Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BDW 2.4 177 KM] Nierówna praca bulgot z tlumika

Silniki benzynowe
Mlimlen
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 20 lis 2017, 18:16
Lokalizacja: Warszawa

[ BDW 2.4 177 KM] Nierówna praca bulgot z tlumika

Post autor: Mlimlen » 11 maja 2018, 21:23

Witam. Od ponad pół roku użytkuje swoja A6 od tego czasu na wolnych obrotach czy to na gazie czy benzynie , było słychać nierówna prace silnka i αdelikatne falowanie, szarpniecie silnikiem przy którym wydobywał się charakterystyczny bulgot z wydechu. Nie przejmując sie tym zbytnio jeździłem robiąc kilometry. Wczoraj wracając z trasy wprowadzając samochód do garażu usłyszałem ze motor bardziej niż zwykle faluje / bulgocze i przy szarpnieciu silnikiem słychać pukniecie. W roznych odstępach czasowych . Zauważyłem ze na benzynie zdarza się to rzadziej. Silnik pracuje okej trochę bulgocze ale nie puka.. Sprawdzając dziś na zimnym silniku gazie oraz benzynie pracowal ciszej i nic nie pukalo.
Nie wiem co może być cewki swiece? Czy co najgorsze rozrzad? Napinacze? Bo pukanie to wina rozrządu nic w sumie innego pukać nie moglo , a nie rowna praca, bulgotanie może być z winy rozrzadu? Moze macie jakiś inny pomysł w czym leży problem? Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam .

leon0376
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 127
Rejestracja: 19 mar 2011, 14:18
Imię: Piotr
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Saint germain sur Morin

Post autor: leon0376 » 11 maja 2018, 22:58

Ja mam pomysł.
Podepnij vag-a i wtedy napisz jakie błędy pokazał.
Z kija to tu raczej nikt nie wróży.Bez urazy.

Mlimlen
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 20 lis 2017, 18:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mlimlen » 28 maja 2018, 14:22

Obrazek

Fotka

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1082
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 28 maja 2018, 18:38

najpierw ogarnij mieszankę ustaw bo za ubogo
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

Mlimlen
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 20 lis 2017, 18:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mlimlen » 28 maja 2018, 21:23

Mechanik stwierdził iż nie działa ZAWÓR ELEKTROMAGNETYCZNY 037906283C kazał kupić i wymienic? Ma racje czy niee? :)

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1082
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 29 maja 2018, 06:06

to zawor sterownia klapami , sprawdzałes podcisnienia czy nie sa luzne nie przerwane .
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

Mlimlen
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 20 lis 2017, 18:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mlimlen » 05 cze 2018, 15:25

Nie wiem o co chodzi predki. Mechanik sprawdzał ten zawór najpierw jakimś manometrem nic nie pokazał. Później obwód żarówka także nie dzialo . Stwierdził ze halas dobiega z kolektora przez właśnie ten niedziałający zawór . Kupiłem zamontuje i dam znać czy coś pomogło .

[ Dodano: 2018-06-05, 15:25 ]
Zmieniłem zawor i jeszcze mocniej stuka przy zwiększaniu obrotów stukot także zwiększa swoja częstotliwość. Przy zdjęciu węża z kolektora jest cisza winowajca pukania będą klapki. Można jeździć ze zdjętym wezykiem? Kolektor mozna zregenerowac usunąć te klapki czy tylko nowy pomoze? Bulgot i lekkie szarpniecia sa nadal wymienię świece może na ten problem zaradza.

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1082
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 05 cze 2018, 15:42

w Krakowie tp robią zaślepia i mapę zmienia silnika komputera
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

Mlimlen
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 20 lis 2017, 18:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mlimlen » 09 cze 2018, 23:35

Wymieniłem świece zapłonowe (dziwnie sie odkrecaly, lekko od samego poczatku i maślanie pierwszy raz się spotkalem) oraz stopione sa wtyczki od cewek nie wiem od czego. Dalej to samo . Daje link do filmu . Klekot jak od diesla taki efekt daja wtryskiwacze od gazu, głośno pracują . Nie w tym problem. Na filmie słychać szarpniecia silnikiem oraz towarzyszący temu trzask. Co to może być? Bo już nie wiem gdzie szukać.

Dodam, ze czasami to znika i silnik pracuje wzorowo, a ma napady ze szarpie i trzaska co chwile.

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 10 cze 2018, 08:58

Najpierw,tak jak pisali ogarnij mieszanke bo ubogo a to jest bardzo źle dla silnika . Zrób porządek z dolotem bo tak to będziesz tylko gdybał.

Mlimlen
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 20 lis 2017, 18:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mlimlen » 10 cze 2018, 09:21

Przez ta mieszankę może być zle? Mechanik powiedział ze to przez gaz i dlatego zle pokazuje mieszankę i nie ma nic wspolnego. Sam tego nie ustawie. Poleca ktos ogarnietego czlowieka w okolicach Plocka? Nie chce robic tego metodami prob bledow bo wymienie caly silnik a to i tak nie bedzie to. Dolot jest cicho po zmianie zaworu zaczął grzechotac lub jak zdejmuje przewód to przez jakiś czas bedzie go słychać później cisza.

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 10 cze 2018, 13:49

Co za bzdury. Jeżeli gaz jest poprawnie ustawiony to nie ma prawa wyskakiwać żaden błąd odnośnie mieszanki.
Jazda na złej mieszance może mieć przykre skutki.

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 13 cze 2018, 09:39

Jedź do ogarnietego gaziarza. Na lpg-forum znajdziesz mapkę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga