Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Allroad 2.7T BES pomoc w odczytaniu logów!!

Diagnostyka VAG
Awatar użytkownika
Kłapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 12 lis 2010, 16:26
Imię: Łukasz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Krosno

Audi Allroad 2.7T BES pomoc w odczytaniu logów!!

Post autor: Kłapek » 20 gru 2018, 14:57

Witam mam problem z allroadem.Często wyskakuje mi błąd:

17965 - Regulacja ciśnienia doładowania
P1557 - 35-00 - przekroczona granica regulacji

Auto niby równo przyśpiesza ale jak dla mnie brakuje mu powera.Niby do 100 przyspiesza w ok 7.4 sek jak katalogowo ale jak silnik jest gorący mam wrażenie gdyby nie było turbiny i logi zdaje się potwierdzaja moje odczucia.Podczas jazd autostradowych mam wrażenie że moje stare 2.8 ACK jechało lepiej . Bardzo prosze o pomoc w interpretacji tych logów bo porównując inne z tego silnika zdje się że mam niezły bajzel.

Logi statyczne:

http://vaglogi.pl/log-002_032_033_1OF8A.html

Logi dynamiczne:

http://vaglogi.pl/log-002_115_3Y4f053.html

http://vaglogi.pl/log-003_118_20Rwub5.html

http://vaglogi.pl/log-020_033_GYdME.html

http://vaglogi.pl/log-090_093_Sbr93Hk.html

[ Dodano: 2018-12-20, 14:57 ]
Pomoże ktoś????
Audi Quattro !! Wszyscy stoją Ja jadę!!:D

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 20 gru 2018, 15:36

nie znam się a wypowiem się.
Bardzo ładne logi poza tym że doładowanie brak, tryb awaryjny raczej. No i logu dyn z grupą 033 też brak (002+033 na obu paliwach). Zazwyczja robi się też 003+020 żeby ocenić układ zapłonowy.
Do sprawdzenia jest to co zawsze w turbo, szczelność, N75, DV itp...

Awatar użytkownika
Kłapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 12 lis 2010, 16:26
Imię: Łukasz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Kłapek » 20 gru 2018, 22:57

Grupe 033 niby robiłem dynamicznie ale nie razem z 020. Postaram się może jutro jeszcze zrobić logi o których pisałeś. Przygode z VAGiem dopiero zaczynam i jeszcze musze nauczyć się interpretować dane, z tąd tez moje obawy.Postaram sie posprawdzać szczelność dolotu i N75. Apropo czujnika N75 czy on powinien mieć tak stałe wartośći i niskie jak w moim logowaniu???
Dzięki wielkie za odpowiedź.
Audi Quattro !! Wszyscy stoją Ja jadę!!:D

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 20 gru 2018, 22:58

Kłapek pisze:Apropo czujnika N75 czy on powinien mieć tak stałe wartości i niskie jak w moim logowaniu???
nie, patrz tutaj
zwonko pisze: doładowanie brak, tryb awaryjny raczej

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 22 gru 2018, 21:08

Logi w trybie awaryjnym, ten błąd co masz najczesciej spowodowany jest nieszczelnością w dolocie, na pierwszy ogień gumowy trójnik przed przepustnicą, zdejmij go i sprawdz czy nie jest dziurawy, pewnie znajdziesz w nim przyczyne, jeśli nie na drugi ogień zawory dv, i sprawdzenie szczelności dolotu kompresorem.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
Kłapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 12 lis 2010, 16:26
Imię: Łukasz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Kłapek » 22 gru 2018, 21:36

Tutaj mam brakujące logi dynamiczne.

http://vaglogi.pl/log-003_020_zYr0Q.html

I grupa 002-033 na benzynie i lpg

http://vaglogi.pl/log-002_033_l1Gk96.html


Po świętach postaram sie pozaglądać i posprawdzać dolot bo teraz troche inne rzeczy na głowie i niestety mam garaż chwilowo zajęty. Dzieki za rade wszystkim .Jeszcze mam pytanie o ciśnienie z kompresora jakim mam sprawdzić bo gdzieś wyczytałem że o.5 bara a gdzieindziej pisze 1.5bar.i gdzie najlepiej się wpiąć ???
Audi Quattro !! Wszyscy stoją Ja jadę!!:D

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 23 gru 2018, 14:53

No na pewno nie jest idealnie. Jw.

Wck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 20 lut 2018, 15:35
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Wck » 27 gru 2018, 15:12

Kłapek pisze:Po świętach postaram sie pozaglądać i posprawdzać dolot bo teraz troche inne rzeczy na głowie i niestety mam garaż chwilowo zajęty. Dzieki za rade wszystkim .Jeszcze mam pytanie o ciśnienie z kompresora jakim mam sprawdzić bo gdzieś wyczytałem że o.5 bara a gdzieindziej pisze 1.5bar.i gdzie najlepiej się wpiąć ???
Dmuchaj takim ciśnieniem, jakie pompuje turbo. Te 1,5 bara to max, większym na pewno bym tam nie pompował. Wpinasz się bezpośrednio w rurę Y od strony przepływomierza. Z rury Y ściągasz jeszcze wąż odmy, zaślepiasz po nim króciec i dmuchasz.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7156
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 27 gru 2018, 15:40

ja tylko dodam że skasuj błędy zawsze przed logami

Awatar użytkownika
Kłapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 12 lis 2010, 16:26
Imię: Łukasz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Kłapek » 04 sty 2019, 22:30

Wstępnie przeglądnąłem dolot a ściślej sprawdziłem ten trójnik przy przepustnicy i okazało się że przez niego mogę zaglądnąć do przepustnicy <uoee> taka dziura była.Dzisiaj dopiero mogłem z ASO odebrać ten trójnik i po założeniu jest mega różnica.Zrobiłem logi dynamiczne na benzynie i gazie w grupach 115 i 118 i teraz widać róznice i coś się dzieje ale chciałbym poddać ocenie to bardziej pojętnym niż ja. Pytanie mam zasadnicze. Czy aby doładowania nie mam jeszcze za niskiego?? Przyznam sie że niejednokrotnie przeglądałem logi innych aut z silnikiem BES i tam ciśnienie dochodziło do 2 barów.


http://vaglogi.pl/log-115_118_M49hG.html
Audi Quattro !! Wszyscy stoją Ja jadę!!:D

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7156
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 04 sty 2019, 23:08

ty masz seryjny soft po prostu dlatego max 1,6 bar - najważniejsze że doładowanie actual wyrównuje żądane przez ECU ( specified )

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 05 sty 2019, 00:26

Z doładowaniem jest jak trzeba. To seria, jw.

Awatar użytkownika
Kłapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 12 lis 2010, 16:26
Imię: Łukasz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Kłapek » 05 sty 2019, 01:40

No to super! Dzięki wielkie za pomoc. Pozdrawiam
Audi Quattro !! Wszyscy stoją Ja jadę!!:D

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 05 sty 2019, 09:37

Przy lepszej pogodzie powtórz log 002+033 na Pb i LPG, bo tam było kiepsko, choć bardzo możliwe że przez to co zrobiłeś i już tego nie ma.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 05 sty 2019, 17:45

Trafiony zatopiony :)
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga