Pomocy grzebałem przy silniku zrobiłem małe spięcie i prosze turbo nie działa wyskoczyły takie będy POMOCY
01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01686 - Control Module for Cooling-Fan After-Run (J138)
31-00 - Open or Short to Ground
01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
[A6 C5] Nie działa turbina POMOCY
Nie żartuj :!: sprawdziłem wszystkie w konsoli a pudło z ECU otworzyłem troszkę zobaczyłem tam sobie i stwierdziłem że tak wielki bezpiecznik by się chyba nie spalił więc nie sprawdzajac zamknełem jak było.
pozdrawiam i już nie będę mógł spać :shock:
a pomógł bys też w innych sprawach elektronicznych :?:
pozdrawiam i już nie będę mógł spać :shock:
a pomógł bys też w innych sprawach elektronicznych :?:
bo słuchaj dziś znalazłem kabel przy skrzyni biegów nadmienie że mam manuala i myśle że jest to kabel ad sterownika skrzynią automatyczną bo jest duży gabarytowo a nie jest podłączony nigdzie. Auto moje jest kupione po kradzieży i ktoś je już kompletował a teraz ja kończę składanie.
moje pytanie jest takie.
może ten kabel jednak ma gdzieś połączenie do skrzyni czy coś takiego bo w liczniku ciągle pali mi się lampeczka od ręcznego znaczy się nie na fisie tylko obok i myśle że to ma coś z tym wspólnego
[ Dodano: 2009-04-22, 22:48 ]
i jeszcze jedno bo tak mi coś wleciało do głowy ten kabel co zrobił mi zwarkę też nie jest nigdzie podłączony gdybym zrobił ci zdjęcie i kierunek w którym leci kabel powiedział byś mi gdzie powinnien byc podłączony
[ Dodano: 2009-04-23, 09:17 ]
Dzięki wielkie sprawdziłem i okazało się że są tam dwa bezpieczniki 15-ki i to jeden z nich padł a te 2 duże są OK dzięki wielkie
moje pytanie jest takie.
może ten kabel jednak ma gdzieś połączenie do skrzyni czy coś takiego bo w liczniku ciągle pali mi się lampeczka od ręcznego znaczy się nie na fisie tylko obok i myśle że to ma coś z tym wspólnego
[ Dodano: 2009-04-22, 22:48 ]
i jeszcze jedno bo tak mi coś wleciało do głowy ten kabel co zrobił mi zwarkę też nie jest nigdzie podłączony gdybym zrobił ci zdjęcie i kierunek w którym leci kabel powiedział byś mi gdzie powinnien byc podłączony
[ Dodano: 2009-04-23, 09:17 ]
Dzięki wielkie sprawdziłem i okazało się że są tam dwa bezpieczniki 15-ki i to jeden z nich padł a te 2 duże są OK dzięki wielkie
Tak więc zamieszczam linki do zdjęc pierwsze dwa Bóg jeden wie od czego ten kabel jest ale to przez niego miałem zwarcie i wywaliło bezpiecznik koło ECU leżał przed wyciągnięciem (znalezieniem) przy skrzyni biegów jak co numer wtyczki to :
1J0973702>PBT<FEP 6/5 2101
1. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c6 ... f399e.html
2. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7be ... a87ed.html
potem taki kabelek wychodzi razem z kablami do Prawej lampy i halogenu
3. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e63 ... 253b3.html
i to by było tyle na początek i powiedzcie od czego te kable mogą byc najbardziej chodzi mi o ten pierwszy
pozdrawiam
1J0973702>PBT<FEP 6/5 2101
1. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c6 ... f399e.html
2. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7be ... a87ed.html
potem taki kabelek wychodzi razem z kablami do Prawej lampy i halogenu
3. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e63 ... 253b3.html
i to by było tyle na początek i powiedzcie od czego te kable mogą byc najbardziej chodzi mi o ten pierwszy
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2009, 10:44 przez spaluchwp, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 423
- Rejestracja: 04 sie 2008, 14:09
- Imię: MARIUSZ
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: SIEDLCE
Co do pytania o wtyczkę 1J0973702 to zależy który rok auta do 2001 roku to wtyczka o zużycia klocków a po roku 2001 to wtyczka od układu kontroli ciśnienia w oponach poniżej rysunki.
[ Dodano: 2009-04-23, 16:24 ]
co do wtyczek w skrzyni manualne to jak najbardziej są i w manualu chociaż by od złączenia wstecznego biegu ,pomiaru momentu,czujnik prędkości,czujnik obrotów itp.w zależności od typu skrzyni.
[ Dodano: 2009-04-23, 16:24 ]
co do wtyczek w skrzyni manualne to jak najbardziej są i w manualu chociaż by od złączenia wstecznego biegu ,pomiaru momentu,czujnik prędkości,czujnik obrotów itp.w zależności od typu skrzyni.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B1 907 401 D
Component: 2.5l/4VTEDC 0000SG D04
Coding: 01012
Shop #: WSC 02325
00006059 130 106MC318_1.V14728188389
No fault code found.
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 614 517 G
Component: ABS/ESP front 1728
Coding: 06455
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 820 043 AK
Component: A6-Klimavollautomat 01
Note: Excessive Comm Errors
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 920 933 G
Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D12
Coding: 00060
Shop #: WSC 30011
WAUZZZ4B03N070244 AUZ7Z0B2282298
5 Faults Found:
01176 - Key
65-10 - Unauthorized - Intermittent
01177 - Engine Control Unit
49-00 - No Communications
01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401)
49-10 - No Communications - Intermittent
01304 - Radio
49-00 - No Communications
01315 - Transmission Control Module
49-00 - No Communications
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 962 258 D
Component: Zentralverriegelung D34
Coding: 06721
Shop #: WSC 07777
1 Fault Found:
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -
End -------------------------------------------------------
ten ostatni błąd z adresu 35 wykasowałem a cała reszta jak widac
były też te same błędy z silnikiem co na początku mojego problemu z turbo ale wykasowałem i jest już git.
klima nie jest nabita więc dlatego może też te błędy z klimatronikiem.
Te kabelki co zrobiłem zdjęcia to tak:
- jak pisaliście że mogą byc od poduszki pod silnikiem to raczej nie bo tam są wpięte już kable
- od zaworu N239 też raczej nie bo też jest tam podpięty kabel
a jeśli chodzi o kabel od skrzyni biegów to ma on ok 10cm szer. więc od czego on może byc
audi z dokumentów jest 2001 a z VIN 2002 chcecie mogępoda numer vin
PAMIęTAJCIE MOJE AUTO JEST DOPIERO KOMPLETOWANE PO ROZBIÓRCE :mrgreen:
pozdr
[ Dodano: 2009-04-25, 09:43 ]
Drodzy forumowicze jeszcze raz ja.
Ten kabelek co mi zrobił spięcie i wywalił bezpiecznik jest chyba połączony gdzieś w silniku tylko gdzie
Wczoraj kontrolką do prądu sprawdzałem napięcie w tym kabelku i okazuje się że jak dotknę którąś żyłę to coś pstryka w silniku tzn patrząc na silnik od przodu auta pod lewą kapą lub gdzieś w tych okolicach przy każdym dotknięciu coś pstryknie robiąc tą czynność w miarę szybko pstryka coraz ciszej aż przestanje i po jakimś czasie pauzy znowu mogę pstrykać.
Co to może być
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B1 907 401 D
Component: 2.5l/4VTEDC 0000SG D04
Coding: 01012
Shop #: WSC 02325
00006059 130 106MC318_1.V14728188389
No fault code found.
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 614 517 G
Component: ABS/ESP front 1728
Coding: 06455
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 820 043 AK
Component: A6-Klimavollautomat 01
Note: Excessive Comm Errors
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 920 933 G
Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D12
Coding: 00060
Shop #: WSC 30011
WAUZZZ4B03N070244 AUZ7Z0B2282298
5 Faults Found:
01176 - Key
65-10 - Unauthorized - Intermittent
01177 - Engine Control Unit
49-00 - No Communications
01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401)
49-10 - No Communications - Intermittent
01304 - Radio
49-00 - No Communications
01315 - Transmission Control Module
49-00 - No Communications
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 962 258 D
Component: Zentralverriegelung D34
Coding: 06721
Shop #: WSC 07777
1 Fault Found:
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -
End -------------------------------------------------------
ten ostatni błąd z adresu 35 wykasowałem a cała reszta jak widac
były też te same błędy z silnikiem co na początku mojego problemu z turbo ale wykasowałem i jest już git.
klima nie jest nabita więc dlatego może też te błędy z klimatronikiem.
Te kabelki co zrobiłem zdjęcia to tak:
- jak pisaliście że mogą byc od poduszki pod silnikiem to raczej nie bo tam są wpięte już kable
- od zaworu N239 też raczej nie bo też jest tam podpięty kabel
a jeśli chodzi o kabel od skrzyni biegów to ma on ok 10cm szer. więc od czego on może byc
audi z dokumentów jest 2001 a z VIN 2002 chcecie mogępoda numer vin
PAMIęTAJCIE MOJE AUTO JEST DOPIERO KOMPLETOWANE PO ROZBIÓRCE :mrgreen:
pozdr
[ Dodano: 2009-04-25, 09:43 ]
Drodzy forumowicze jeszcze raz ja.
Ten kabelek co mi zrobił spięcie i wywalił bezpiecznik jest chyba połączony gdzieś w silniku tylko gdzie
Wczoraj kontrolką do prądu sprawdzałem napięcie w tym kabelku i okazuje się że jak dotknę którąś żyłę to coś pstryka w silniku tzn patrząc na silnik od przodu auta pod lewą kapą lub gdzieś w tych okolicach przy każdym dotknięciu coś pstryknie robiąc tą czynność w miarę szybko pstryka coraz ciszej aż przestanje i po jakimś czasie pauzy znowu mogę pstrykać.
Co to może być
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga