Audi A6 C7 2.0 TDI 190 KM 2015r LIFT - S-TRONIC
Audi A6 C7 2.0 TDI 190 KM 2015r LIFT - S-TRONIC
Witam wszystkich,
Posiadam Audi A6 C7 2.0 TDI 190 KM - S-TRONIC z 2015 roku po lifcie.
Mam taki problem, gdy jadę prędkością od 40 km/h w góre i coraz szybciej słyszę "wycie" w skrzyni przy prędkości 120 km jest taki szum, że dramat... samochód ma przejechane 200 tyś. Oznaczenie skrzyni to QLX. Czy to oznacza koniec skrzyni czy łożysko? A tak skrzynia pracuje bardzo dobrze, nie przeciąga i zmienia biegi prawidłowo. Proszę o poradę!
Posiadam Audi A6 C7 2.0 TDI 190 KM - S-TRONIC z 2015 roku po lifcie.
Mam taki problem, gdy jadę prędkością od 40 km/h w góre i coraz szybciej słyszę "wycie" w skrzyni przy prędkości 120 km jest taki szum, że dramat... samochód ma przejechane 200 tyś. Oznaczenie skrzyni to QLX. Czy to oznacza koniec skrzyni czy łożysko? A tak skrzynia pracuje bardzo dobrze, nie przeciąga i zmienia biegi prawidłowo. Proszę o poradę!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Jeśli wymiana tego oleju nie pomoże, a szum pochodzi ze skrzyni, to można tak uznać .
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2018, 13:40 przez mat1324, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga