[a6 c5] Quattro V6 Pb+ Lpg twardość sprężyn kombi a sed
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 152
- Rejestracja: 12 maja 2013, 22:23
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Szczecin
[a6 c5] Quattro V6 Pb+ Lpg twardość sprężyn kombi a sed
Mam do wyrwania za śmieszne pieniądze komplet zawieszenia na tył do swego avanta . Tyle że jest jeden szkopuł , ja mam nadwozie avant ... , a zawieszenie pochodzi z sedana . i teraz pytanie do znawców tematu ... Wiadomo , między nadwoziem sedan , a avant jest jakaś tam różnica w masie ... w kilogramach ... , i czy sprężyny , które są od sedana swoją twardością dały by radę dźwignąć dupę avanta , gdzie jeszcze jest butla z gazem Co o tym sądzicie
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Łukasz1981, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 152
- Rejestracja: 12 maja 2013, 22:23
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Szczecin
To raczej nie będę próbował na przypał , chciałem się na 100% upewnić . Na prostą logikę , też to jest zrozumiałe , ... avant jest cięższy o jakieś hmmm 200 kg Szkoda , bo zestaw jest do wyrwania za 130 zł L + P strona .bendzji pisze:zdecydowanie odradziłbym montaż sprężyn z sedana , tam jest różnica 3-4 kategorii wagowych ( porównywałem ostatnio z kolegą który ma sedana 2.5TDI tez w ośce )
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga