Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[APU 1.8 150 KM] analiza logów 1.8T apu

Diagnostyka VAG
garbus19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 12 maja 2019, 20:06
Lokalizacja: lubelskie

[APU 1.8 150 KM] analiza logów 1.8T apu

Post autor: garbus19 » 12 maja 2019, 20:17

proszę o analizę logów czy wszystko ok

Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_gd4l8f.html (1.8t apu audi a6 Q)
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_K8Rvm.html (1.8t apu audi a6 Q)
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_wuc9hx.html (1.8t apu audi a6 Q)

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 15 maja 2019, 02:09

ktoś nie żałował softu... turbina jaka tam siedzi?
Hamowałeś to?

garbus19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 12 maja 2019, 20:06
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: garbus19 » 15 maja 2019, 07:07

Witam Turbina jest oryginał nie byłem jeszcze na hamowni taki przyjechał że Szwecji jest faktura za chip czyli mam rozumieć że wszystko jest ok z moimi logami

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 15 maja 2019, 10:11

garbus19 pisze:mam rozumieć że wszystko jest ok z moimi logami
tego nie powiedziałem
Ciężko mi ocenić bo soft jest srogi. Jesli to k03 to obstawiam że by tyle nie napompowała... Więc chyba coś modzona. Wątpie że k03s by dała radę tyle uciągnąć. Wydaje mi się że MAF jest zaniski. I podejrzewam, że soft jest pod 98 a Ty pewnie lejesz 95.

garbus19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 12 maja 2019, 20:06
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: garbus19 » 15 maja 2019, 10:18

Ok dobra to sprawdzę jeszcze tę turbinę dokładniej może to być hybryda. zapomniałem dodać że jest tu LPG i masz rację leje do baku 95 ale chyba zacznę 98 jeszcze jakieś logi może zrobić trzeba?

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 15 maja 2019, 11:06

Po zalaniu 98 zrób 003+020, bo widać spalanie stukowe, stąd podejrzewałem, że lejesze 95. No chyba że log na LPG to byłoby bardzo źle skoro jest takie stukowe. Spalanie stukowe może być też spowodowanym złym odczytem z MAF (i jeszcze kilkomma innymi sprawami moze być spowodowane), co do którego nei mam pewności ale obstawiam że jest za niski. Najlepiej jakbyś miał skąd skombinować pewną na powtórzenie logu.
Z LPG logi 002+033 powinny być dwa, na obu paliwach.
Dodatkowo ja zawsze zalecam statyczny 033 z przełączaniem paliw. co minutę zmiana paliwa, zmianę znaczymy przyciskiem MARK. 4minuty ciągłego logu.
To ma ponad 200 nawet śmiałbym stwierdzić że zbliża się do 250koni...ale no nie znam się aż tak dobrze na chipach żeby powiedzieć na pewno...

garbus19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 12 maja 2019, 20:06
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: garbus19 » 15 maja 2019, 11:54

Logi robiłem na benzynie zapytam znajomego też ma 1.8t a6 tylko czy przepływka będzie taka sama i postaram się zrobić te logi na jego przepływomierzu a ten statycznye logi mogę zrobić na starej czy też podmienić. Zobaczę może tylko brudna jest przepływka. Ten co gaz zakładał to też mówił że ma napewno ponad 200 kucy.

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 15 maja 2019, 13:30

jaki jest konfig LPG?
garbus19 pisze:a ten statycznye logi mogę zrobić na starej czy też podmienić
moze być na starej

garbus19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 12 maja 2019, 20:06
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: garbus19 » 15 maja 2019, 13:37

Logitech 324obd reduktor ac r01 do 250 czerwony wtryski yeti plus narazie lata bez problemów

volvo132
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 30 wrz 2014, 12:48
Imię: Wojtek
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: volvo132 » 15 maja 2019, 21:23

Nie jestem ogarem jeśli chodzi o 1.8t ale coś tam wiem.
U siebie mam ciut niższe o 0,2 Bar doładowanie na standard regenerowanej K03 ale przepływ o 15g większy + zdecydowanie niższe czasy wtrysku. 25ms to strasznie długie jak na benzynę, prawdopodobnie zapętla i dlatego masz stukowe między innymi u mnie na wtryskach z BEX mam maksymalnie nie całe 19ms. kasowałeś błedy przed logiem? bo lambda wskazująca 0 przez cały zakres praktycznie to nie spotykane zjawisko.

Najlepiej niech się Łukasz13 wypowie, on jest mistrzem w 1.8t.
Było - A6 C5 Avant 2000 1.8T
Teraz - Seat Leon 5F 2019 Xcellence 1.5 TSI
Będzie/kolejne - na pewno Audi :)

garbus19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 12 maja 2019, 20:06
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: garbus19 » 15 maja 2019, 21:43

Gazownik też gadał że wtryski nie wyrabiają trzeba by było większe bo przy 6000 nie dają rady ale za to gazowe już tak.
Błędów nie było najpierw sprawdziłem potem logi robiłem.

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 16 maja 2019, 08:54

volvo132 pisze: 25ms to strasznie długie jak na benzynę, prawdopodobnie zapętla i dlatego masz stukowe między innymi
Faktycznie nie zwróciłem uwagi że wtrsyki są na granicy pętlenia, deczko ją przekraczają. Dla 4000 max 30ms, 5000 powinno być 24ms max, dla 6000 już 20ms. Ale to nie tylko powód stukowego bo stuka dużo przed zapętleniem.
volvo132 pisze:kasowałeś błedy przed logiem? bo lambda wskazująca 0 przez cały zakres praktycznie to nie spotykane zjawisko.
akurat tu nie masz racji. Masz AWT i sondę szerokopasmową, wtedy wskazania inne niż 0 są normalne bo auto cały czas jedzie w CL. Kolega ma zwykła sondę i wskazanie cały czas 0 jest jak najbardziej normalne. Wskazania inne niż 0 to by było bardzo źle. Auto przy bucie idzie w OL i 0 jest normalne
volvo132 pisze:U siebie mam ciut niższe o 0,2 Bar doładowanie na standard regenerowanej K03
wg mnie "ciut" w tym wypadku to już sporo. Wiadomo, Łukasz13 by wiedział lepiej, ale znalazłem info, że to co Ty masz to raczej górna granica dla K03. Owszem pewnie nawet te 0,2 więcej się da zrobić, tylko pytanie czy warto. Z drugiej strony jest jeszcze taka rzecz, że skoro autor softu dopuścił petlenie to mógł też troche przekombinować z doładowaniem.

garbus19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 12 maja 2019, 20:06
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: garbus19 » 16 maja 2019, 09:02

Jakie wtryski założyć i czy wystarczy wymienić czy trzeba jakoś adaptację robić. Ten chip był robiony w 2010 tak wynika z faktury i gwaracji pozdro 😁

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 16 maja 2019, 16:54

No ale nie sprawdziles co tam siedzi :) po zmianie wtrysków robi się korektę softu. I korektę w LPG.

garbus19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 12 maja 2019, 20:06
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: garbus19 » 16 maja 2019, 17:35

Korekta softu odpada bo nie ma blisko nikogo kto by to zrobił dobrze a z gazem dam sobie radę mam kabel I tak sprawdzam co jakiś czas czy wszystko jest ok. A turbo sprawdzę dopiero w sobotę bo od rana z dziećmi siedzę a popołudniu do roboty i logi też w sobotę ale tylko te statyczne bo kolega narazie nie ma czasu chyba że wyczyszcze przepływkę i wtedy zrobię.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga