[ TIP] Różnice w blokach prędkości obrotowych skrzyni wej i
[ TIP] Różnice w blokach prędkości obrotowych skrzyni wej i
Cześć,
Czy jeśli pomiędzy:
Ilością obrotów silnia - Ilością obrotów skrzyni na wejściu - Ilości obrotów skrzyni na wyjściu
jest taka różnica jak w załączonym obrazku, wskazuje to bezpośrednio na konwerter? Wystepują do tego objawy jak rzadkie, ale mimo wszystko falowanie obrotów, poszarpywania, dziwne zamykanie się lockupu - zdjęcie w załączniku. Grupa pierwsza to po koleji: obroty silnilka, skrzynki na wejściu, skrzynki na wyjściu.
Czy jest może jeszcze opcja na czujnik, który mierzy te obroty?
No i po wszystkim - jakie trudności (oprócz wagi skrzynki ) mogą mnie spotkać przy wymianie konwertera w warunkach domowo-garażowych?
Czy jeśli pomiędzy:
Ilością obrotów silnia - Ilością obrotów skrzyni na wejściu - Ilości obrotów skrzyni na wyjściu
jest taka różnica jak w załączonym obrazku, wskazuje to bezpośrednio na konwerter? Wystepują do tego objawy jak rzadkie, ale mimo wszystko falowanie obrotów, poszarpywania, dziwne zamykanie się lockupu - zdjęcie w załączniku. Grupa pierwsza to po koleji: obroty silnilka, skrzynki na wejściu, skrzynki na wyjściu.
Czy jest może jeszcze opcja na czujnik, który mierzy te obroty?
No i po wszystkim - jakie trudności (oprócz wagi skrzynki ) mogą mnie spotkać przy wymianie konwertera w warunkach domowo-garażowych?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 309
- Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
tylko i wylacznie demontuje sie skrzynie z konwerterem w srodku bo przy zrzucaniu skrzyni na 99% uszkodzisz konwerter jak zosytawisz go na kole, nie wiem jak jest w 1.8 ale u siebie w obu V8 jak zdejmowalem to odkrecalem rozrusznik i krecilem kluczem zalozonym na srube kola pasowego zeby dostac sie przez otwor po rozruszniku do srub trzymajacych konwerter, powinny byc 3 z tego co mi wiadomo ale tutaj nie mam pewnosci, no chyba ze w fwd jest inaczej ale zasada jest taka ze konwertera ze skrzyni sie nie wyjmuje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 309
- Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
robilem na najazdach na kanale i na podnosniku oczywiscie ze jest to wykonalne kwestia ile umiesz mechanicznie ile masz czasu itd bo nie jest to jakos skomplikowane tylko napewno czasochlonne a z kanalu bylo by duzo lepiej juz nawet nie wspomne o podnosniku repek ma troche racji bo jakbys mial rwac z V8 to masakra ale z drugiej strony mala skrzynia w 1.8 i mysle ze w weekend ogarniesz na spokojnie jak nigdy tego nie robiles
Mechanik mi powiedział 500-600 zł, więc chętnie zrobiłbym to samemu
Najbardziej obawiam się o wagę skrzynki
Mam podnośnik typu żabę, jest tam miejsce na to, żeby ją jakoś stabilnie złapać, żeby się nie sturlała? :D
Jeśli chodzi o umiejętności mechaniczne, to rzeczy typu rozrządy, czy uszczelki pod głowicami robiłem sobie samemu, więc tego się jakoś bardzo nie obawiam.
Jakbyś był łaskaw napisać co pokoleji trzeba robić będę wdzięczny, ma moje oko:
- osłony pod silnikiem
- półosie
- przewody olejowe
- rozrusznik - kręcąc kołem znaleźć 3 śruby - odkręcić konwerter
- podstawić podnośnik pod skrzynie
- poduszki (czy całą ławkę?)
- śruby dookoła skrzyni
?
Najbardziej obawiam się o wagę skrzynki
Mam podnośnik typu żabę, jest tam miejsce na to, żeby ją jakoś stabilnie złapać, żeby się nie sturlała? :D
Jeśli chodzi o umiejętności mechaniczne, to rzeczy typu rozrządy, czy uszczelki pod głowicami robiłem sobie samemu, więc tego się jakoś bardzo nie obawiam.
Jakbyś był łaskaw napisać co pokoleji trzeba robić będę wdzięczny, ma moje oko:
- osłony pod silnikiem
- półosie
- przewody olejowe
- rozrusznik - kręcąc kołem znaleźć 3 śruby - odkręcić konwerter
- podstawić podnośnik pod skrzynie
- poduszki (czy całą ławkę?)
- śruby dookoła skrzyni
?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 309
- Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
jeszcze wał, nie wiem jaka jest u cb skrzynia np w V8 nie przejdzie przez sanki i musisz demontować albo popuszczac tylne sruby, wszystkie sruby skrzyni to wiadomo, czujnik polozenia wału tez od boku w okolicach tabliczki znamionowej skrzyni poduszki do wyjecia wiazka eketryczna skrzyni, jak bedziesz mial zrzucone to dobrze robic uszczelniacz na wale bo to grosze a robota spora przy tym i na pompie oleju skrzyni tez dostep ok a oem chyba ze 30pln, i jak pisalem wazne zeby konwerter wyskoczyl z kola zamachowego, delikatnie mozesz odsuwac skrzynie zeby szyjka konwertera nie uszkodzila pompy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga