Cześć
Zregenerowałem cały układ kierowniczy, wszystko powymieniane a na kierownicy dalej luz, około 2cm po obwodzie "kółka". Wizyta w warsztacie i okazało się, ze przeguby kolumny kierowniczej mają luz. Problem w tym, ze nigdzie nie mogę takich kupić a wymiana na używki nic nie zmieniła - nie ma pewności, ze nowe będzie lepsze.
Macie jakiś pomysł jak sytuacje rozwiązać?
Przeguby kolumny kierowniczej
Tracę resztki wiary w mechaników.repek92 pisze:Zagladnij tam i oceń dokładnie
Położyłem sie z latarką i kierownica chodzi ładnie synchronicznie z osia która wchodzi w jakis aluminiowy element w grodzi czołowej (EDIT: w maglownicę!? ). Do tego miejsca luzu nie ma. Klepie coś dalej. Maglownica była robiona (może schrzanili robotę?), zawieszenie wraz z końcówkami drążków kierowniczych było wymieniane na Lemfordera. Co jeszcze tam może klepać? Jak i co sprawdzić mogę?
I nic to nie zmienia. Wziąłem drugi przegub który dawał identyczne objawy. W rękach luzu nie czuć, ale gdy zakręciłem w imadło jedną stronę a drugą stronę chwyciłem kluczem francuskim to uzyskałem efekt identycznego luzu i klepania.repek92 pisze:Spróbuj wysunąć kierownicę maksymalnie. I zobaczysz
Następnie chwyciłem całą dłonią przegub w aucie i szarpałem kierownicą. Wyraźnie czuję, ze elementy krzyżaka poruszają się z luzem.
Skąd więc wziąć taki krzyżak? Czy ktoś to regeneruje?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga