A6 C5 1997 ALG 2.8 V6 sterownik tempomat
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 27 sty 2017, 21:39
- Lokalizacja: Sosnowiec
A6 C5 1997 ALG 2.8 V6 sterownik tempomat
Witam wszystkich
Po zmianie skrzyni z automatu na manual jak zakodowac sterownik. Przy zmianie kodowania w vcds powraca do automatu z tego co czytałem da się tylko po wymianie sterownika tempomat nie dziala nie da się aktywować jakieś propozycje
Po zmianie skrzyni z automatu na manual jak zakodowac sterownik. Przy zmianie kodowania w vcds powraca do automatu z tego co czytałem da się tylko po wymianie sterownika tempomat nie dziala nie da się aktywować jakieś propozycje
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7165
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
tempomat masz zupełnie niezwiązany z ECU - oddzielny moduł , musisz dołożyć dodatkowy zawór napowietrzający przy pedale sprzęgła i przerobic instalację ( w automacie jakos inaczej jeden kabelek był )
a druga sprawa że ECU do wymiany lub sflashowania na manual - nie przekodujesz tego , podaj numer swojego ECU to dobierzemy czego masz szukać
a druga sprawa że ECU do wymiany lub sflashowania na manual - nie przekodujesz tego , podaj numer swojego ECU to dobierzemy czego masz szukać
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 27 sty 2017, 21:39
- Lokalizacja: Sosnowiec
Czyli to nie taka łatwa sprawa ? Zawor napowietrzający pierwsze słyszę mój tempomat z tego co widzę składa się z manetki moduł sterujący pod schowkiem pompka pod nadkolem i gruszka przy przepustnicybendzji pisze:tempomat masz zupełnie niezwiązany z ECU - oddzielny moduł , musisz dołożyć dodatkowy zawór napowietrzający przy pedale sprzęgła i przerobic instalację ( w automacie jakos inaczej jeden kabelek był )
a druga sprawa że ECU do wymiany lub sflashowania na manual - nie przekodujesz tego , podaj numer swojego ECU to dobierzemy czego masz szukać
[ Dodano: 2018-07-11, 12:48 ]
To chyba o ten numer sterownika chodzi 4d0907551AF
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 27 sty 2017, 21:39
- Lokalizacja: Sosnowiec
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7165
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
No sprzegło dokładane to tam pewno brak , przy hamupcu zawsze jest czy tip czy manual
[ Dodano: 2018-07-11, 22:05 ]
sprawdziłem w schemacie:
na pin 6 wtyczki manetki tempomatu musisz podpiąc plus po zapłonie ( np. z bezp 31 jak fabrycznie ) a przewód który teraz jest wypiąc i zaizolować ( to przewód ze sterownika skrzyni automat )
podpięcie zaworu sprzęgła można ominąć ale musisz pamiętać że wtedy jego wciśniecie nie rozłączy tempomatu
[ Dodano: 2018-07-11, 22:05 ]
sprawdziłem w schemacie:
na pin 6 wtyczki manetki tempomatu musisz podpiąc plus po zapłonie ( np. z bezp 31 jak fabrycznie ) a przewód który teraz jest wypiąc i zaizolować ( to przewód ze sterownika skrzyni automat )
podpięcie zaworu sprzęgła można ominąć ale musisz pamiętać że wtedy jego wciśniecie nie rozłączy tempomatu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 27 sty 2017, 21:39
- Lokalizacja: Sosnowiec
Ale i tak będzie trzeba wymienić sterownik i aktywować tempomat ?bendzji pisze:No sprzegło dokładane to tam pewno brak , przy hamupcu zawsze jest czy tip czy manual
[ Dodano: 2018-07-11, 22:05 ]
sprawdziłem w schemacie:
na pin 6 wtyczki manetki tempomatu musisz podpiąc plus po zapłonie ( np. z bezp 31 jak fabrycznie ) a przewód który teraz jest wypiąc i zaizolować ( to przewód ze sterownika skrzyni automat )
podpięcie zaworu sprzęgła można ominąć ale musisz pamiętać że wtedy jego wciśniecie nie rozłączy tempomatu
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7165
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Nic nie trzeba aktywować , pisałem na poczatku ten u Ciebie jest niezależny od ECU
Jeżeli wg Ciebie jeździ ok , nie podbija obrotów itd. to wymiana nie jest aż tak konieczna - ja zawsze starałbym sie doprowadzić auto do stanu jak najbliższemu fabrycznemu ale to już twoja decyzja
[ Dodano: 2018-07-12, 22:44 ]
Sterownik ALG manual to 4D0907551AE
Jeżeli wg Ciebie jeździ ok , nie podbija obrotów itd. to wymiana nie jest aż tak konieczna - ja zawsze starałbym sie doprowadzić auto do stanu jak najbliższemu fabrycznemu ale to już twoja decyzja
[ Dodano: 2018-07-12, 22:44 ]
Sterownik ALG manual to 4D0907551AE
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga