Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Problem z nawigacja MMI oraz konsolą

Nawigacja fabryczna
ODPOWIEDZ
xoxopowo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 03 paź 2018, 09:15
Lokalizacja: Dobrodzień

Problem z nawigacja MMI oraz konsolą

Post autor: xoxopowo » 07 paź 2018, 12:41

Witam. Dzis jadac na zakupy przerwalo mi odtwarzanie muzyki, po okolo minucie zaczelo grac ponownie. Po okolo 10 minutach przestalo grac calkowicie. W momencie kiedy dojechalem do miejsca, radio dalej nie gralo a co najdziwniejsze nie chcialo sie wylaczyc. Poszedlem do galerii a gdy wrocilem nawigacja odpala sie do momentu wyswietlania loga samochodu oraz AUDI MMI i nic wiecej. Nie dzialaja tez zadne przyciski zwiazane z nia ani sie sa podswietlane. Czy ktos z was kluczbowicze mial podobny problem? Bardzo prosze o pomoc poniewaz jestem dosc zielony w tym temacie :/

Flex 78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 181
Rejestracja: 31 sty 2016, 15:22
Imię: Artur
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: Flex 78 » 07 paź 2018, 13:19

Witam, kiedyś też tak miałem, okazało się, że do pewnego stopnia rozładowałem aku. W naszych OOOO jest moduł zarządznia energią i to on wyłącza poszczególne odbiorniki żebyś mógł odpalić auto na lekko wyczerpanym aku. Bynajmniej u mnie tak było.
pozdro

xoxopowo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 03 paź 2018, 09:15
Lokalizacja: Dobrodzień

Post autor: xoxopowo » 11 paź 2018, 14:08