Skąd brać maglownice
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Skąd brać maglownice
Czy mogę wziać maglownice z innej wersji silnikowej? Mam 1.8TQ avant a czy jak znajdę np od 2.5tdi bo tego jest sporo to będzie pasowała? czy konkretnie mój model silnika bo czyms mogą się różnić? Co sprawdzać przed zakupem takiego magla, żeby się na nadziac na minę? Obecnie mam luz gdzieś na listwie i szybko końcówki drążków mi sie kończą oraz cały czas puka nawet na równym terenie (wiadomo nigdy nie jest równy do końca) to popukuje sobie.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- repek92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2524
- Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Żeby kupić dobry magiel to musiałbyś go rozebrać. Chodzi o to czy nie jest wytarty korpus wewnątrz. Ja radził bym ci zregenerować twój wtedy będziesz miał pewność że jest ok. No chyba że twój nie będzie się nadawał do regeneracji. Wiem po sobie bo też mi stukał kupiłem niby sprawny. A okazało się że gorszy od mojego winny był wytarty korpus. A co do magla to najlepiej jakbyś znał numer swojego i wg tego numeru szukał. Być może magiel z twojego auta był montowany z innymi silnikami. Taki więc podsumowując zregeneruj swój o ile się da i będziesz zadowolony
Ty powinieneś mieć z numerem 4B1 422 052
Ty powinieneś mieć z numerem 4B1 422 052
Lektorzy, nagrania: multifonika.net
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
dzięki za info. tak przy okazji numer będzie gdzies w jakims miejscu gdzie mozna wsadzić rękę pomacać lub cyknąć fotkę? tak dla upewnienia sie bym sprawdził. Nie szperałem po necie jak wygląda budowa maglownicy ale jak wytarty korpus bo mi to sie wydaje, że na listwie jest luz to czy wymienia się korpus listew czy jak to wygląda? Pojade do jakiejś firmy i sie spytam
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 28 sie 2013, 21:29
- Lokalizacja: Pomorze
- repek92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2524
- Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Wytarty korpus jest w miejscu gdzie wychodzi ten trzpień pod kierownicę po drugiej stronie jest śruba po odkręceniu jej można wyjąć ten cały środek z zębatka co przesuwa listwę. To co jest w środku ma takie jakby oringi nie pamiętm czy one są z tworzywa czy z metalu. I one wycierają w korpusie rowki które są widoczne po wyciągnięciu tego o ile jest wytarte. Jeśli to będzie wytarte przekładnia może ciężko pracować itp. Dlatego oddaj swoją i będziesz wiedział ja dałem z montażem i demontażem 1100
Lektorzy, nagrania: multifonika.net
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 28 sie 2013, 21:29
- Lokalizacja: Pomorze
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
byłem w jednej firmie powiedzieli, że zabiorą moj oryginał a dadzą mi inny (ale nie odpowiedział na pytanie czy oryginał czy zamiennik) że nie ma fizycznej możliwości wsadzenia mi moje po regeneracji bo to trwa prawie cały dzień i wkładają inne maglownice, sprawne. gdyby magiel był całkowicie do naprawy to 1700zł ale rozkręcą zobaczą. Czekam na info od znajomego bo jest wulkanizatorem i ktoś mu polecał bo dobrze robią. Generalnie każdy sprzedaje magle po regeneracji za 350 - 450 zł plus przełożenie po 150zł za wyjęcie starego i 150 za wsadzenie nowego.
Postanowione. że co się da to sprawdzę w tym tygodniu ale oddam swoją do regeneracji.
P.S
Gdzieś czytałem temat odnoście kolumny kierownicy. Tam też cos się wyciera, luzuje i puka. Może ktoś pamięta temat lub może mnie pokieować?
Postanowione. że co się da to sprawdzę w tym tygodniu ale oddam swoją do regeneracji.
P.S
Gdzieś czytałem temat odnoście kolumny kierownicy. Tam też cos się wyciera, luzuje i puka. Może ktoś pamięta temat lub może mnie pokieować?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 28 sie 2013, 21:29
- Lokalizacja: Pomorze
http://www.skraw-met.com.pl/index.php?d ... maglownice
miałem u nich robić,ale zanim do tego doszło autko się sprzedało według mechanika regeneracja z wymianą miała wyjść coś koło 1800 zł na maksa,bo u mnie ostro pukało najgorzej w zimie jak ścisnęło magiel to przy kazdy skręcie pukało
miałem u nich robić,ale zanim do tego doszło autko się sprzedało według mechanika regeneracja z wymianą miała wyjść coś koło 1800 zł na maksa,bo u mnie ostro pukało najgorzej w zimie jak ścisnęło magiel to przy kazdy skręcie pukało
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
u mnie na delikatnych wybojach popukuje jak luźna końcówka czy górne wahacze. no i jak sie rusza kierownicą szybko lewo prawo w wąskim zakresie to puka jak by luz na listwie z zębami. Tylko, że do spototu mam pół polski do przejechania Mam jeszcze dwa warsztaty w Łodzi do zerknięcia.Może się uda lokalnie zrobić.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 28 sie 2013, 21:29
- Lokalizacja: Pomorze
- teiwaz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 339
- Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
- Imię: Darek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Jak nie masz servotronika to poszukaj sobie magla z serwotronikiem + przekaźnik do tego jak się za ten temat zabierasz. Mnie używany magiel + przekaźnik kosztowała mnie niecałe 400zł a manewry na parkingu pod firma to teraz poezja:) Dodam jeszcze, że jak przerabiałem temat magla u siebie to wyczytałem, że te metalowe magle koyo są dupiate i nawet po regeneracji mało wytrzymują. Servotrniki są zawsze aluminiowe i produkowane przez germańskie ZF.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga