Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Prośba o ocenę logów Audi A6 C5 Avant 1.9 TDI AVF

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
dominik27733
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 09 sie 2018, 21:59
Lokalizacja: Siedlce

Prośba o ocenę logów Audi A6 C5 Avant 1.9 TDI AVF

Post autor: dominik27733 » 09 sie 2018, 22:48

Tak jak w tytule, pacjent to Audi A6 C5 Avant 1.9 TDI 131KM AVF (5-biegowa skrzynia)
Dodam, że ma zrobioną mapę na 160KM
Nie pasuje mi coś w logach.. ogólnie zamula na dolnych obrotach (tak do 2tyś/obr), no i moim zdaniem powinna lepiej się wkręcać na obroty, mieć lepszą moc
Z góry dzięki za pomoc :)

Dynamiczny:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_KeCw06.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_H73kYAh.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_M28L5.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_5jN2o.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_Z3ZVbZ.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_w6259.html

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 09 sie 2018, 23:17

Trochę przepływka słabo od początku odłącz ja i zobacZ czy jest różnica. Turbo też słabiej daje od początku ale to winna może być przepływka
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

TomA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 20 lut 2018, 15:26
Lokalizacja: RLU / RZ

Post autor: TomA6C6 » 13 sie 2018, 22:06

Kiedy miałeś zmieniany rozrząd? Kąt synchronizacji mocno skacze, winny może być napinacz.
Zrób jeszcze statyczne grup 013, 018 i 023 (każda grupa osobno)

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 758
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 16 sie 2018, 11:34

Turbo wstaje prawie 8s do zadanego ciśnienia, słabe doładowanie,przez co MAF na granicy odcinania dawki...
Ja bym sprawdził króciec podciśnienia na Vacum czy nie jest luźny, ogólnie przejrzeć wężyki podciśnienia...
Na przyszłość jak logujesz daj loga razem 003+008+011 widać tam dobrze zależność MAF od MAP...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga