Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Skąd brać maglownice

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Skąd brać maglownice

Post autor: zarzyk » 15 lis 2017, 15:22

Czy mogę wziać maglownice z innej wersji silnikowej? Mam 1.8TQ avant a czy jak znajdę np od 2.5tdi bo tego jest sporo to będzie pasowała? czy konkretnie mój model silnika bo czyms mogą się różnić? Co sprawdzać przed zakupem takiego magla, żeby się na nadziac na minę? Obecnie mam luz gdzieś na listwie i szybko końcówki drążków mi sie kończą oraz cały czas puka nawet na równym terenie (wiadomo nigdy nie jest równy do końca) to popukuje sobie.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 15 lis 2017, 21:31

Żeby kupić dobry magiel to musiałbyś go rozebrać. Chodzi o to czy nie jest wytarty korpus wewnątrz. Ja radził bym ci zregenerować twój wtedy będziesz miał pewność że jest ok. No chyba że twój nie będzie się nadawał do regeneracji. Wiem po sobie bo też mi stukał kupiłem niby sprawny. A okazało się że gorszy od mojego winny był wytarty korpus. A co do magla to najlepiej jakbyś znał numer swojego i wg tego numeru szukał. Być może magiel z twojego auta był montowany z innymi silnikami. Taki więc podsumowując zregeneruj swój o ile się da i będziesz zadowolony
Ty powinieneś mieć z numerem 4B1 422 052
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 17 lis 2017, 16:43

dzięki za info. tak przy okazji numer będzie gdzies w jakims miejscu gdzie mozna wsadzić rękę pomacać lub cyknąć fotkę? tak dla upewnienia sie bym sprawdził. Nie szperałem po necie jak wygląda budowa maglownicy ale jak wytarty korpus bo mi to sie wydaje, że na listwie jest luz to czy wymienia się korpus listew czy jak to wygląda? Pojade do jakiejś firmy i sie spytam :)
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

TadzioNorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 103
Rejestracja: 28 sie 2013, 21:29
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: TadzioNorek » 17 lis 2017, 16:47

są z servo i bez,lepiej daj zrobić swoją ;) żdziwisz sie ze cena profesjonalnej regeneracji moze wyjsc drożej jak te pseudo zamienniki na allegro ;) używka to zawsze loteria,jak nie masz 100% pewnosci i nie wyciągasz z auta na chodzie to moze byc większym kiblem od twojej <mysli>

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 17 lis 2017, 18:10

Wytarty korpus jest w miejscu gdzie wychodzi ten trzpień pod kierownicę po drugiej stronie jest śruba po odkręceniu jej można wyjąć ten cały środek z zębatka co przesuwa listwę. To co jest w środku ma takie jakby oringi nie pamiętm czy one są z tworzywa czy z metalu. I one wycierają w korpusie rowki które są widoczne po wyciągnięciu tego o ile jest wytarte. Jeśli to będzie wytarte przekładnia może ciężko pracować itp. Dlatego oddaj swoją i będziesz wiedział ja dałem z montażem i demontażem 1100
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

TadzioNorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 103
Rejestracja: 28 sie 2013, 21:29
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: TadzioNorek » 18 lis 2017, 14:42

jak jest za mocno wytarte to toczą i dostajesz uszczelnienia pod nowy wymiar ;) jak jest wyklepana listwa to zostaje naspawana i od nowa wyfrezowana <okok> cena jest lekko uzaleznoiona jak mocno jest zdewastowany magiel,czasami pewne rzeczy nie nadają się aby je ponownie uzyć ;)

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 18 lis 2017, 14:58

chyba mowimy o czym innym, kilku osob co zajmowalo sie maglownicami, odrazu patrzy na korpus obudowe maglownicy i tego nie robia.
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 18 lis 2017, 15:26

byłem w jednej firmie powiedzieli, że zabiorą moj oryginał a dadzą mi inny (ale nie odpowiedział na pytanie czy oryginał czy zamiennik) że nie ma fizycznej możliwości wsadzenia mi moje po regeneracji bo to trwa prawie cały dzień i wkładają inne maglownice, sprawne. gdyby magiel był całkowicie do naprawy to 1700zł ale rozkręcą zobaczą. Czekam na info od znajomego bo jest wulkanizatorem i ktoś mu polecał bo dobrze robią. Generalnie każdy sprzedaje magle po regeneracji za 350 - 450 zł plus przełożenie po 150zł za wyjęcie starego i 150 za wsadzenie nowego.

Postanowione. że co się da to sprawdzę w tym tygodniu ale oddam swoją do regeneracji.

P.S

Gdzieś czytałem temat odnoście kolumny kierownicy. Tam też cos się wyciera, luzuje i puka. Może ktoś pamięta temat lub może mnie pokieować?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

TadzioNorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 103
Rejestracja: 28 sie 2013, 21:29
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: TadzioNorek » 18 lis 2017, 20:55

http://www.skraw-met.com.pl/index.php?d ... maglownice
miałem u nich robić,ale zanim do tego doszło autko się sprzedało <mysli> według mechanika regeneracja z wymianą miała wyjść coś koło 1800 zł na maksa,bo u mnie ostro pukało <mysli> najgorzej w zimie jak ścisnęło magiel to przy kazdy skręcie pukało

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 20 lis 2017, 15:12

u mnie na delikatnych wybojach popukuje jak luźna końcówka czy górne wahacze. no i jak sie rusza kierownicą szybko lewo prawo w wąskim zakresie to puka jak by luz na listwie z zębami. Tylko, że do spototu mam pół polski do przejechania :) Mam jeszcze dwa warsztaty w Łodzi do zerknięcia.Może się uda lokalnie zrobić.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

TadzioNorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 103
Rejestracja: 28 sie 2013, 21:29
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: TadzioNorek » 20 lis 2017, 17:25

zarzyk pisze:Tylko, że do spototu mam pół polski do przejechania
to sie wysyła albo zawozi,zresztą pewnie jest kilka innych zakładów w Polsce ;)

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 20 lis 2017, 17:35

W a4 brat zapłacił parę lat do tyłu 400zł za regenerację swojej maglownicy+ 200 za wyciągnięcie i wrzucenie magla, rano na 6 był u mechanika, po 7 zawiózł do regeneracji a po 15 odebrał i zawiózł do mechanika aby ją wrzucił na swoje miejsce. Jeździ do tej pory, regenerował w Piątkowcu koło Mielca

Awatar użytkownika
teiwaz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
Imię: Darek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: teiwaz » 21 lis 2017, 07:15

Jak nie masz servotronika to poszukaj sobie magla z serwotronikiem + przekaźnik do tego jak się za ten temat zabierasz. Mnie używany magiel + przekaźnik kosztowała mnie niecałe 400zł a manewry na parkingu pod firma to teraz poezja:) Dodam jeszcze, że jak przerabiałem temat magla u siebie to wyczytałem, że te metalowe magle koyo są dupiate i nawet po regeneracji mało wytrzymują. Servotrniki są zawsze aluminiowe i produkowane przez germańskie ZF.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga