Audi lekko się dławi przy przyspieszaniu. Takie dziwne zachowanie jakby je cos przytkało na moment i jedzie dalej . Dzieje się tak regularnie , przydusi sie i jedzie, przydusi i jedzie. Gdzie szukać problemu. Odma wyczyszczona, przepływke podmieniałem na oryginał i nic to nie dało bez zmian.
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_9e9Tc.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_2Zvn1W.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_HZUq7k.html
[A6C5] prosba o analize logów 1.8 t AWT
Jako że to mój pierwszy post po zalogowaniu na forum chciałem przywitać wszystkich użytkowników,
podepnę się pod temat w sprawie logów do a6 c5 AWT, brak mocy.
Najpierw przejżałem forum i porobiłem logi z bloków 002+115+118, niestety tylko do 4000rpm brak mozliwości dalszego rozpedzenia ale ewidentnjie widać, że turbo nie wstaje, brak missfire, czy zacząć od DV czy przepływka (jak na odcinku przycisnąłem do ok 5.500 RPM max jaki pokazała to ok 100 g/s, auto posiadam od 2 m-cy
proszę o podpowiedź forumowiczów od czego zacząć
http://vaglogi.pl/log-002_118_115_2N2F92f.html
podepnę się pod temat w sprawie logów do a6 c5 AWT, brak mocy.
Najpierw przejżałem forum i porobiłem logi z bloków 002+115+118, niestety tylko do 4000rpm brak mozliwości dalszego rozpedzenia ale ewidentnjie widać, że turbo nie wstaje, brak missfire, czy zacząć od DV czy przepływka (jak na odcinku przycisnąłem do ok 5.500 RPM max jaki pokazała to ok 100 g/s, auto posiadam od 2 m-cy
proszę o podpowiedź forumowiczów od czego zacząć
http://vaglogi.pl/log-002_118_115_2N2F92f.html
Witam , pedał był w podłogę, w międzyczasie wypiąłem wtyczkę od n75 i było bez zmian, na drugi dzień moc wróciła i turbo dmucha prawidłowo , raczej nic związane z temperaturą bo jednak zrobiło się chłodniej, mam buczenie w przedziale 2000-2900 i szykuję się na wymianę DV
[ Dodano: 2019-06-28, 19:27 ]
witam ponownie samochód ma poprawną moc tak mi się wydaje, wymienione świece , DV, filtr powietrza
logi zrobione świeże
http://vaglogi.pl/log-002_115_118_gOJM7b.html ,
natomiast pojawił się dziwny dzwięk przy odpuszczaniu pedału gazu jakbu gdzieś uciekało z wydechu "cyk, cyk,cyk" i jeśli tylko dotknie się ponownie gazu to odgłosu brak, dodatkowo Dwa błędy
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-10 - - - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-10 - - - Intermittent
zrobiłem logi lambdy podczas jazdy od 2-4,5 tyś obrotów nie wiem czy prawidłowe
http://vaglogi.pl/log-031_032_033_AgrVH.html
może ktoś pomoże albo spotkał się z takimi objawami, dodatkowo mam do wymiany czujnik g62 - na zegarach po odpaleniu ponad 60 , a jak odpalam już po jeżdzie to pokazuje 110-120 st.
[ Dodano: 2019-06-28, 19:27 ]
witam ponownie samochód ma poprawną moc tak mi się wydaje, wymienione świece , DV, filtr powietrza
logi zrobione świeże
http://vaglogi.pl/log-002_115_118_gOJM7b.html ,
natomiast pojawił się dziwny dzwięk przy odpuszczaniu pedału gazu jakbu gdzieś uciekało z wydechu "cyk, cyk,cyk" i jeśli tylko dotknie się ponownie gazu to odgłosu brak, dodatkowo Dwa błędy
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-10 - - - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-10 - - - Intermittent
zrobiłem logi lambdy podczas jazdy od 2-4,5 tyś obrotów nie wiem czy prawidłowe
http://vaglogi.pl/log-031_032_033_AgrVH.html
może ktoś pomoże albo spotkał się z takimi objawami, dodatkowo mam do wymiany czujnik g62 - na zegarach po odpaleniu ponad 60 , a jak odpalam już po jeżdzie to pokazuje 110-120 st.
Ostatnio zmieniony 28 cze 2019, 20:20 przez szerom, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga