Na wstępie chciałem się przywitać . Stałem się posiadaczem Audi 2.4 lpg 99r
Wszystko ok ale od ostatnich dni po nocy teraz po 2,3 godz postoju auto kręci długo i po 2,3 próbach dopiero odpala.
Pierwsze co to wymieniłem czujnik temperatury wody - bez efektu. Vag u dwóch mech ok. Poprzedni własciciel mówił mi ze wymienił pompkę ( może jakaś słaba )
Znajomy co miał parę sztuk audi mówi - spróbuj wykręcić korek paliwa bo tam w silniku sa jakies zaworki odpowietrzające jakieś pary paliwa. Odkręciłem auto stało 5 godz i od strzała Ale czar prysł na drugi dzień to samo. Nie chce męczyć baterii. W piatek jestem umówiony do innego mech co mu podsunąć za pomysły - przekaźnik, ciśnienie. Naczytałem się o jakimś regulatorze ciśnienia paliwa że to często siada
Liczę na waszą pomoc
[APS 2.4 165 KM] Długo kręci
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
Dzisiał bylem u znajomego co miał podobny przypadek.
Wypaliliśmy gaz, zakręciliśmy butlę i czekam pójdę za parę godzin zapalić - prawdopodobnie puszcza lpg a instalka 2 lata
a w czwartek daje do mechanika to będzie sprawdzał tak jak trzeb - sygnały na pompce, ciśnienia itp
[ Dodano: 2018-04-16, 19:22 ]
Niestety ta opcja odpada to samo się dzieje na wyłączonym gazie - nie puszcza
A co to jest na zapłonie pogasną kontrolki wraz z OK a zostaje - EPC później gaśnie
Wypaliliśmy gaz, zakręciliśmy butlę i czekam pójdę za parę godzin zapalić - prawdopodobnie puszcza lpg a instalka 2 lata
a w czwartek daje do mechanika to będzie sprawdzał tak jak trzeb - sygnały na pompce, ciśnienia itp
[ Dodano: 2018-04-16, 19:22 ]
Niestety ta opcja odpada to samo się dzieje na wyłączonym gazie - nie puszcza
A co to jest na zapłonie pogasną kontrolki wraz z OK a zostaje - EPC później gaśnie
Vag juz był 2 razy u dwóch kowali.
Trafiłem na jednego co robi głownie audi. Powiedziałem co jest. Zabrał auto dzwonił później dzwonił żeby przyjechać o co chodzi .
Pookazuje manometr podpięty pod ukł paliwowy - Pierwszy raz kreci 1,5 mało, 2 ponad 3 bar a jak stała 2godz to zeszło to 0. Czyli paliwo się cofa i musi dobijać. Niestety termin połowa maja ale już jakaś droga obrana. Mówił że zwrotny jest w pompce
Może podjadę do innego i kupie czy poogląda tą i jej montaż. Czy łatwo się tam dostać trzeba jakieś boczki, styropiany ponoć ściagągać
Trafiłem na jednego co robi głownie audi. Powiedziałem co jest. Zabrał auto dzwonił później dzwonił żeby przyjechać o co chodzi .
Pookazuje manometr podpięty pod ukł paliwowy - Pierwszy raz kreci 1,5 mało, 2 ponad 3 bar a jak stała 2godz to zeszło to 0. Czyli paliwo się cofa i musi dobijać. Niestety termin połowa maja ale już jakaś droga obrana. Mówił że zwrotny jest w pompce
Może podjadę do innego i kupie czy poogląda tą i jej montaż. Czy łatwo się tam dostać trzeba jakieś boczki, styropiany ponoć ściagągać
mam w sumie to samo, jak postoi całą noc to musze krecic na 2-3 razy... tylko u mnie jest tak ze jak zapali wkoncu( na benzynie) to smierdzi gazem o_O czyli wychodziłoby ze gdzieś puszcza mi gaz, skoro odpala na benzynie... muszę się temu przyjrzeć dokladniej, jak ogarne temat to dam znac co było u mnie przyczyną
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga