wymiana klocków przód 3.0 BiTDI
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
wymiana klocków przód 3.0 BiTDI
Mat1324 gdybyś był tak dobry i podesłał z ETKi instrukcje wymiany klocków na przodzie w biturbo
Jest tam jakiś inny zacisk niż w mojej Corsie a nie chciał bym czegoś rozdupczyć
Jest tam jakiś inny zacisk niż w mojej Corsie a nie chciał bym czegoś rozdupczyć
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Według silnika powinineś mieć przednie hamulce o średnicy 356 mm, czyli kod PR-1LL.
Instrukcja wymiany klocków < link >. Nie wygląda na skomplikowane .
Edit:
Z ETKI to Ci mogę co najwyżej podać numery części. Takie rzeczy to już ELSA .
Instrukcja wymiany klocków < link >. Nie wygląda na skomplikowane .
Edit:
Z ETKI to Ci mogę co najwyżej podać numery części. Takie rzeczy to już ELSA .
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
dziękuje bardzo
faktycznie nie wygląda to źle...przestraszyła mnie nieco inna budowa zacisku
Edyta:
no i po zabiegu...poszło bezboleśnie...jedynie co to miałem problem z imbusem 9mm bo we wszystkich kompletach jest 8mm a pozniej 10mm ... musiałem stuningować dziesiątkę
stare klocki już były popękane...
faktycznie nie wygląda to źle...przestraszyła mnie nieco inna budowa zacisku
Edyta:
no i po zabiegu...poszło bezboleśnie...jedynie co to miałem problem z imbusem 9mm bo we wszystkich kompletach jest 8mm a pozniej 10mm ... musiałem stuningować dziesiątkę
stare klocki już były popękane...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
jestem po wymianie tarcz i klocków...
no i taka mała wskazówka by przy wymianie klocków zaopatrzyć się w gwintownik M8
Śrubka trzymająca sprężynę docisku jest wkręcana w aluminiowy zacisk... gwint sobie koroduje... i tak jestem szczęśliwym posiadaczem zerwanej śrubki
raz na jakiś czas przeleciec gwintowniczkiem i nie będzie problemu
no i taka mała wskazówka by przy wymianie klocków zaopatrzyć się w gwintownik M8
Śrubka trzymająca sprężynę docisku jest wkręcana w aluminiowy zacisk... gwint sobie koroduje... i tak jestem szczęśliwym posiadaczem zerwanej śrubki
raz na jakiś czas przeleciec gwintowniczkiem i nie będzie problemu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
mówisz? na fotce widac jakby rdzawe było... faktycznie dojechałem do żywej stali
prawa piasta jest idealna, lewa ma lekkie bicie...
i tak zajęło mi to 7h łacznie z rozwiercaniem i gwintowanim zacisku
no i jedna tarcza jakby dziabnieta przyszła
prawa piasta jest idealna, lewa ma lekkie bicie...
i tak zajęło mi to 7h łacznie z rozwiercaniem i gwintowanim zacisku
no i jedna tarcza jakby dziabnieta przyszła
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 661
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Zerwane śrubki montażowe to nie problem. Przy założonej tarczy użyj wkrętarki akumulatorowej oraz wiertła 4mm, jak tylko przyłożysz wiertło na wolnych obrotach śrubka często się sama odkręca. A jak to nie pomoże to zestaw wiertło plus gwintownik i też pomoże.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga