Witam, moze ktos ocenic te logi, z A6 2.4 (AGA) Jest gaz ale logi tylko z benzyny.
Trasy brakowalo zeby zrobic do odcinki, w razie potrzeby zrobie nowe gdzies na innej trasie
Statyczne:
http://vaglogi.pl/log-002_003_033_6T8q7.html
http://vaglogi.pl/log-004_020_021_R8ODa9.html
http://vaglogi.pl/log-033_090_093_Ny0iE.html
http://vaglogi.pl/log-001_002_004_BFLk0Dy.html
DynamiC:
http://vaglogi.pl/log-001_002_003_52J9M4E.html
http://vaglogi.pl/log-002_032_001_E823J.html
http://vaglogi.pl/log-002_032_003_UQT352t.html
http://vaglogi.pl/log-002_032_004_JgSGH.html
Logi 2.4 (AGA)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
kiepsko grupy wybrałeś:
Dynamicznie 002+033 (ten na dwóch paliwach), 020+021 (Pb). 090+093 (Pb)
Ale ogólnie źle to nie wygląda. Jakieś drobne rzucanie korektą w 001 widać. No i rozbieżność w bankach w 032. W statyczym 033 też widać jakieś skoki korekty krótkiej ale nie wiadomo czemu. Dobrze by było zrobić log 002+033 statyczny z przełączaniem paliw co minute powiedzmy, przełączanie znaczyć przyciskiem "Mark", 4minuty CIĄGŁEGO logu.
Dynamicznie 002+033 (ten na dwóch paliwach), 020+021 (Pb). 090+093 (Pb)
Ale ogólnie źle to nie wygląda. Jakieś drobne rzucanie korektą w 001 widać. No i rozbieżność w bankach w 032. W statyczym 033 też widać jakieś skoki korekty krótkiej ale nie wiadomo czemu. Dobrze by było zrobić log 002+033 statyczny z przełączaniem paliw co minute powiedzmy, przełączanie znaczyć przyciskiem "Mark", 4minuty CIĄGŁEGO logu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga