Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Problem ze wspomaganiem a6c6 2.7tdi

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
Grabol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 22 sty 2013, 15:56
Lokalizacja: Osie

Problem ze wspomaganiem a6c6 2.7tdi

Post autor: Grabol » 30 gru 2017, 11:10

Witam wszystkich forumowiczow, mam taki oto problem ze wspomaganiem, kiedy autko jest zimne wszystko jest ok, kiedy sie rozgrzeje zaczyna sie cyrk, nie jest to odczowalne podczas jazdy, a krecac kolami na postoju pojawiaja sie piski paska i jest to odczowalne 3majac za kierownice jest delikatny brak plynnosci, mam wrazenie ze pompa przepuszcza nie mam pewnosci ale kiedy przygazuje lekko chocby do 1500rpm objawy znikaja, nie ma zadnych wyciekow zewnetrznych poziom plynu jest ok. Wczoraj wjechalem na kanal stacji diagnostycznej magiel porusza sie plynnie wie tak jakby wykluczam usterke magla, zauwazylem ze rolka napinacze podczas krecenia kolami po rozgrzaniu skacze na okolo 0, 5-1cm powodujac piski na ludzki rozum przy takim ruchu tej rolki pasek sie raz napina raz poluznia i stad ten brak plynnosci przy kreceniu kierownica. Pasek jest nowka, a moze to wina plynu moze jest przepracowany? A moze oompa nie przepuszcza tylko sie zaciera? Prosze o porade i pozdrawiam.

[ Dodano: 2017-12-30, 11:10 ]
Zakupilem 2l plynu w aso przeplukalem uklad zalalem i nic sie nie zmienilo zauwazylem ze podczas krecenia kolo pasowe pompy wspomagania blokuje sie na ulamek sekundy czyzby pompa sie zacierala? Nie wydaje zadnych dziwnych dzwiekow 😒 ktos tu zyje na tym forum wogole?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 01 sty 2018, 15:04

Może jest to początek końca pompy <mysli>.

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1082
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 01 sty 2018, 15:06

moze zalej plyn mineralny a nie syntetyk
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 01 sty 2018, 15:12

Syntetyk jest rzadszy, więc stwarza mniejszy opór, więc mineralny raczej nie pomoże.

Grabol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 22 sty 2013, 15:56
Lokalizacja: Osie

Post autor: Grabol » 04 sty 2018, 00:09

Bede musial chyba wymienic pompe dojscie jest masakra do tej pompy &#128533;

leon0376
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 127
Rejestracja: 19 mar 2011, 14:18
Imię: Piotr
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Saint germain sur Morin

Post autor: leon0376 » 04 sty 2018, 07:53

A rolke napinajaca paska sprawdzales.Spotkalem sie z takim przypadkiem w Passacie gdzie rolka sie konczyla i skutkowalo to luzowaniem paska i jego popiskiwaniem a co za tym idzie chwilowym brakiem wspomagania.

Grabol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 22 sty 2013, 15:56
Lokalizacja: Osie

Post autor: Grabol » 04 sty 2018, 16:23

Niby pasek jest napiety dobrze a pojawia sie problem po rozgrzaniu silnika na zimnym jest ok

leon0376
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 127
Rejestracja: 19 mar 2011, 14:18
Imię: Piotr
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Saint germain sur Morin

Post autor: leon0376 » 04 sty 2018, 21:15

Na postoju pasek jest napiety ale podczas pracy siknika konajaca rolka powoduje drgania napinacza i chwilowy brak naciągu paska a to z kolei uslizg na kole pompy.To tylko jedna z teorii i wcale nie musi byc trafna.Najlepiej zwal pasek i wez rolke w rece bedziesz slyszal czy nie chromoli i czy jej nie blokuje.

[ Komentarz dodany przez: mat1324: 2018-01-04, 22:38 ]
Popraw posta, ponieważ ciężko go się czyta <uoee> .
Ostatnio zmieniony 05 sty 2018, 20:45 przez leon0376, łącznie zmieniany 1 raz.

Grabol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 22 sty 2013, 15:56
Lokalizacja: Osie

Post autor: Grabol » 05 sty 2018, 13:50

A moze rolka skacze bo pompa staje i skacze tylko podczas krecenia kolami

leon0376
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 127
Rejestracja: 19 mar 2011, 14:18
Imię: Piotr
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Saint germain sur Morin

Post autor: leon0376 » 05 sty 2018, 20:55

Post poprawiony.Powod to francuska trzcionka w telefonie a nie przeczytalem po napisaniu bo sie spieszylem.

Ps. matt1324
Nie powinno przypadkiem być napisane"bo ciężko się go czyta" <rotfl>

[ Dodano: 2018-01-05, 20:55 ]
Grabol pisze:A moze rolka skacze bo pompa staje i skacze tylko podczas krecenia kolami
Dlatego pisalem że najlepiej rolke do reki a jak pasek bedzie zwalony to kolem pompy rowniez mozna przekręcić.Moze coś da się wyczuć.

Grabol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 22 sty 2013, 15:56
Lokalizacja: Osie

Post autor: Grabol » 06 sty 2018, 23:41

Sprobuje w przyszlym tygodniu sie za to zabrac jak cos ogarne dam znac

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 sty 2018, 00:05

leon0376 pisze:Ps. matt1324
Nie powinno przypadkiem być napisane"bo ciężko się go czyta" <rotfl>
Zamieniłem dwa słowa i od razu zwrócił mi uwagę <bezradny> ;) .

leon0376
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 127
Rejestracja: 19 mar 2011, 14:18
Imię: Piotr
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Saint germain sur Morin

Post autor: leon0376 » 07 sty 2018, 09:07

Bez urazy to byl żart ;)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 sty 2018, 10:49

Przecież wiem :).

Grabol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 22 sty 2013, 15:56
Lokalizacja: Osie

Post autor: Grabol » 14 sty 2018, 22:08

Panowie problem rozwiazany wymiana pompy wspomagania zalatwila sprawe a tak przy okazji dojscie jest masakra nikomu nie zycze podobnej naprawy a czlowieka ktory zastosowal sruby mocujace kolo pasowe i sama pompe rozstrzelalbym &#128530; klucz wchodzi na pol cm mze nawet nie straszne plytkie i to jakies nietypowe gwiazdki &#128542;

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga