Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[BDV 2.4 170 KM + LPG] ciężko pali na zimnym

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Audi_Silesia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 25 lip 2018, 17:05
Lokalizacja: Bytom

[BDV 2.4 170 KM + LPG] ciężko pali na zimnym

Post autor: Audi_Silesia » 26 cze 2019, 11:11

Witam wszystkich.
Pojawił mi się ostatnio problem taki, że muszę kręcić dłużej (około 5 sekund) zanim silnik załapie. Dzieje się tak na zimnym silniku. Natomiast na silniku rozgrzanym odpala odrazu, ale za to po chwili obroty silnika spadaja tak, że auto gaśnie jeżeli nie dodam mu odrobinu gazu.
Auto posiada instalację LPG STAG 300 ( była serwisowana kilka miesięcy temu, nowe wstryskiwacze itp.)
VAG nie pokazuje błędów.

maly81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 291
Rejestracja: 07 lis 2013, 08:55
Imię: Janek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bałystok
Kontakt:

Post autor: maly81 » 02 lip 2019, 23:00

blok 32 ?

Audi_Silesia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 25 lip 2018, 17:05
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Audi_Silesia » 16 sie 2019, 19:49

jak sprawdzić blok 32, na VCDS-Lite jest tylko do 25-tego bloku a inny VCDS nie działa

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 17 sie 2019, 14:03

Logi i jeszcze raz logi. VCDS musi być i to pełny do logów

veedo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 04 wrz 2015, 14:19
Lokalizacja: Londyn-Biała Podlaska

[BDV 2.4 170 KM] Auto nie chce odpalić, pompa paliwa

Post autor: veedo » 23 sie 2019, 13:56

Witam,
Ostatnio napotkała mnie niemiła usterka, po zatankowaniu do pełna auto nie odpaliło na stacji benzynowej, po 10 minut zaskoczyło i jeździło przez kilka dni. Teraz auto już nie odpala w ogóle, stoi na parkingu i liczy na naprawę, próbuję zdiagnozować co się stało i otrzymałem sugestie żeby sprawdzić pompę paliwa.
Na bezpieczniku numer 28 i 29 nie pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka, a z tego co wiem przed nimi jest przekaźnik 372 który dzisiaj spróbuję sprawdzić czy nie jest uszkodzony.
W diagramie znalezionym w sieci jest jeszcze bezpiecznik numer 34 podpięty pod ten przekaźnik i co mnie dziwi, że na nim jest napięcie 3.45v, czy to nie jakaś anomalia? Czy nie powinno być 0v tak jak wszędzie? Przy wyjętym bezpieczniku 34, napięcie 3.45v jest od drugiej strony, a nie od przekaźnik (przekaźnik jest aktualnie wyjęty).
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2019, 22:53 przez veedo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
chrynol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
Imię: Adam
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: szczecin

Post autor: chrynol » 24 sie 2019, 17:59

przekaznik jest za bezpiecznikiem a nie przed...
czyli jak nie ma napiecia na bezpieczniku to na przekazniku tym bardziej...
podlacz kompa i sprawdz bledy, czy nie ma bledu czujnika polozenia walu G28...
uszkodzony G28 odcina napiecie pompy aby nie mozna bylo odpalic...
sproboj na zaciag...powinien odpalic jesli masz manual...
ew. jesli jest gaz...awaryjnie na gazie tez powinien odpalic...

veedo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 04 wrz 2015, 14:19
Lokalizacja: Londyn-Biała Podlaska

Post autor: veedo » 28 sie 2019, 18:03

To automat bez gazu, właśnie w tym moim wypadku przekaźnik jest przed bezpiecznikiem,być może niektóre modele tak mają(?). Na przekaźniku napięcie jest, przekaźnik sprawdzony i działa, różnica taka, że przy rozruchu napięcie 12v pojawia się też na bezpieczniku, nie pojawia jedynie kiedy przekręcony jest kluczyk na zapłon.
Błędy które się pojawiły to P1602, P1128 i P1130 :).
Pompa na krótko też nie kręci więc wygląda na to że jest uszkodzona, a czy coś jeszcze to okaże się jak przyjdzie już nowa.



08.09.19r - Pompa wymieniona, auto znowu na chodzie. Błędy usunięte i już nie wróciły.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga