[ AFN 1.9 110 KM] 110km/h więcej nie chce jechać
[ AFN 1.9 110 KM] 110km/h więcej nie chce jechać
Tak jak w temacie problem polega na tym, że samochód więcej niż 110 nie chce jechać. Licznik dochodzi do tej prędkości i choćbym wciskał pedał w podłoge nie ma reakcji
Wcześniej było to 120, później 115 a teraz 110 i słabo się zbiera jakby mu mocy brakowało
Turbina rok temu była wymieniana i nic się takiego nie działo do tej pory. Póki co nigdzie go nie prowadziłem bo samochód potrzebny mi na co dzień i chce się zorientować czy ktoś wie co mu dolega żebym po oddaniu go do jakiegoś magika nie usłyszał że turbina znowu do wymiany
Wcześniej było to 120, później 115 a teraz 110 i słabo się zbiera jakby mu mocy brakowało
Turbina rok temu była wymieniana i nic się takiego nie działo do tej pory. Póki co nigdzie go nie prowadziłem bo samochód potrzebny mi na co dzień i chce się zorientować czy ktoś wie co mu dolega żebym po oddaniu go do jakiegoś magika nie usłyszał że turbina znowu do wymiany
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 955
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
rafen, bez logów nikt Ci nie powie na 100 % co jest powodem.
Tu nie trzeba magika wystarczy dobry mechanik co zna disle.
Tu nie trzeba magika wystarczy dobry mechanik co zna disle.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
A gdy to wystąpi i zgasisz po zatrzymaniu się auto i odpalisz jeszcze raz to jedzie normalnie?
Na początek sprawdź wszystkie wężyki te podciśnieniowe czarne.
Nie mam teraz schematu ale bez problemu je zlokalizujesz.
Któryś może być wypiety i turbo przeladowuje.
Jeśli wszystko z nimi będzie ok to obstawiam że turbo do czyszczenia.
Musiał byś je zdemontować z auta i rozłożyć oraz dokładnie wyczyścić i założyć nowe uszczelki i złożyć do kupy
Na początek sprawdź wszystkie wężyki te podciśnieniowe czarne.
Nie mam teraz schematu ale bez problemu je zlokalizujesz.
Któryś może być wypiety i turbo przeladowuje.
Jeśli wszystko z nimi będzie ok to obstawiam że turbo do czyszczenia.
Musiał byś je zdemontować z auta i rozłożyć oraz dokładnie wyczyścić i założyć nowe uszczelki i złożyć do kupy
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
misiekb4, problem z tą blokadą że więcej jechać nie chce występuje cały czas i jak widać stopniowo ta prędkość się obniża a z tym brakiem mocy to wydaje mi się że to głównie na ciepłym występuje bo jak zimny to jeszcze w miarę się zbiera chociaż i tak coś mu dolega dlatego chciałem się zorientować czy ktoś już miał taki problem
Posprawdzam te wężyki jak znajde chwile czasu ale to raczej nie to
Posprawdzam te wężyki jak znajde chwile czasu ale to raczej nie to
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
- Lokalizacja: Polska
Turbo było wymieniane na używane przez poprzedniego właściciela nic więcej nie wiem. Zauważyłem wczoraj, że jednak po zgaszeniu i odpaleniu samochodu ponownie jedzie już normalnie a nawet raz po dłuższej jeździe nie blokował się już na tej prędkości ale mimo wszystko problem dalej jest więc tak jakby faktycznie wpadał w ten tryb awaryjny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
- Lokalizacja: Polska
Wczoraj usłyszałem że coś piszczy pod maską na niskich obrotach na wyższych tego nie było. Wciskając gaz na postoju gdy schodził już z obrotów i silnik chodził na wolnych obrotach pod sam koniec było słychać jakieś piszczenie a gdy samochód nagle przekroczył 4 tyś tak jakby turbina przestała całkiem chodzić, samochód zaczął się trząść i zaleciało jakąś spalenizną a po zgaszeniu i odpaleniu samochodu zaczął chodzić normalnie
Też tak myślę.carlos777 pisze:Moim zdaniem temu wszystkiemu są winne plamy na słońcu i wpływ grawitacji księżyca....
A tak serio nie mam VAG'a i nie mam kiedy skoczyć do jakiegoś warsztatu żeby logi porobić więc heheszki na bok bo samochód musiałbym zostawić żeby to ogarnęli a do roboty hulajnogą nie dojadę
Ogarnąłem że to piszczenie po włączeniu nawiewu się załącza tylko nie mam pojęcia skąd to dochodzi i druga sprawa że po przekręceniu zapłonu wskazówka od temp. silnika zaczyna drżeć i charakterystyczny dźwięk przy tym wydaje, wskazówka od paliwa wstaje dopiero po kilku dłuższych sekundach a po odpaleniu samochodu to samo dzieje się z obrotomierzem że dopiero po dłuższej chwili się podnosi no i dodatkowo po zgaszeniu auta później słychać jakieś syczenie wydobywające się z podszybia, co tu sie odjebało?
A no i jeszcze czuć w między czasie chwilami tą spaleniznę z kratek nawiewu
A co do samego tematu dopiero teraz zauważyłem że sztanga w ogóle się nie rusza a po odpięciu wężyka od gruchy ruszyła się zaledwie kilka mm max pół centymetra i ogólnie na pierwszy rzut oka jest cała pordzewiała. Jak ją dokładniej sprawdzić?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga