Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Lewy tyl lekko trzyma-grzeje sie

Układ hamulcowy
Rolf88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 lis 2013, 21:01
Lokalizacja: Węgrów

Lewy tyl lekko trzyma-grzeje sie

Post autor: Rolf88 » 21 lut 2018, 18:50

Witam Wszystkich
Tak jak w temacie,tarcza lekko sie grzeje na krotkich odcinkach,po tescie hamulca postojowego vcds pokazuje jakies wartosci na stonie z "dolegliwoscia". Co oznaczaja te liczby? Ampery tj.ta strona sie delikatnie zaciska?Cos nie tak z silniczkiem hamulca postojowego?Bledow w hamulcu postojowym brak

Obrazek


ps jak cos zle umiescilem,napisalem itp gory przepraszm,nie czesto pisze posty:)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 21 lut 2018, 19:21

Oznacza to tyle, że silniczek otrzymuje mały prąd, więc się zaciska :). Ściągnij koło i wypnij wtyczkę z zacisku. Oczywiście pojawia się błędy na desce, ale potem je wykasujesz jak podłączysz wtyczkę. Na odpiętym zrób mała trasę i zobacz czy obie tarcze są tak samo ciepłe.

Rolf88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 lis 2013, 21:01
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Rolf88 » 22 lut 2018, 15:50

Ok,tak tez uczynie. Jesli to pomoze to co to bedzie oznaczac? Z kad ten prad? Mozliwe ze jakies zwarcie we wtyczce?(od silniczka postojowego)Podobno lubia korodowac. Dam znac

[ Dodano: 2018-02-22, 15:50 ]
Wypiolem wtyczke(wyglada bardzo ladnie,nie jest zasniedziala,mokra itp) przejechalem z 30km i jest tak samo(takie pierwsze odczucie,ale jeszcze potestuje)Nasuwa mi sie pytanie czy nie trzeba zdjac silniczek i cofnac tloczek( torx 40 hyba)dobrze mysle?

pracusele
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 08 kwie 2018, 21:42
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: pracusele » 08 kwie 2018, 21:47

Witam,
Kolega ma ten sam problem , również 0,133 A na lewym silniczku, efekt prawa strona prawie cały klocek a lewy prawie cały starty. Mieliśmy wymieniać klocki ale w tym przypadku wygląda ze jednak coś jest nie tak i trzeba najpierw usunąć usterkę. Rolf88 czy udało ci się usunąć usterkę i w jaki sposób co było przyczyną?silniczek czy może tłoczek?

Rolf88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 lis 2013, 21:01
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Rolf88 » 09 kwie 2018, 10:45

Witam
Niestety nadal pokazuje 133A, mimo ze wymienilem zaciski(i tak im sie nalezalo) razem z silnikami postojowego, tarcze, klocki, blaszki, prowadnice (maly luz)wszystko poskladane na paste miedziana tj klocki. Sprawa wyglada tak ze po przejechaniu 35km tarcze po obu stronach sa garace, nie da sie dotknac nawet na 2s,po obu stronach tak samo.Vcds nadal pokazuje 133A po lewej. Jak podnioslem auto kola po obu stronach obracaja sie z lekkim oporem, slychac ze klocki troszeczke szoruja po tarczy, moze to normalne gdy wszystko nowe? Jak nie to zastanawiam sie nad sterownikiem EPB?!?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 09 kwie 2018, 10:50

W takim razie go wymień :). Robiłeś test po zmianie klocków?

Rolf88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 lis 2013, 21:01
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Rolf88 » 09 kwie 2018, 11:04

Tak,kilka razy. Tylko jak sie do wymiany zebrac?mam kabel,vcds-a(nie ori)nie wiem jak zrobic adaptacje, kodowanie itp. Pomoze ktos?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 09 kwie 2018, 11:51

Wystarczy, że wpiszesz takie samo kodowanie jak masz teraz :).

pracusele
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 08 kwie 2018, 21:42
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: pracusele » 09 kwie 2018, 12:54

Jak zmienisz sterownik to daj znać jak z efektem - bo tez go podejrzewam.

Mam jeszcze pytanko jak do zmiany klocków odblokuje się silniki to wtedy by włożyć nowe klocki można normalnie wepchnąć tłoczek bez kręcenia ?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 09 kwie 2018, 13:08

Tak, wystarczy go wcisnąć :).

Rolf88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 lis 2013, 21:01
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Rolf88 » 09 kwie 2018, 13:15

U mnie weszły bez problemu, ale zakładalem nowe zaciski, z tego co się orientuje to tłoczki się wciska a nie wkreca. Dam znać a jak Ty się coś dowiesz to będę wdzięczny.
Jak narazie po wymianie przejechałem ok 400km po małych odcinkach 15,35km raz tylko przejechałem ok 80km i tarcze nagrzaly się mniej więcej tak samo jak po przejechaniu 35, więc sam nie wiem może tak ma być na początku zanim się nie dotrą (??)z obu stron grzeją się tak samo.

romek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 sty 2016, 18:44
Lokalizacja: Bielawa

Post autor: romek102 » 09 kwie 2018, 16:50

Witam. Mam tak samo jak założyciel postu. Tylko koło mi się nie grzeje. Lewy zacisk nie działa, po podłączeniu silniczka pod aku rusza normalnie. Dodatkowo błędy w vcdsie dotyczące sterownika elektrycznego hamulca. Po dostaniu się do owego sterownika okazało się że został on zalany przez dostającą się tam wodą. Sterownik zamówiony i po wymianie zobaczymy czy lewy silniczek ruszy.

Rolf88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 lis 2013, 21:01
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Rolf88 » 09 kwie 2018, 17:26

Masz na myśli sterownik co jest w bagażniku po prawej stronie? Dostała się tam woda?nr sterownika 4F0907801A?też miałeś pobór prądu jak hamulec był w spoczynku?

romek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 sty 2016, 18:44
Lokalizacja: Bielawa

Post autor: romek102 » 09 kwie 2018, 17:34

Tak właśnie ten sterownik o tym numerze. Pobór prądu w spoczynku taki sam jak ty masz. A sprawdź czy masz błędy w grupie ABS/Brakes.

Rolf88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 lis 2013, 21:01
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Rolf88 » 09 kwie 2018, 19:12

Właśnie sprawdziłem i błędów brak, nawet zrobiłem skan całego auta zero błędów. Pobór prądu na lewym zacisku niby cały czas 133A(?) czasami tylko mrugnie przez sekundę 0.00. Może coś nie łączy jak trzeba z tąd te przeklamania? Zrobiłem również test hamulca postojowego....wszystko chodzi jak należy. Jest jeszcze jakiś sensor G251 (o ile dobrze pamiętam) co on robi?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga