Hamulec postojowy
- tomamar
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 44
- Rejestracja: 01 paź 2017, 10:10
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Polska.Oleśnica, Niemcy.Hamm,
Hamulec postojowy
Witam. 2 dni temu i dzisiaj pojawił mi się mały problem. Po odpaleniu auta i ruszeniu, Ręczny puszcza automatycznie, pojawia się komunikat HAMULEC POSTOJOWY i przekreślona literka P na wyświetlaczu oraz, System start stop chwilowo niedostępny.,. Po paru razach zaciągnięcia i puszczenia hamulca ręcznego problem znika. Przy próbie ruszenia na ręcznym samochód przysiada nierówno tzn tylko na lewą stronę tak jak by lewe koło trzymało a prawe nie. Może mi ktoś podpowiedzieć co może być przyczyną takiego przypadku?
Witam,
Odświeżam temat gdyż mam problem jak wyżej:
Sprawdziłem błędy i jest problem z lewym silniczkiem
"Left parking brake motor voltage supply electrical malfunction" lub zwarcie + jednak kabelki przy wtyczce jest sprawny ( nie zgnite ) sugerując się zalecaniami z forum.
Przy ciągłej próbie otwierania i zamykania zacisków trybem do wymiany klocków wszystko działa bez problemowo, jednak coraz częściej przy używaniu klawisza od ręcznego bądź funkcji AUTOHOLD wywala mi błędy dziś nawet z żółtej lampki przeszło na wyższą rangę lampkę czerwoną problem faktycznie jest tylko z lewym zaciskiem bo przy ruszaniu auto ewidętnie kładzie się na lewą stronę.
Pytanie gdzie szukać przyczyny, klawisz - okablowanie - sterownik - silniczek - może coś innego help
Odświeżam temat gdyż mam problem jak wyżej:
Sprawdziłem błędy i jest problem z lewym silniczkiem
"Left parking brake motor voltage supply electrical malfunction" lub zwarcie + jednak kabelki przy wtyczce jest sprawny ( nie zgnite ) sugerując się zalecaniami z forum.
Przy ciągłej próbie otwierania i zamykania zacisków trybem do wymiany klocków wszystko działa bez problemowo, jednak coraz częściej przy używaniu klawisza od ręcznego bądź funkcji AUTOHOLD wywala mi błędy dziś nawet z żółtej lampki przeszło na wyższą rangę lampkę czerwoną problem faktycznie jest tylko z lewym zaciskiem bo przy ruszaniu auto ewidętnie kładzie się na lewą stronę.
Pytanie gdzie szukać przyczyny, klawisz - okablowanie - sterownik - silniczek - może coś innego help
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga