Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2,4] Wymiana tylnej belki

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
kondi78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 30 kwie 2009, 11:40
Lokalizacja: Antwerpia

[A6 C5 2,4] Wymiana tylnej belki

Post autor: kondi78 » 30 kwie 2009, 11:48

Witam. Zamierzam w poniedziałek wymienić sam tylna belkę (moja jest krzywa). Proszę o podpowiedz kogoś kto już to robił, jak się za to zabrać, na co zwrócic uwagę. Gdzie np. odpiąć przewody od hamulców, jak poradzic sobie z czujnikami od ABS (bedą pewnie zapieczone). Pozdrawiam serdeczne
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2009, 12:20 przez kondi78, łącznie zmieniany 1 raz.

kondi78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 30 kwie 2009, 11:40
Lokalizacja: Antwerpia

Post autor: kondi78 » 30 kwie 2009, 12:00

Sorki. Probowalem sie przywitac, ale jak to zrobic? Przez przypadek wcisnalem ignoruj, natomiast nie znalazlem gdzie napisac nowy temat

kondi78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 30 kwie 2009, 11:40
Lokalizacja: Antwerpia

Post autor: kondi78 » 30 kwie 2009, 12:09

OK, chyba się udało. Mam nadzieje że mój temat jest wystarczająco zrozumiały. Proszę więc o podpowiedz. Mam też pytanie czy belka z quattro będzie pasować? Pozdr
Konrad

arthurr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 277
Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk

Post autor: arthurr » 30 kwie 2009, 14:50

kondi78 pisze:OK, chyba się udało. Mam nadzieje że mój temat jest wystarczająco zrozumiały. Proszę więc o podpowiedz. Mam też pytanie czy belka z quattro będzie pasować? Pozdr
Konrad
belka z quattro nie będzie pasowac bo... tam nie ma prostej belki tylko rama pomocnicza z zaweszeniem i tylnym mostem. musisz szukać do ośki

kondi78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 30 kwie 2009, 11:40
Lokalizacja: Antwerpia

Post autor: kondi78 » 01 maja 2009, 01:13

Belkę już kupiłem, bałem się tylko że różnica między ośką a quattro będzie minimalna i nagle przy montażu okaże się że nie pasuje. Montaż będę robił z bratem, on zastanawia się żeby rozpiąć hamulce od piasty bez odpinania przewodów od hamulców. i pózniej na drugą piastę całość zmontować. Jest to wykonalne? Pozdr

[ Dodano: 2009-05-04, 20:57 ]
Witam ponownie. Nie doczekałem się odpowiedzi, belka już wymieniona, więc może ja komuś podpowiem. ÂŚciągnęliśmy koła, później klocki hamulcowe. Przewodów od hamulców i linki od ręcznego nie odpinaliśmy, tylko całość wypieliśmy z plastikowych mocowań i odkręciliśmy uchwyty na te przewody od belki. Następnie odkręciliśmy amortyzator, a następnie odłączyliśmy czujniki od ABS (trzeba jeszcze poluźnić plastikową osłonę znajdującą się za belką). Kostka do czujników znajduje się pod siedzeniem. Później to samo z drugiej strony i odkręcić belkę. Robiliśmy to pierwszy raz ale dość sprawnie poszło. Na podnośniku byłoby to dużo łatwiejsze, my niestety korzystaliśmy z lewarków. Pozdrawiam

Qris

Post autor: Qris » 26 cze 2009, 14:48

Dzięki teraz ja będę się za to brał:-)

Kocuru
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 23 paź 2014, 11:50
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Kocuru » 12 lis 2014, 13:37

Cześć,

czeka mnie ta sama wymiana co autora tematu i poprzednika - wjazd w bramę okazał się zbyt wąski...

Ponoć sama operacja nie jest zbyt wymagająca niemniej przyznam szczerze, że nie mam pojęcia jak się zabrać za te amortyzatory z poduchami powietrznymi - czy należy je przed demontażem 'spuścić'? Trzeba odpiąć kompresor lub jakiś bezpiecznik od niego?

Jeśli ktoś wymieniał tylną oś z poduchami i mógłby podpowiedzieć w jakiej kolejności się za to zabrać, na co zwrócić uwagę ew. co dobrze mieć pod ręką będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 12 lis 2014, 22:52

Nic nie trzeba opróżniać - przy demontażu uleci ciśnienie. Najważniejsze żeby po zmontowaniu wszystkiego przed postawieniem na kołach - napełnić system powietrzem - robi się to Vagiem - 34 Level Control i Output Test. Po przeprowadzeniu wszystkich testów układ jest napełniony wstępnie powietrzem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga