Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AJL 1.8 180 KM] Prośba o ocenę logow

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Badboyek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 19 mar 2019, 17:32
Lokalizacja: Szczecin

[AJL 1.8 180 KM] Prośba o ocenę logow

Post autor: Badboyek » 19 mar 2019, 17:36

Prosiłbym o ocenę logów.
Pozdrawiam.
http://vaglogi.pl/log-002_007_025_F2GZf.html

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 19 mar 2019, 20:46

a but w podłodze?

Badboyek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 19 mar 2019, 17:32
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Badboyek » 20 mar 2019, 04:21

zwonko pisze:a but w podłodze?
Tak dodam że zakończyłem mogą bo auto dalej nie szlo

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 20 mar 2019, 08:31

Log nie wyglada na but w podlodze. Czasy wtrysku krótki doładowanie bardzo słabo się rozkręca no ale pytanie nie ma czym jak czasu krótkie. Przepływ za nisko więc na pierwszy ogień szczelność i MAF do podmianki. Jak jest nieszczelnośc to raczejjspora. Na pierwszy rzut odepnij MAF. Przy tych wskazaniach powinieneś odczuć przyrost mocy.

Badboyek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 19 mar 2019, 17:32
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Badboyek » 20 mar 2019, 15:23

zwonko pisze:Log nie wyglada na but w podlodze. Czasy wtrysku krótki doładowanie bardzo słabo się rozkręca no ale pytanie nie ma czym jak czasu krótkie. Przepływ za nisko więc na pierwszy ogień szczelność i MAF do podmianki. Jak jest nieszczelnośc to raczejjspora. Na pierwszy rzut odepnij MAF. Przy tych wskazaniach powinieneś odczuć przyrost mocy.
Maf odpiety powiedziałbym śmiało, że idzie porównywalnie/gorzej
Założyłem 2 przepływke z tym że zauważyłem uszkodzona uszczelkę przeplywki. Zamówiłem w aso za 4 dni ma przyjść zza Odry. Może ona powoduje nieszczelność. Wymieniłem już dv, n75, przepływke, świece. Nie wiem w jakim stanie są cewki. Idzie to jakoś sprawdzić? http://vaglogi.pl/log-002_007_025_0d43g3.html pierwszy jest na 2gim biegu. Drugi jest na 1. Przepływ niby o 10 większy... zauważyłem też że przed 6krpm zaczyna strzelać. Zapchany kat? Chwilami mam ochotę ją podpalić ale będę walczył:)

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 20 mar 2019, 15:35

Tam nie ma turbiny, odleciała klapka wg lub coś takiego, zdejmij węzyk z gruszki turbiny i przejedz się, daj znac czy jest jakaś poprawa.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Badboyek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 19 mar 2019, 17:32
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Badboyek » 20 mar 2019, 15:45

Łukasz13 pisze:Tam nie ma turbiny, odleciała klapka wg lub coś takiego, zdejmij węzyk z gruszki turbiny i przejedz się, daj znac czy jest jakaś poprawa.
Hm. Turbo po regeneracji. Co prawda rok temu... Ale lekkiego zycia nie mialo... zawsze studzone po upalaniu.
Jak zdejmę wydech bedzie widać ?
Do tego wyrzuca błąd 575 intake manifold pressure 11-10 control limit not reached - intermittent
Ostatnio zmieniony 20 mar 2019, 15:50 przez Badboyek, łącznie zmieniany 1 raz.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 20 mar 2019, 15:49

Jak zdejmiesz kata bedzie widać.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 20 mar 2019, 17:49

Nie wiem jak ja wtedy patrzyłem na ten log. Musiałem mieć otwarte więcej i nie na ten patrzeć. Faktycznie Łukasz13 ma racje, ze turbo w ogóle nie bije. A jak ja patrzyłem to kojarzę jakąś grupę 115 i 118 i słabo rozkręcjace się ale bijące tyle co trzeba turbo. A czasu kojarzę właśnie koło 10ms więc nie wiem o co chodzi... Przepraszam <zalamka>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga