Audi A6 C5 1.9 TDI 130 KM dlugo kreci chyba cofa paliwo
Audi A6 C5 1.9 TDI 130 KM dlugo kreci chyba cofa paliwo
Witam autko jest z 99 roku ale jest po swapie, ma wstawiony silnik AVF ze skrzynia 6 biegowa, audi kupilem ponad pol roku temu na początku paliła na tak zwanego strzała na zimnym silniku natomiast na cieplym trzeba było długo krecic, pojechałem do elektryka stwierdził uszkodzony pompowtrysk i czujnik temperatury, wyciagnelem wszystkie 4 i wyslalem do regeneracji ( nie pytajcie ile to lkosztowało, podpowiem ze duzo :P ) czujnik temperatury cieczy tez został wymieniony, niestety to nie pomogło mechanik podejrzewał slaby akumulator lub konczoncy sie rozrusznik, kupiłem nowy akumulator i zregenerowałem rozrusznik i teraz jest odwrotnie :P hehe po przestanej nocy na zimnym silniku auto trzeba bardzo dlugo krecic (3 4 razy po minucie) tak jakby paliwo nie dochodziło ale jak juz odpali potem pali na strzała, fakt faktem na rozgrzanym trzeba troche dluzej pokręcić ale o wiele krócej niz wtedy.. może być ze mechanik spieprzył cos przy zakładaniu pompowtrysków?? czy szukac przyczyny w pompie paliwowej?? VCDS pokaze uszkodzona pompe Pomocy to auto wykonczy mnie psychicznie o finansach juz nie wspomne
Nie chcę zakładać wątku na jedno pytanie. Zalałem zły płyn do zbiornika, chcę odłączyć wtryski aby holując doładować na 5 biegu serwo wspomagania hamulcowego. Gdzie to mogę odłączyć pompowtryski? Wlałem o zgrozo płyn do spryskiwaczy ( zamyślony bezmyślnie ) Zgasło po 1 km.
Do mechanika mam tylko 3 km.
AWX 130 km PD
Do mechanika mam tylko 3 km.
AWX 130 km PD
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga