Tak jak w temacie.
Chciał bym wyłączyć błąd przepalonych żarówek halogenów bo mam w ich miejsce wstawione ledy.
Address 09: Cent. Elect. Labels: 4F0-910-279.lbl
Part No SW: 4F0 910 279 HW: 4F0 907 279
Component: ILM Fahrer H14 0080
Revision: 00000000 Serial number: 4F0907279
Coding: 0012121
Shop #: WSC 02335 785 00200
VCID: 66C28E045167CC7173-8032
Subsystem 1 - Part No: 4F1 910 113 Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: Wischer AudiC6 H05 0150
Coding: 00062736
Shop #: WSC 02335
Subsystem 2 - Part No: 4E0 910 557 Labels: 8K0-955-559.CLB
Component: REGENLICHTSENSORH10 0050
Coding: 00141886
Shop #: WSC 02335
2 Faults Found:
01496 - Bulb for Fog-Lamps; Left (L22)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 93
Mileage: 262136 km
Time Indication: 0
Date: 2018.09.13
Time: 19:04:00
01500 - Bulb for Fog-Lamps; Right (L23)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 93
Mileage: 262136 km
Time Indication: 0
Date: 2018.09.13
Time: 19:04:00
Można to jakoś VCDS'em wyłączyć? Dopiero go dziś zainstalowałem więc proszę o pomoc
Wyłączenie błędu halogenów
- tomnik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 500
- Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Dodatkowe obciążenie powinno być tak dobrane, aby wraz z odbiornikiem głównym osiągały próg, przy którym informacja o uszkodzonej żarówce nie będzie wyświetlana. Podaj wartość natężenia prądu pobieranego przez zamiennik led, który zainstalowałeś.cinek2000 pisze:Czyli pozostaje podłączyć żarówkę. Tylko pytanie czy ma to znaczenie jaką ?
Sprawdź też ewentualne działanie tzw. zimnej diagnozy - włącz zapłon (nie włączaj świateł przeciwmgielnych) i obserwuj światła przeciwmgielne. Zimna diagnoza spowoduje błyski stroboskopowe zamienników co około 30 sek. Tego efektu nie zlikwidujesz. Nie ma możliwości wyłączenia tej funkcji w opcjach "kodowania" sterownika.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1331
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
predki pisze:A w kodowaniu muszę sprawdzić po lifcie nie ma led halogen ?
nie ma i nigdy nie było.
[ Dodano: 2018-09-19, 11:07 ]
sprawdź jaki pobór prądu maja zamontowane LED-y. pop tym trza przeliczyć, jaki potrzebny jest rezystor. i tu wygląda przeważnie tak,że potrzebny 50-cio watowy, a przy takiej mocy rezystory z radiatorem aluminiowym przystosowane do przykręcenia do części metalowej nadwozia w celu szybszego odprowadzenia ciepłaTekero pisze:Dołóż opornik i po sprawie. Na allegro masz nawet w tytułach aukcji modele aut
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 238
- Rejestracja: 15 paź 2016, 20:51
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Polkowice
Z diagnozą obwodu żarówek, kiedy są włączone idzie sobie poradzić przez dołożenie rezystora, musi być odpowiednio dobranej rezystancji (prawo Ohma) oraz odpowiedniej mocy. Z doświadczenia ze światłami wstecznymi wiem, że bilans mocy nie musi być jeden do jednego, tzn. jeśli standardowa żarówka halogenu ma moc 55 W a zamiennik ledowy ma powiedzmy moc 10W, to na rezystorze nie musi być tracona moc 45W (55-10), wystarczy mniej, np 30W. Ja dobierałem rezystor metodą prób i błędów, generalnie im mniejszy opór rezystora tym większa moc konieczna i najlepiej rezystor metalowy przymocowany do jakiegoś metalowego elementu auta - będzie gorąco przy 20-30W.
Druga sprawa to jak kolega tomnik napisał to diagnoza zimna, sterownik zasila impulsem co jakiś czas obwód halogenów - żarówka nawet się nie będzie żarzyć od takiego impulsu, natomiast przy led będzie efekt stroboskopu. Ja przy wymianie na ledy żarówek wstecznego dorobiłem układ na przekaźnikach, który odłącza ledy od sterownika, kiedy są wyłączone i przełącza na rezystor, aby oszukać sterownik i żeby błędu nie było. W A6 C6 zimniej diagnozy nie wyłączysz przez kodowanie w VCDS, jedynie umiejętna zmiana firmware sterownika może dać oczekiwany efekt.
Druga sprawa to jak kolega tomnik napisał to diagnoza zimna, sterownik zasila impulsem co jakiś czas obwód halogenów - żarówka nawet się nie będzie żarzyć od takiego impulsu, natomiast przy led będzie efekt stroboskopu. Ja przy wymianie na ledy żarówek wstecznego dorobiłem układ na przekaźnikach, który odłącza ledy od sterownika, kiedy są wyłączone i przełącza na rezystor, aby oszukać sterownik i żeby błędu nie było. W A6 C6 zimniej diagnozy nie wyłączysz przez kodowanie w VCDS, jedynie umiejętna zmiana firmware sterownika może dać oczekiwany efekt.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga