Witam wszystkich.
Pojawił mi się ostatnio problem taki, że muszę kręcić dłużej (około 5 sekund) zanim silnik załapie. Dzieje się tak na zimnym silniku. Natomiast na silniku rozgrzanym odpala odrazu, ale za to po chwili obroty silnika spadaja tak, że auto gaśnie jeżeli nie dodam mu odrobinu gazu.
Auto posiada instalację LPG STAG 300 ( była serwisowana kilka miesięcy temu, nowe wstryskiwacze itp.)
VAG nie pokazuje błędów.
[BDV 2.4 170 KM + LPG] ciężko pali na zimnym
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 lip 2018, 17:05
- Lokalizacja: Bytom
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 lip 2018, 17:05
- Lokalizacja: Bytom
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 wrz 2015, 14:19
- Lokalizacja: Londyn-Biała Podlaska
[BDV 2.4 170 KM] Auto nie chce odpalić, pompa paliwa
Witam,
Ostatnio napotkała mnie niemiła usterka, po zatankowaniu do pełna auto nie odpaliło na stacji benzynowej, po 10 minut zaskoczyło i jeździło przez kilka dni. Teraz auto już nie odpala w ogóle, stoi na parkingu i liczy na naprawę, próbuję zdiagnozować co się stało i otrzymałem sugestie żeby sprawdzić pompę paliwa.
Na bezpieczniku numer 28 i 29 nie pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka, a z tego co wiem przed nimi jest przekaźnik 372 który dzisiaj spróbuję sprawdzić czy nie jest uszkodzony.
W diagramie znalezionym w sieci jest jeszcze bezpiecznik numer 34 podpięty pod ten przekaźnik i co mnie dziwi, że na nim jest napięcie 3.45v, czy to nie jakaś anomalia? Czy nie powinno być 0v tak jak wszędzie? Przy wyjętym bezpieczniku 34, napięcie 3.45v jest od drugiej strony, a nie od przekaźnik (przekaźnik jest aktualnie wyjęty).
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Ostatnio napotkała mnie niemiła usterka, po zatankowaniu do pełna auto nie odpaliło na stacji benzynowej, po 10 minut zaskoczyło i jeździło przez kilka dni. Teraz auto już nie odpala w ogóle, stoi na parkingu i liczy na naprawę, próbuję zdiagnozować co się stało i otrzymałem sugestie żeby sprawdzić pompę paliwa.
Na bezpieczniku numer 28 i 29 nie pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka, a z tego co wiem przed nimi jest przekaźnik 372 który dzisiaj spróbuję sprawdzić czy nie jest uszkodzony.
W diagramie znalezionym w sieci jest jeszcze bezpiecznik numer 34 podpięty pod ten przekaźnik i co mnie dziwi, że na nim jest napięcie 3.45v, czy to nie jakaś anomalia? Czy nie powinno być 0v tak jak wszędzie? Przy wyjętym bezpieczniku 34, napięcie 3.45v jest od drugiej strony, a nie od przekaźnik (przekaźnik jest aktualnie wyjęty).
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2019, 22:53 przez veedo, łącznie zmieniany 1 raz.
- chrynol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: szczecin
przekaznik jest za bezpiecznikiem a nie przed...
czyli jak nie ma napiecia na bezpieczniku to na przekazniku tym bardziej...
podlacz kompa i sprawdz bledy, czy nie ma bledu czujnika polozenia walu G28...
uszkodzony G28 odcina napiecie pompy aby nie mozna bylo odpalic...
sproboj na zaciag...powinien odpalic jesli masz manual...
ew. jesli jest gaz...awaryjnie na gazie tez powinien odpalic...
czyli jak nie ma napiecia na bezpieczniku to na przekazniku tym bardziej...
podlacz kompa i sprawdz bledy, czy nie ma bledu czujnika polozenia walu G28...
uszkodzony G28 odcina napiecie pompy aby nie mozna bylo odpalic...
sproboj na zaciag...powinien odpalic jesli masz manual...
ew. jesli jest gaz...awaryjnie na gazie tez powinien odpalic...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 wrz 2015, 14:19
- Lokalizacja: Londyn-Biała Podlaska
To automat bez gazu, właśnie w tym moim wypadku przekaźnik jest przed bezpiecznikiem,być może niektóre modele tak mają(?). Na przekaźniku napięcie jest, przekaźnik sprawdzony i działa, różnica taka, że przy rozruchu napięcie 12v pojawia się też na bezpieczniku, nie pojawia jedynie kiedy przekręcony jest kluczyk na zapłon.
Błędy które się pojawiły to P1602, P1128 i P1130 .
Pompa na krótko też nie kręci więc wygląda na to że jest uszkodzona, a czy coś jeszcze to okaże się jak przyjdzie już nowa.
08.09.19r - Pompa wymieniona, auto znowu na chodzie. Błędy usunięte i już nie wróciły.
Błędy które się pojawiły to P1602, P1128 i P1130 .
Pompa na krótko też nie kręci więc wygląda na to że jest uszkodzona, a czy coś jeszcze to okaże się jak przyjdzie już nowa.
08.09.19r - Pompa wymieniona, auto znowu na chodzie. Błędy usunięte i już nie wróciły.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga