Regeneracja maglownicy
Regeneracja maglownicy
Witam wszystkich
Edytuje aby nie zaśmiecać forum, maglownica wyciągnięta
Z samego rana, sika na prawo i lewo, listwa w stanie dobrym, brak korozji, luz prawie nie wyczuwalny, teraz się zastanawiam czy samemu nie podjąć się regeneracji maglownicy, wydaje mi się że uszkodzeniu uległy tylko simeringi, chodź nie powiedziane że nie ma innej usterki, czy ktoś z was regenerował zamawiał uszczelnienia ?
Trochę się obawiam zdać swoja, a odebrać jakaś po regeneracji, po szlifowaniu z zwiększonymi uszczelniacza mi , ew zastanawiam się nad uzywaną?
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ostatnio w trasie okazało się że ucieka płyn że wspomagania, obecnie dlewka ok 200ml starcza na chwile, dosłownie 2km, po miescie, bez płynu hałas, jak doleje wszystko ok, ściągnęłemoslone silnika, wyciek z prawej storny, następnie kolo, widać było zachlapanina osłonie dróżka, obstawiam maglownice, czy to normalne że w takim tempie przepuszcza jak i tylko z 1 strony ? Czy jeszcze się łudzić że to może jakiś przewod maglownicy?
Edytuje aby nie zaśmiecać forum, maglownica wyciągnięta
Z samego rana, sika na prawo i lewo, listwa w stanie dobrym, brak korozji, luz prawie nie wyczuwalny, teraz się zastanawiam czy samemu nie podjąć się regeneracji maglownicy, wydaje mi się że uszkodzeniu uległy tylko simeringi, chodź nie powiedziane że nie ma innej usterki, czy ktoś z was regenerował zamawiał uszczelnienia ?
Trochę się obawiam zdać swoja, a odebrać jakaś po regeneracji, po szlifowaniu z zwiększonymi uszczelniacza mi , ew zastanawiam się nad uzywaną?
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ostatnio w trasie okazało się że ucieka płyn że wspomagania, obecnie dlewka ok 200ml starcza na chwile, dosłownie 2km, po miescie, bez płynu hałas, jak doleje wszystko ok, ściągnęłemoslone silnika, wyciek z prawej storny, następnie kolo, widać było zachlapanina osłonie dróżka, obstawiam maglownice, czy to normalne że w takim tempie przepuszcza jak i tylko z 1 strony ? Czy jeszcze się łudzić że to może jakiś przewod maglownicy?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez bartek97, łącznie zmieniany 2 razy.
Wiesz na jakiej zasadzie działa servotronic? Jeżeli tak to czy Twoje auto go posiada, czy nie, to nie potrzeba nr. vin do tego, tylko odpalenie auta i 1 ruch kierownica.wit_stg pisze:Witam, czy jest możliwość sprawdzenia czy moje autko posiada servotronic z nr. vin?
Proszę o pomoc jeśli jest taka możliwość.
Z tego co wiem jest to zawór który reguluje dopływ płynu przez co zwiększa się twardość kierownicy w zależności do prędkości ale niestety nie wiem jak mam to wyczuć przy odpaleniu auta? Jeszcze jedno pytanko czy te przekładnie są zamienne że sobą poprostu bez podlaczania funkcji serwotronica czy nie da rady ?elwarka1 pisze:Wiesz na jakiej zasadzie działa servotronic? Jeżeli tak to czy Twoje auto go posiada, czy nie, to nie potrzeba nr. vin do tego, tylko odpalenie auta i 1 ruch kierownica.wit_stg pisze:Witam, czy jest możliwość sprawdzenia czy moje autko posiada servotronic z nr. vin?
Proszę o pomoc jeśli jest taka możliwość.
- teiwaz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 339
- Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
- Imię: Darek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
wit_stg pisze:elwarka1 pisze:Przekładnie są zamienne, można bez problemu założyć magiel z servotronikiem do auta bez ( oczywiście serwotronik nie będzie działał bez sterownika ale taką instalację zawsze można sobie dołożyć). Rozpoznać też można po tym że do serwotronika ida dodatkowe kable elektryczne a do zwykłego magla tylko przewody ciśnieniwe.wit_stg pisze:Jeszcze jedno pytanko czy te przekładnie są zamienne że sobą poprostu bez podlaczania funkcji serwotronica czy nie da rady ?
teiwaz pisze:wit_stg pisze:Dzięki za odpowiedz Myślę że już wszystko wiem :Delwarka1 pisze: Przekładnie są zamienne, można bez problemu założyć magiel z servotronikiem do auta bez ( oczywiście serwotronik nie będzie działał bez sterownika ale taką instalację zawsze można sobie dołożyć). Rozpoznać też można po tym że do serwotronika ida dodatkowe kable elektryczne a do zwykłego magla tylko przewody ciśnieniwe.
Regeneracja maglownicy od 2.4b 170km
Witam wszystkich. Zwracam sie do Was z problemem a dokladnie z maglownicą. Maglownica szura przy skretach puka przy krzyżakach po wjechaniu na dolki. Poradźcie mi co zrobić? Czy kupić używkę ze szrotu czy ją zregenerować? A jesli zregenerować to gdzie? Polećcie jakąś dobrą firmę ktora to zrobi pożądnie. Pozdrawiam
Ja wsadziłem nową maglownica gt-bergmanna i sobie bardzo chwalę. Dosłownie jota w jotę kopia nowej. Kosztowało mnie to 816zł z przesyłką bez zwrotu starej maglownicy.
Zdjęcia dla porównania przesyłam poniżej.
Śmigam na tej maglownicy ok 2 tygodnie i co mogę powiedzieć, wspomaganie nie zacina, chodzi gładko. Kierownica wreszcie mi odbija jak należy, nie muszę samemu cofać. Auto przestało się przestawiać na mocnym bocznym wietrze przy prędkościach powyżej 90km/h. Zniknęły stuki szczególnie przy skręcie + wjazd w dołek (nawet przy małej prędkości).
Jak się coś zmieni tzn. padnie magiel szybciej niż zakładam to oczywiście dam znać. Na obecną chwilę stwierdzam że magiel jest dobry i regeneracja jest całkowicie dla mnie nie opłacalna.
Dodam jeszcze, że śmigam na oryginalnym płynie z aso g004000 czy jakoś tak + pompa wspomagania od a6 c6 z 3.0 tdi która podaje 130 barów.
Zdjęcia dla porównania przesyłam poniżej.
Śmigam na tej maglownicy ok 2 tygodnie i co mogę powiedzieć, wspomaganie nie zacina, chodzi gładko. Kierownica wreszcie mi odbija jak należy, nie muszę samemu cofać. Auto przestało się przestawiać na mocnym bocznym wietrze przy prędkościach powyżej 90km/h. Zniknęły stuki szczególnie przy skręcie + wjazd w dołek (nawet przy małej prędkości).
Jak się coś zmieni tzn. padnie magiel szybciej niż zakładam to oczywiście dam znać. Na obecną chwilę stwierdzam że magiel jest dobry i regeneracja jest całkowicie dla mnie nie opłacalna.
Dodam jeszcze, że śmigam na oryginalnym płynie z aso g004000 czy jakoś tak + pompa wspomagania od a6 c6 z 3.0 tdi która podaje 130 barów.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga