[AML 2.4 165 KM] Kto ma pomysł co dalej i co się dzieje?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 18 sie 2016, 11:28
- Lokalizacja: Łódzkie
[AML 2.4 165 KM] Kto ma pomysł co dalej i co się dzieje?
Opiszę Wam jedną sytuację i czekam na opinie...
Audi A6C5 2,4 AML.
Zaczęło się od szarpania, nierównej pracy i falujących obrotów. Gazownik wymienił wtryski które już kwalfikowały się do roboty (600zł). Stwierdził że nie może wyregulować bo problem w układzie paliwowym.
W warsztacie który naprawiał ten układ, auto w sumie było dwa tygodnie. Po tygodniu oddali auto i fra na 1790zł, wymienione swiece, przewody zaplonowe, jeden wtrysk, regulator cisniwnia paliwa, pompa paliwa, dwie sądy lambda.
Powrót do gazownika który nadal widzi wypadanie zapłonu i przebicia na nowych kablach.
Powrót do warsztatu i okazało się że stary zbiorniczek płynu chłodzącego cieknie na przewody i powoduje zwarcie. Wymiana zbiorniczka (232zł) i zamiana kilkudniowych zepsutych już kabli (gwarancyjna)
Po tych zabiegach regulacja gazu... Wow wszystko działa, auto chodzi jak marzenie. Prawie 3000tys. w warsztatach.
Minęło kilka dni auto grzeje się i temperatura płynu powyżej 100°, powrót do znajomego warsztatu... Niby źle odpowietrzony układ. Po zabiegu pomoglo, wszystko wrocilo do normy.
Trochę pojeżdzone, około 80km dwa dni, powrót pod warsztat, temperatura powyżej 100°, dużo pary, twarde węże, na koniec sprawdzania przez mechanika, wąż pękł i płyn się wylał. Teraz stoi w warsztacie... Sprawdzają termostat i pompe wody a jak nie to chcą robić głowice... Co wy na to??
Audi A6C5 2,4 AML.
Zaczęło się od szarpania, nierównej pracy i falujących obrotów. Gazownik wymienił wtryski które już kwalfikowały się do roboty (600zł). Stwierdził że nie może wyregulować bo problem w układzie paliwowym.
W warsztacie który naprawiał ten układ, auto w sumie było dwa tygodnie. Po tygodniu oddali auto i fra na 1790zł, wymienione swiece, przewody zaplonowe, jeden wtrysk, regulator cisniwnia paliwa, pompa paliwa, dwie sądy lambda.
Powrót do gazownika który nadal widzi wypadanie zapłonu i przebicia na nowych kablach.
Powrót do warsztatu i okazało się że stary zbiorniczek płynu chłodzącego cieknie na przewody i powoduje zwarcie. Wymiana zbiorniczka (232zł) i zamiana kilkudniowych zepsutych już kabli (gwarancyjna)
Po tych zabiegach regulacja gazu... Wow wszystko działa, auto chodzi jak marzenie. Prawie 3000tys. w warsztatach.
Minęło kilka dni auto grzeje się i temperatura płynu powyżej 100°, powrót do znajomego warsztatu... Niby źle odpowietrzony układ. Po zabiegu pomoglo, wszystko wrocilo do normy.
Trochę pojeżdzone, około 80km dwa dni, powrót pod warsztat, temperatura powyżej 100°, dużo pary, twarde węże, na koniec sprawdzania przez mechanika, wąż pękł i płyn się wylał. Teraz stoi w warsztacie... Sprawdzają termostat i pompe wody a jak nie to chcą robić głowice... Co wy na to??
Ostatnio zmieniony 06 sie 2019, 18:24 przez Stachu8891, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 18 sie 2016, 11:28
- Lokalizacja: Łódzkie
Nowe fakty: odebralem dzis z tego warsztatu. Jak dla mnie to nawet go nie rozlozyli, zmienili tylko węże, dolali płynu, znów odpowietrzyli. Kazali mi sie przejechac i sprawdzic przez jakies 30km. Licznik pokazywal caly czas 110° ale powiedzieli zeby na to niepatrzec bo komp pokazuje 90.... I ze sie licznik popsul. Twierdzili ze visko dzila chociaz im mowie ze jak dla mnie to nie kreci, glowny wentylator dziala razem z silnikiem ale visko sie nie uruchamia a pomocniczy wentylator nie dziala w ogole. Mowili ze dzis wyczyslili nagrzewnice i to w niej byl problem, ze teraz wszystko dziala. Odjechalem to 30km... i wlasnie wrocilem, bo nagrzal sie do 120, zapalila kontrolka od temp. i wracalem na raty studzilem, jechalem itd. Warsztat zamkniety, auto mam pod domem. Jak sie do nich dodzwonilem powiedzieli ze teraz napewno glowica😐
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 18 sie 2016, 11:28
- Lokalizacja: Łódzkie
Re: Kto ma pomysł co dalej i co się dzieje?
Hejo!Stachu8891 pisze:Opiszę Wam jedną sytuację i czekam na opinie...
Audi A6C5 2,4 AML.
Zaczęło się od szarpania, nierównej pracy i falujących obrotów. Gazownik wymienił wtryski które już kwalfikowały się do roboty (600zł). Stwierdził że nie może wyregulować bo problem w układzie paliwowym.
W warsztacie który naprawiał ten układ, auto w sumie było dwa tygodnie. Po tygodniu oddali auto i fra na 1790zł, wymienione swiece, przewody zaplonowe, jeden wtrysk, regulator cisniwnia paliwa, pompa paliwa, dwie sądy lambda.
Powrót do gazownika który nadal widzi wypadanie zapłonu i przebicia na nowych kablach.
Powrót do warsztatu i okazało się że stary zbiorniczek płynu chłodzącego cieknie na przewody i powoduje zwarcie. Wymiana zbiorniczka (232zł) i zamiana kilkudniowych zepsutych już kabli (gwarancyjna)
Wybacz, że taki duży cytat, ale potrzebuję pomocy, mam dokładnie ten sam samochód i walczę kropka w kropkę dokładnie z tym samym problemem. Auto idzie w poniedziałek do mechanika i tak naprawdę nie wiem od czego zacząć naprawę (dwa tygodnie temu wymieniłem przewody i świece, niestety dalej to samo..). Nie wiem, czy to wtryski, czy sonda, czy pompa paliwa, czy wskazać na visco, nie wiem co się dzieję, a za niedługo czeka mnie trasa na sporo km i auto musi być gotowe.. Ogromna prośba o pomoc! Pisałem PW.
Pozdrawiam,
Dawid
Dawid
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 18 sie 2016, 11:28
- Lokalizacja: Łódzkie
Co do tej wymiany zbiorniczka tj 100zl zbiornik do tego 100 robota i plyn... Drogo w ch..., a zapomnialem napisac ze przy wymianie pompy paliwa zepsuli mi pływak. Jak zajrzałem do baku to znalazłem go tam popalonego lutownicą i do tego SZMATE - taki ręcznik frotowy 30x30cm😳
Co do tych obiawow kolego to tak jak pisalem to wymienili i fakt zaczęło pracować jak należy i nawet pali mniej bo z prawie 14l średnio zeszło na 11l... Tylko czy to wszystko napewno było padnięte to niewiem. Sprawdziłbym filtr paliwa, świece i kable i tą pompę paliwową.
Co do tych obiawow kolego to tak jak pisalem to wymienili i fakt zaczęło pracować jak należy i nawet pali mniej bo z prawie 14l średnio zeszło na 11l... Tylko czy to wszystko napewno było padnięte to niewiem. Sprawdziłbym filtr paliwa, świece i kable i tą pompę paliwową.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Stachu8891, łącznie zmieniany 1 raz.
- kiler22
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
kurcze nie wiem jaki zalali płyn . Może ori z ASO ale jak znam życie to marketowy po 40 zł za 5 lStachu8891 pisze:100zl zbiornik do tego 100 robota i plyn... Drogo w ch...,
A cena robocizny jak za odkręcenie trzech wkrętów i dwóch węzy powala
ja bym tam do nich więcej nawet nie zajrzał ale to oczywiście Twoje $$$$Jak zajrzałem do baku to znalazłem go tam popalonego lutownicą i do tego SZMATE - taki ręcznik frotowy 30x30cm😳
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 18 sie 2016, 11:28
- Lokalizacja: Łódzkie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga