Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6C5] prosba o analize logów 1.8 t AWT

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
Lenio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 25 lis 2018, 19:18
Lokalizacja: Kętrzyn

[A6C5] prosba o analize logów 1.8 t AWT

Post autor: Lenio » 11 lut 2019, 16:24

Audi lekko się dławi przy przyspieszaniu. Takie dziwne zachowanie jakby je cos przytkało na moment i jedzie dalej . Dzieje się tak regularnie , przydusi sie i jedzie, przydusi i jedzie. Gdzie szukać problemu. Odma wyczyszczona, przepływke podmieniałem na oryginał i nic to nie dało bez zmian.

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_9e9Tc.html

Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_2Zvn1W.html

Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_HZUq7k.html

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 12 lut 2019, 09:15

Logi wyglądają całkiem ok, jedynie co można się przyczepić to lekkie przeładowanie na początku, potem też doładownie nie jest super stabilne, możesz sprawdzić przewody przy n75, ewentualnie podmienić sam zaworek na inny.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Lenio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 25 lis 2018, 19:18
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Lenio » 20 mar 2019, 20:37

Dzięki kolego. Zrobię tak jak napisałeś i dam znać czy pomogło.

[ Dodano: 2019-03-20, 20:37 ]
Po dłuższej przerwie znalazłem czas na ogarnięcie problemu. Dzięki koledze Łukasz 13 problem rozwiązany. Podmieniłem N75 i audi śmiga elegancko. Dziękuję. Poszedł punkcik za pomoc.

szerom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 13 cze 2019, 19:59
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: szerom » 13 cze 2019, 21:56

Jako że to mój pierwszy post po zalogowaniu na forum chciałem przywitać wszystkich użytkowników,
podepnę się pod temat w sprawie logów do a6 c5 AWT, brak mocy.
Najpierw przejżałem forum i porobiłem logi z bloków 002+115+118, niestety tylko do 4000rpm brak mozliwości dalszego rozpedzenia ale ewidentnjie widać, że turbo nie wstaje, brak missfire, czy zacząć od DV czy przepływka (jak na odcinku przycisnąłem do ok 5.500 RPM max jaki pokazała to ok 100 g/s, auto posiadam od 2 m-cy
proszę o podpowiedź forumowiczów od czego zacząć

http://vaglogi.pl/log-002_118_115_2N2F92f.html


Obrazek

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 17 cze 2019, 23:55

To turbo ani drgnie... Przepływ mały, czasy wtrysku krótkie... Wcisnałeś pedał w podłogę?

szerom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 13 cze 2019, 19:59
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: szerom » 28 cze 2019, 19:27

Witam , pedał był w podłogę, w międzyczasie wypiąłem wtyczkę od n75 i było bez zmian, na drugi dzień moc wróciła i turbo dmucha prawidłowo , raczej nic związane z temperaturą bo jednak zrobiło się chłodniej, mam buczenie w przedziale 2000-2900 i szykuję się na wymianę DV

[ Dodano: 2019-06-28, 19:27 ]
witam ponownie samochód ma poprawną moc tak mi się wydaje, wymienione świece , DV, filtr powietrza
logi zrobione świeże

http://vaglogi.pl/log-002_115_118_gOJM7b.html ,

natomiast pojawił się dziwny dzwięk przy odpuszczaniu pedału gazu jakbu gdzieś uciekało z wydechu "cyk, cyk,cyk" i jeśli tylko dotknie się ponownie gazu to odgłosu brak, dodatkowo Dwa błędy
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-10 - - - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-10 - - - Intermittent
zrobiłem logi lambdy podczas jazdy od 2-4,5 tyś obrotów nie wiem czy prawidłowe

http://vaglogi.pl/log-031_032_033_AgrVH.html

może ktoś pomoże albo spotkał się z takimi objawami, dodatkowo mam do wymiany czujnik g62 - na zegarach po odpaleniu ponad 60 , a jak odpalam już po jeżdzie to pokazuje 110-120 st.
Ostatnio zmieniony 28 cze 2019, 20:20 przez szerom, łącznie zmieniany 1 raz.

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 28 cze 2019, 19:44

Troche mocy to moze ma, ale nie za dużo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga