[APU 1.8 150 KM] analiza logów 1.8T apu
[APU 1.8 150 KM] analiza logów 1.8T apu
proszę o analizę logów czy wszystko ok
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_gd4l8f.html (1.8t apu audi a6 Q)
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_K8Rvm.html (1.8t apu audi a6 Q)
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_wuc9hx.html (1.8t apu audi a6 Q)
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_gd4l8f.html (1.8t apu audi a6 Q)
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_K8Rvm.html (1.8t apu audi a6 Q)
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_wuc9hx.html (1.8t apu audi a6 Q)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
tego nie powiedziałemgarbus19 pisze:mam rozumieć że wszystko jest ok z moimi logami
Ciężko mi ocenić bo soft jest srogi. Jesli to k03 to obstawiam że by tyle nie napompowała... Więc chyba coś modzona. Wątpie że k03s by dała radę tyle uciągnąć. Wydaje mi się że MAF jest zaniski. I podejrzewam, że soft jest pod 98 a Ty pewnie lejesz 95.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Po zalaniu 98 zrób 003+020, bo widać spalanie stukowe, stąd podejrzewałem, że lejesze 95. No chyba że log na LPG to byłoby bardzo źle skoro jest takie stukowe. Spalanie stukowe może być też spowodowanym złym odczytem z MAF (i jeszcze kilkomma innymi sprawami moze być spowodowane), co do którego nei mam pewności ale obstawiam że jest za niski. Najlepiej jakbyś miał skąd skombinować pewną na powtórzenie logu.
Z LPG logi 002+033 powinny być dwa, na obu paliwach.
Dodatkowo ja zawsze zalecam statyczny 033 z przełączaniem paliw. co minutę zmiana paliwa, zmianę znaczymy przyciskiem MARK. 4minuty ciągłego logu.
To ma ponad 200 nawet śmiałbym stwierdzić że zbliża się do 250koni...ale no nie znam się aż tak dobrze na chipach żeby powiedzieć na pewno...
Z LPG logi 002+033 powinny być dwa, na obu paliwach.
Dodatkowo ja zawsze zalecam statyczny 033 z przełączaniem paliw. co minutę zmiana paliwa, zmianę znaczymy przyciskiem MARK. 4minuty ciągłego logu.
To ma ponad 200 nawet śmiałbym stwierdzić że zbliża się do 250koni...ale no nie znam się aż tak dobrze na chipach żeby powiedzieć na pewno...
Logi robiłem na benzynie zapytam znajomego też ma 1.8t a6 tylko czy przepływka będzie taka sama i postaram się zrobić te logi na jego przepływomierzu a ten statycznye logi mogę zrobić na starej czy też podmienić. Zobaczę może tylko brudna jest przepływka. Ten co gaz zakładał to też mówił że ma napewno ponad 200 kucy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 30 wrz 2014, 12:48
- Imię: Wojtek
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Nie jestem ogarem jeśli chodzi o 1.8t ale coś tam wiem.
U siebie mam ciut niższe o 0,2 Bar doładowanie na standard regenerowanej K03 ale przepływ o 15g większy + zdecydowanie niższe czasy wtrysku. 25ms to strasznie długie jak na benzynę, prawdopodobnie zapętla i dlatego masz stukowe między innymi u mnie na wtryskach z BEX mam maksymalnie nie całe 19ms. kasowałeś błedy przed logiem? bo lambda wskazująca 0 przez cały zakres praktycznie to nie spotykane zjawisko.
Najlepiej niech się Łukasz13 wypowie, on jest mistrzem w 1.8t.
U siebie mam ciut niższe o 0,2 Bar doładowanie na standard regenerowanej K03 ale przepływ o 15g większy + zdecydowanie niższe czasy wtrysku. 25ms to strasznie długie jak na benzynę, prawdopodobnie zapętla i dlatego masz stukowe między innymi u mnie na wtryskach z BEX mam maksymalnie nie całe 19ms. kasowałeś błedy przed logiem? bo lambda wskazująca 0 przez cały zakres praktycznie to nie spotykane zjawisko.
Najlepiej niech się Łukasz13 wypowie, on jest mistrzem w 1.8t.
Było - A6 C5 Avant 2000 1.8T
Teraz - Seat Leon 5F 2019 Xcellence 1.5 TSI
Będzie/kolejne - na pewno Audi
Teraz - Seat Leon 5F 2019 Xcellence 1.5 TSI
Będzie/kolejne - na pewno Audi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Faktycznie nie zwróciłem uwagi że wtrsyki są na granicy pętlenia, deczko ją przekraczają. Dla 4000 max 30ms, 5000 powinno być 24ms max, dla 6000 już 20ms. Ale to nie tylko powód stukowego bo stuka dużo przed zapętleniem.volvo132 pisze: 25ms to strasznie długie jak na benzynę, prawdopodobnie zapętla i dlatego masz stukowe między innymi
akurat tu nie masz racji. Masz AWT i sondę szerokopasmową, wtedy wskazania inne niż 0 są normalne bo auto cały czas jedzie w CL. Kolega ma zwykła sondę i wskazanie cały czas 0 jest jak najbardziej normalne. Wskazania inne niż 0 to by było bardzo źle. Auto przy bucie idzie w OL i 0 jest normalnevolvo132 pisze:kasowałeś błedy przed logiem? bo lambda wskazująca 0 przez cały zakres praktycznie to nie spotykane zjawisko.
wg mnie "ciut" w tym wypadku to już sporo. Wiadomo, Łukasz13 by wiedział lepiej, ale znalazłem info, że to co Ty masz to raczej górna granica dla K03. Owszem pewnie nawet te 0,2 więcej się da zrobić, tylko pytanie czy warto. Z drugiej strony jest jeszcze taka rzecz, że skoro autor softu dopuścił petlenie to mógł też troche przekombinować z doładowaniem.volvo132 pisze:U siebie mam ciut niższe o 0,2 Bar doładowanie na standard regenerowanej K03
Korekta softu odpada bo nie ma blisko nikogo kto by to zrobił dobrze a z gazem dam sobie radę mam kabel I tak sprawdzam co jakiś czas czy wszystko jest ok. A turbo sprawdzę dopiero w sobotę bo od rana z dziećmi siedzę a popołudniu do roboty i logi też w sobotę ale tylko te statyczne bo kolega narazie nie ma czasu chyba że wyczyszcze przepływkę i wtedy zrobię.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga