Tak jak w tytule, pacjent to Audi A6 C5 Avant 1.9 TDI 131KM AVF (5-biegowa skrzynia)
Dodam, że ma zrobioną mapę na 160KM
Nie pasuje mi coś w logach.. ogólnie zamula na dolnych obrotach (tak do 2tyś/obr), no i moim zdaniem powinna lepiej się wkręcać na obroty, mieć lepszą moc
Z góry dzięki za pomoc
Dynamiczny:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_KeCw06.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_H73kYAh.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_M28L5.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_5jN2o.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_Z3ZVbZ.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_w6259.html
Prośba o ocenę logów Audi A6 C5 Avant 1.9 TDI AVF
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 09 sie 2018, 21:59
- Lokalizacja: Siedlce
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 758
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Turbo wstaje prawie 8s do zadanego ciśnienia, słabe doładowanie,przez co MAF na granicy odcinania dawki...
Ja bym sprawdził króciec podciśnienia na Vacum czy nie jest luźny, ogólnie przejrzeć wężyki podciśnienia...
Na przyszłość jak logujesz daj loga razem 003+008+011 widać tam dobrze zależność MAF od MAP...
Ja bym sprawdził króciec podciśnienia na Vacum czy nie jest luźny, ogólnie przejrzeć wężyki podciśnienia...
Na przyszłość jak logujesz daj loga razem 003+008+011 widać tam dobrze zależność MAF od MAP...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga