Wymiana tarcz na większe (dla początkujących)
Wymiana tarcz na większe (dla początkujących)
Witam, chciałbym samemu dokonać wymiany swoich hamulców w mojej A6 C5, mam minimalne pojęcie o mechanice i dlatego proszę o poradę co muszę kupić, jaka średnica byłaby odpowiednia, oraz możliwe podrzucenie stron internetowych, w których mógłbym te wszystkie części zamówić. Z góry dziękuję za odpowiedź.
2,8 Quattro, 193KM, AQD
2,8 Quattro, 193KM, AQD
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
wymiana zwrotnic na alu i wtedy można dłubać , na żeliwnych nic nie zrobisz bez rzeźby jakiś adpaterów itd. ( rozstaw otworów pod jarzma )
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
najlepiej kupić całem zwrotnice aluminiowe , z dolnym wachaczem prostym i od razu większymi hamulcami
natomiast najwieksze fabyczne w zwykłej A6 C5 to 320 , myślę że musiałbyś też pomyśleć o większych tarczach na tył
ty kiedykolwiek coś robiłeś przy hamulcach??
natomiast najwieksze fabyczne w zwykłej A6 C5 to 320 , myślę że musiałbyś też pomyśleć o większych tarczach na tył
ty kiedykolwiek coś robiłeś przy hamulcach??
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
- kiler22
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
sory . to Twój samochód i Twoja kasa (i Twoja d...a ) ale jeśli (jak sam piszesz ) masz nikłe pojęcie o mechanice samochodowej to zacznij może naukę od np mechanizmu szyb czy układu wydechowego , zmień sobie zderzak na jakiś ze spoilerem czy coś ale układ hamulcowy na twoim miejscu zostawiłbym fachowcom .
Pozatym mam takie dziwne wrażenie że jest cały długi temat poświęcony takiej wymianie , wystarczy przeczytać zamiast pisać kolejny temat o tym samym
Pozatym mam takie dziwne wrażenie że jest cały długi temat poświęcony takiej wymianie , wystarczy przeczytać zamiast pisać kolejny temat o tym samym
Czym różni się żeliwna zwrotnica od aluminiowej oprócz materiału z jakiego została wykonana? Chcę wymienić u siebie prawą stronę bo prawdopodobnie jest krzywa i myślę też nad swapem hampli bo 288mm to do golfa 2 a nie do takiej landary... w połączeniu z 19" felgami to czasami mokry grzbiet się robi xd 312mm ok bez dłubania ale jak trzeba zwrotnice i tak kupić to może od razu alu i wsadzić 320mm. Czy te alu są inaczej wyprofilowane czy jak? w zastawie letnich felg z oponami mam niecały cm luzu od opony do zwrotnicy (żeliwnej) zmieni się ułożenie/położenie na aluminowych zwrotnichach? i pytania czy w a4 i w a6 są takie same zwrotnice? i jak to wygląda z wersjami silnikowymi (takie same dla wszystkich czy różne???)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga