze sterownika silnika.
Skrzynia tiptronic.
Czy ktoś wie od czego zacząć sprawdzanie, czy lepiej dać do warsztatu.
Chcem sie dowiedzieć czy to dużo roboty bo teraz to z warsztatami to różnie bywa. Mówia naprawimy naprawimy a pozniej...
A pozatym samochód powyżej 3 tyś obrotów nie jedzie i trzeba gazu popuścić żeby bieg zmienił.
[C5 2.5TDI AFB] Błąd skrzyni biegów 18258 P1850
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
kylo99, porzadku pilnuje :-D no coż tak trzeba :shock:
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 08 paź 2009, 03:25
- Imię: Marek
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rumia
bład ,bieg awaryjny skrzyni biegów audi a6
witam wrzyskich.co do tematu,to bardzo dziekuje za wrzystkie wypowiedzi.bardzo mi pomogły w usunieciu usterki.a obj awy były nastepujace.po paru kilometrach jazdy a czasami po20-40km skrzynia wchodziła w tryb awaryjny.po podłączeniu pod vag wykazało błedy:550 w silniku 18628 w skrzynia a takze w klimatyzacji jakies niepojete zgrupowanie błędów.przeczytałem duzo postów w internecie i podląłem czynności.wyczsciłem gniazdo i wtyczke przepływomierza a takze wymieniłem przewód gumowy w oplocieo gróchy przeplywomierza.po tej operacji usunołem błedy vagiem 4.9.odpalilm silnik,pojeżdziłem dwa dni .i co dziwo wrzystko wróciło do normy ,jest ok.po sprawdzeniu polskim vag 4.9 nie ma nigdzie błedów.jezeli ten opis komus pomoze,to barzo miło mi.jeszcze raz dziekuje za wrzystkie wypowiedzi na tyn=m nforum a także na innych,marklampy
[ Dodano: 2011-01-13, 11:14 ]
witam ponownie marklampy.przepraszam rozpedziłem sie przy pisaniu.oczywiscie wezk gumowy do gruchy podcisnienia sterujacego katem zapłonu z prawej strony silnika a nie przepływomierza sory. a wymieniełem go poni=ewaz wydawał mi sie deko sparciały i po załozeniu osłony silnka za bardzo sie zaginał co mogło powodowac brak przepływu podci,snienia to tyle .miłejpracy idużo kilometrów bez usterek.marklampy
[ Dodano: 2011-01-13, 11:14 ]
witam ponownie marklampy.przepraszam rozpedziłem sie przy pisaniu.oczywiscie wezk gumowy do gruchy podcisnienia sterujacego katem zapłonu z prawej strony silnika a nie przepływomierza sory. a wymieniełem go poni=ewaz wydawał mi sie deko sparciały i po załozeniu osłony silnka za bardzo sie zaginał co mogło powodowac brak przepływu podci,snienia to tyle .miłejpracy idużo kilometrów bez usterek.marklampy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga