Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[CGLC 2.0 177 KM] Drży wnętrze Auta

Silniki wysokoprężne
Adrian1717M
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 26 sty 2018, 15:52
Lokalizacja: Mława

[CGLC 2.0 177 KM] Drży wnętrze Auta

Post autor: Adrian1717M » 16 paź 2018, 10:37

Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi a6 c7 . Zakupiłem ją 4 miesiące temu i od tamtego czasu zrobiłem około 9 tyś km. Jednak około 2 tygodnie temu kiedy wisiadłem z auta usłysząłem świrszczenie z maski. Podniosłem maske i świszczy chyba łożysko od alternatora. Czy to może byc wina tego lekkiego drżenia ? dodam , że gdy dotkne ten napinacz paska to lekko delikatnie się rusza. Drżenie auta dochodzi z prawej strony z tyłu na zimnym silniku i przy ruszaniu. Powyżej 60 km/h ustępuje. Do tego przy przyśpieszaniu słychać takie grzechotanie. Jak dodam gazu na postoju to też to słychac tylko ciszej.
A i jeżeli już załozyłem temat to spytam o stan Oleju w A6. Gdy zakupiłem miała full na bagnecie tym elektronicznym w MMI. Teraz po 9 tyś km jest mniej więcej połowa tego co była czy to źle ? Czy a6 w 2.0 Multitronicu pobierają olej ? i Ile znajduje się na tym bagnecie litr ? Samochód dobrze przyśpiesza , nie kopci. Przebieg to 110 tyś km.

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 360
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 16 paź 2018, 14:51

Na początek sprawdził bym sprzęgiełko na alternatorze, a ten przebieg to potwierdzony? Trochę dziwne że coś siadło przy tak niskim przebiegu, a ubytek oleju to też dziwna sprawa.
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno

Adrian1717M
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 26 sty 2018, 15:52
Lokalizacja: Mława

Post autor: Adrian1717M » 16 paź 2018, 18:38

arczi0044 pisze:Na początek sprawdził bym sprzęgiełko na alternatorze, a ten przebieg to potwierdzony? Trochę dziwne że coś siadło przy tak niskim przebiegu, a ubytek oleju to też dziwna sprawa.
Była w leasingu w Polsce. Jeździł nią lekrarz z Mińska. Dodam , że stała niestety ciągle na dworze więc może wilgoć ?

@Edit. Sytuacja opanowana. Winnemu była obudowa pod spodem ten " fartuch " Niestety jeden Nit się wypiął. Co do lekkiego popiskiwania pod maską to rozrząd. Tak jak przypuszczałem dostała sie wilgoć i piasek , którego niestety po zakupie usuwałem odkurzaczem... Ale w serwisie mówili , że niby rozrząd jest na 210 tyś ale średnio wytrzymują 160. Były przypadki co wysiadały i przy 60 k km :)

Awatar użytkownika
UneeK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 477
Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: UneeK » 07 lis 2018, 19:34

Na wskaźniku w MMI od min do max jest 1L oleju (chociaż instrukcja tego nie potwierdza).

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 360
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 07 lis 2018, 22:13

Adrian1717M pisze: Ale w serwisie mówili , że niby rozrząd jest na 210 tyś ale średnio wytrzymują 160. Były przypadki co wysiadały i przy 60 k km :)
<glupek> To chyba te przypadki gdzie przebieg był skorygowany o 200tys.km. do tyłu, rozrząd w tym silniku po 200tys. wygląda prawie jak nowy, zero luzów na rolkach.
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno

danolek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 31 mar 2009, 08:42
Lokalizacja: Belgia

Post autor: danolek » 13 lis 2018, 01:44

arczi0044 pisze:
Adrian1717M pisze: Ale w serwisie mówili , że niby rozrząd jest na 210 tyś ale średnio wytrzymują 160. Były przypadki co wysiadały i przy 60 k km :)
<glupek> To chyba te przypadki gdzie przebieg był skorygowany o 200tys.km. do tyłu, rozrząd w tym silniku po 200tys. wygląda prawie jak nowy, zero luzów na rolkach.
tylko ze jesli pompa cieknie ( a to bardzo czeste w tych autach,wrecz standard) to leci na pasek. Ja mialem rozrzad wymieniany przez to przy 140 tys,a auto ma 100% pewny przebieg,bo jest kupione w tym samym salonie,w ktorym je serwisuje. I co powiesz,madralo? Poczytaj o cieknacych pompach wody w tych silnikach,zanim zaczniesz pisac bzdury.Rolki mozesz miec jak nowe i co z tego,jak masz pasek zezarty przez plyn chlodniczy,albo tak sliski ze przeskoczy?

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 360
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 13 lis 2018, 08:29

Jeśli pompa cieknie (pojedyńcze przypadki) to chyba logiczne że trzeba ją wymienić. W 99% aut z tym silnikiem pompa wytrzymuje spokojnie 210tys. razem z rozrządem. Miałeś pecha że znalazłeś się w tym 1%,,, mądralo <luzik>
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno

danolek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 31 mar 2009, 08:42
Lokalizacja: Belgia

Post autor: danolek » 16 lis 2018, 01:48

arczi0044 pisze:Jeśli pompa cieknie (pojedyńcze przypadki) to chyba logiczne że trzeba ją wymienić. W 99% aut z tym silnikiem pompa wytrzymuje spokojnie 210tys. razem z rozrządem. Miałeś pecha że znalazłeś się w tym 1%,,, mądralo <luzik>
w kazdym aso przyznaja,ze to standard w tym silniku. spokojnie 60 % aut,wiec przestan pisac bzdury

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 360
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 16 lis 2018, 20:29

danolek pisze:w kazdym aso przyznaja,ze to standard w tym silniku. spokojnie 60 % aut,wiec przestan pisac bzdury
Rozumiem że odwiedziłeś wszystkie ASO i zaczerpnąłeś opinii. Miałeś pecha i tyle, nie potrzebnie straszysz użytkowników tego silnika i piszesz bzdury, trzeba się z tym zwyczajnie pogodzić że trafiłeś trefny egzemplarz.
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 16 lis 2018, 20:33

bez emocji proszę, bo zaraz zrobię tu porządek. <okok> <okok>
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

raverone74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 23 lut 2017, 00:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: raverone74 » 17 lis 2018, 12:19

repek92 pisze:bez emocji proszę, bo zaraz zrobię tu porządek. <okok> <okok>
Kolega z Belgii faktycznie ma sporo ostrzeżeń forumowych i czerwony pasek w profilu :) Niestety, jak ktoś ma inne zdanie od niego to gotów "skoczyć z łapami" <rotfl>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga