Witam,
Tak z ciekawości, jak wygląda porównanie uśrednionych kosztów utrzymania powyższych aut?
Zakładam że paliwo (2.7 i 4.2 z LPG) będzie podobnie. Hamulce taniej w c5. Jak wygląda reszta? Nie mam na myśli tylko i wyłącznie cen części, ale to jak często i co (szczególnie drogiego) pada w powyższych oraz to, ile samemu można porobić przy aucie.
Zdaje sobie sprawę z tego, że każde auto jest inaczej utrzymane i było dbane, ale tak jak można uśrednić i porównać koszty utrzymania a6c5 1.8t vs 2.7Bit, tak chciałbym i tu dowiedzieć się coś
O 2.7 BiT już co nieco wiem, ale jestem ciekaw jak to wypada na tle nowszej generacji.
a6c5 2.7BiT vs a6c6 4.2 MPi vs a6c6 3.0TDI (przedlift)
2.7 Bit, ja jeżdze na bp w przeciagu roku zrobiłem 35 tkm, w tym czasie wymieniłem przepływkę i czujnik temperatury spalin i to wszystko związane z silnikiem. Wymieniałem jeszcze olej i rozrząd i pasek osprzetu ale tego nie licze bo to w karzdym aucie trzeba zmieniać na start.Przebieg 280tyś . Osobiście mogę szczerze polecić 2.7 Biturbo, auto bardzo szybkie i elastyczne spalanie bp w mieście powyzej 15l musisz liczyć na trasie ok 12 l, można zejść niżej jednak ciężko to auto poprostu prowokuje do szybszej jazdy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga