Witam wszystkich.
Na wstępie piszę, że nie jestem pionierem takiej modyfikacji ponieważ kolega jasper już montował AAS do A6 C6 zdaje się również 2.0TDI.
Pneumatyka wraz z instalacją i sterownikiem od A6 C6 Allroada (nr. sterownika: 4F0 910 533 A) zainstalowana w Audi A6 C6 2.0TDI BRE Avant 2007.
Wszystko ładnie i sprawnie działa, Samochód podnosi się i opuszcza we wszystkich 5-ciu trybach.
Występuje problem z błędami w pamięci ABS oraz przestała działać funkcja wyłączania ESP po naciśnięciu ESP OFF.
Błędy w sterowniku ABS:
18055 - Check Coding of ECUs on Powertrain Data Bus
P1647 - 000 -
01517 - Control Module for Trailer/Towing Sensor (J345)
000 - -
01310 - Level Control System Control Module (J197)
000 - -
Oryginalne kodowanie ABS było: 0020855. Nr pompy: 4F0 614 517 T oraz nr. sterownika: 4F0 910 517 AC.
Po dodaniu wartości 16384 do kodowania ABS zniknął błąd haka i kodowanie jest teraz: 0037239.
Czy ktoś może podać mi wartość kodowania jaką należy dodać aby ABS wiedział, że ma pneumatykę zamiast sprężyn?
Ewentualnie czy kupować inną pompę ABS? Jeśli tak to jaką (numer sterownika)? Może zmodyfikowany wsad do sterownika?
Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi.
[A6 C6 2.0TDI] Montaż pneumatyki a kodowanie ABS/ESP
[A6 C6 2.0TDI] Montaż pneumatyki a kodowanie ABS/ESP
Śpiesz się powoli- zawsze zdążysz się spóźnić!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 514
- Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: UK/Poznań
Siemasz . Ja nie potrafię pomoc niestety ale chętnie zapytam czy mógłbyś powiedzieć co do układanki dokładnie z numerami jest potrzebne i jaki to mniej więcej koszt przy quattro ? Trochę wiem, c6 dość przegrzebalem a ze mi się moje s line’owe zawieszenie powoli kończy to chciałem się za to zabrać.
Czy oprócz miechow, kompresora , sterownika trzeba jeszcze coś zmieniać ? Czy ster ma Cp? Czy wahacze z tylu w quattro są inne(oska ma na pewno inne ) ?:)
Z góry dzięki za pomoc .
Czy oprócz miechow, kompresora , sterownika trzeba jeszcze coś zmieniać ? Czy ster ma Cp? Czy wahacze z tylu w quattro są inne(oska ma na pewno inne ) ?:)
Z góry dzięki za pomoc .
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)
Screw polecam przeczytać ten wątek: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 1&t=107313 w nim jest ogólny zarys takiej modyfikacji.
Mogę na PW podesłać nr telefonu do kolegi jasper on jako pierwszy robił takiego moda i na pewno pomoże.
Mogę na PW podesłać nr telefonu do kolegi jasper on jako pierwszy robił takiego moda i na pewno pomoże.
Śpiesz się powoli- zawsze zdążysz się spóźnić!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga