Prosiłbym o ocenę logów.
Pozdrawiam.
http://vaglogi.pl/log-002_007_025_F2GZf.html
[AJL 1.8 180 KM] Prośba o ocenę logow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Log nie wyglada na but w podlodze. Czasy wtrysku krótki doładowanie bardzo słabo się rozkręca no ale pytanie nie ma czym jak czasu krótkie. Przepływ za nisko więc na pierwszy ogień szczelność i MAF do podmianki. Jak jest nieszczelnośc to raczejjspora. Na pierwszy rzut odepnij MAF. Przy tych wskazaniach powinieneś odczuć przyrost mocy.
Maf odpiety powiedziałbym śmiało, że idzie porównywalnie/gorzejzwonko pisze:Log nie wyglada na but w podlodze. Czasy wtrysku krótki doładowanie bardzo słabo się rozkręca no ale pytanie nie ma czym jak czasu krótkie. Przepływ za nisko więc na pierwszy ogień szczelność i MAF do podmianki. Jak jest nieszczelnośc to raczejjspora. Na pierwszy rzut odepnij MAF. Przy tych wskazaniach powinieneś odczuć przyrost mocy.
Założyłem 2 przepływke z tym że zauważyłem uszkodzona uszczelkę przeplywki. Zamówiłem w aso za 4 dni ma przyjść zza Odry. Może ona powoduje nieszczelność. Wymieniłem już dv, n75, przepływke, świece. Nie wiem w jakim stanie są cewki. Idzie to jakoś sprawdzić? http://vaglogi.pl/log-002_007_025_0d43g3.html pierwszy jest na 2gim biegu. Drugi jest na 1. Przepływ niby o 10 większy... zauważyłem też że przed 6krpm zaczyna strzelać. Zapchany kat? Chwilami mam ochotę ją podpalić ale będę walczył:)
Hm. Turbo po regeneracji. Co prawda rok temu... Ale lekkiego zycia nie mialo... zawsze studzone po upalaniu.Łukasz13 pisze:Tam nie ma turbiny, odleciała klapka wg lub coś takiego, zdejmij węzyk z gruszki turbiny i przejedz się, daj znac czy jest jakaś poprawa.
Jak zdejmę wydech bedzie widać ?
Do tego wyrzuca błąd 575 intake manifold pressure 11-10 control limit not reached - intermittent
Ostatnio zmieniony 20 mar 2019, 15:50 przez Badboyek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Nie wiem jak ja wtedy patrzyłem na ten log. Musiałem mieć otwarte więcej i nie na ten patrzeć. Faktycznie Łukasz13 ma racje, ze turbo w ogóle nie bije. A jak ja patrzyłem to kojarzę jakąś grupę 115 i 118 i słabo rozkręcjace się ale bijące tyle co trzeba turbo. A czasu kojarzę właśnie koło 10ms więc nie wiem o co chodzi... Przepraszam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga