[CGLC 2.0 177 KM] Drży wnętrze Auta
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 26 sty 2018, 15:52
- Lokalizacja: Mława
[CGLC 2.0 177 KM] Drży wnętrze Auta
Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi a6 c7 . Zakupiłem ją 4 miesiące temu i od tamtego czasu zrobiłem około 9 tyś km. Jednak około 2 tygodnie temu kiedy wisiadłem z auta usłysząłem świrszczenie z maski. Podniosłem maske i świszczy chyba łożysko od alternatora. Czy to może byc wina tego lekkiego drżenia ? dodam , że gdy dotkne ten napinacz paska to lekko delikatnie się rusza. Drżenie auta dochodzi z prawej strony z tyłu na zimnym silniku i przy ruszaniu. Powyżej 60 km/h ustępuje. Do tego przy przyśpieszaniu słychać takie grzechotanie. Jak dodam gazu na postoju to też to słychac tylko ciszej.
A i jeżeli już załozyłem temat to spytam o stan Oleju w A6. Gdy zakupiłem miała full na bagnecie tym elektronicznym w MMI. Teraz po 9 tyś km jest mniej więcej połowa tego co była czy to źle ? Czy a6 w 2.0 Multitronicu pobierają olej ? i Ile znajduje się na tym bagnecie litr ? Samochód dobrze przyśpiesza , nie kopci. Przebieg to 110 tyś km.
A i jeżeli już załozyłem temat to spytam o stan Oleju w A6. Gdy zakupiłem miała full na bagnecie tym elektronicznym w MMI. Teraz po 9 tyś km jest mniej więcej połowa tego co była czy to źle ? Czy a6 w 2.0 Multitronicu pobierają olej ? i Ile znajduje się na tym bagnecie litr ? Samochód dobrze przyśpiesza , nie kopci. Przebieg to 110 tyś km.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 360
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
Na początek sprawdził bym sprzęgiełko na alternatorze, a ten przebieg to potwierdzony? Trochę dziwne że coś siadło przy tak niskim przebiegu, a ubytek oleju to też dziwna sprawa.
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 26 sty 2018, 15:52
- Lokalizacja: Mława
Była w leasingu w Polsce. Jeździł nią lekrarz z Mińska. Dodam , że stała niestety ciągle na dworze więc może wilgoć ?arczi0044 pisze:Na początek sprawdził bym sprzęgiełko na alternatorze, a ten przebieg to potwierdzony? Trochę dziwne że coś siadło przy tak niskim przebiegu, a ubytek oleju to też dziwna sprawa.
@Edit. Sytuacja opanowana. Winnemu była obudowa pod spodem ten " fartuch " Niestety jeden Nit się wypiął. Co do lekkiego popiskiwania pod maską to rozrząd. Tak jak przypuszczałem dostała sie wilgoć i piasek , którego niestety po zakupie usuwałem odkurzaczem... Ale w serwisie mówili , że niby rozrząd jest na 210 tyś ale średnio wytrzymują 160. Były przypadki co wysiadały i przy 60 k km
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 360
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
To chyba te przypadki gdzie przebieg był skorygowany o 200tys.km. do tyłu, rozrząd w tym silniku po 200tys. wygląda prawie jak nowy, zero luzów na rolkach.Adrian1717M pisze: Ale w serwisie mówili , że niby rozrząd jest na 210 tyś ale średnio wytrzymują 160. Były przypadki co wysiadały i przy 60 k km
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
tylko ze jesli pompa cieknie ( a to bardzo czeste w tych autach,wrecz standard) to leci na pasek. Ja mialem rozrzad wymieniany przez to przy 140 tys,a auto ma 100% pewny przebieg,bo jest kupione w tym samym salonie,w ktorym je serwisuje. I co powiesz,madralo? Poczytaj o cieknacych pompach wody w tych silnikach,zanim zaczniesz pisac bzdury.Rolki mozesz miec jak nowe i co z tego,jak masz pasek zezarty przez plyn chlodniczy,albo tak sliski ze przeskoczy?arczi0044 pisze:To chyba te przypadki gdzie przebieg był skorygowany o 200tys.km. do tyłu, rozrząd w tym silniku po 200tys. wygląda prawie jak nowy, zero luzów na rolkach.Adrian1717M pisze: Ale w serwisie mówili , że niby rozrząd jest na 210 tyś ale średnio wytrzymują 160. Były przypadki co wysiadały i przy 60 k km
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 360
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
Jeśli pompa cieknie (pojedyńcze przypadki) to chyba logiczne że trzeba ją wymienić. W 99% aut z tym silnikiem pompa wytrzymuje spokojnie 210tys. razem z rozrządem. Miałeś pecha że znalazłeś się w tym 1%,,, mądralo
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
w kazdym aso przyznaja,ze to standard w tym silniku. spokojnie 60 % aut,wiec przestan pisac bzduryarczi0044 pisze:Jeśli pompa cieknie (pojedyńcze przypadki) to chyba logiczne że trzeba ją wymienić. W 99% aut z tym silnikiem pompa wytrzymuje spokojnie 210tys. razem z rozrządem. Miałeś pecha że znalazłeś się w tym 1%,,, mądralo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 360
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
Rozumiem że odwiedziłeś wszystkie ASO i zaczerpnąłeś opinii. Miałeś pecha i tyle, nie potrzebnie straszysz użytkowników tego silnika i piszesz bzdury, trzeba się z tym zwyczajnie pogodzić że trafiłeś trefny egzemplarz.danolek pisze:w kazdym aso przyznaja,ze to standard w tym silniku. spokojnie 60 % aut,wiec przestan pisac bzdury
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 23 lut 2017, 00:47
- Lokalizacja: Olsztyn
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga