2.8 v6 ALG TIPTRONIC - szarpanie do 2.5 k obrotów , cykanie
2.8 v6 ALG TIPTRONIC - szarpanie do 2.5 k obrotów , cykanie
Witam forumowiczów. Posiadam c5 z 2.8 v6 alg + tiptronic + LPG . Borykam się z problemem szarpania na pb i lpg , szarpanie jest od 1300 obrotów do 2500/3000 obrotów. Na postoju również obroty plywaja i po cyknieciu w okolicy przekaźników przydusza obroty. Wymienione do tej pory : cewka na pojedyncze cewki , czyszczenie przepustnicy i adaptacja , podciśnienia , odma czyszczona
Świece nowe ngk , LPG sprawdzany jeżeli chodzi o dawkę , szczelność i ogólnie. Problem występuje również na benzynie gdy zakręciłem butle , wypaliłem resztę z układu i ogólnie było pełno kombinacji. A jeżeli chodzi o czujnik temp wody to jest możliwość ze mimo braku błędów i wydaje się ze dobrych wskazań to jego wina ? Dodam ze z rana ma zaburzone ssanie i max dochodzi do 900 obr a zawsze wskakiwał na 1100 obr i tak chwile trzymałzwonko pisze:pierwsze co się nasuwa to swiece.
Kolejne to LPG.
Na zimnym nie był sprawdzany , jedynie na rozgrzanym i temperatury różniły się od siebie blisko o 2 stopnie. Tak czy siak go wymienię bo mam nowy oryginał tylko wiadomo montaż na dworze i rzyganie płynem na glebę nie uszczęśliwi ludzi dookołazwonko pisze:a był sprawdzany na zimnym? był porównywany ze wskazaniami poza engine?Barto140 pisze:błędów i wydaje się ze dobrych wskazań to jego wina ?
Na dany moment nie mam jak ale w najbliższym czasie podlece na kompa żeby sprawdzili rozrząd i resztę czy jest okej na kompie czy coś się rozjeżdżazwonko pisze:to główne sprawdzenie. Rano na zimnym czy zgadza się z temp zewnętrzną.
Jeśli problem jest również na ciepłym to mało możliwe że to czujnik, no ale jak masz to nie zaszkodzi zmienić.
Masz jak zrobić logi? Sprawdzić szczelność? Rozrząd?
Zapomniałem dodać ze jakiś czas temu byłem u kumpla na kompie i wyszła sonda ze słabo pracuje wiec wymieniłem lecz ogólnie była nierówna dawka paliwa np bank 1 2.5m/s a bank 2 3.0 m/s
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga