Pukający fotel
Pukający fotel
Witam Przeswapowalem do swojego b5 fotele z a6 c5 regulowanie przod tyl manualnie gora dol elektrycznie no i wiadomo pompowane ledzwie. Mam pytanie odnosnie slizgow. Fotel kierowcy strasznie "stuka i puka" przy hamowaniu, przyspieszaniu, czy na nierownosciach. Podejrzewam ze to jakies slizgi. Tylko gdzie one sie znajduja? Gdzie je kupic lub co innego moze byc przyczyna takich stukań. Wiem ze duzo rzezby bylo ale na pewno nic z tego co przerabialem zeby fotel pasowal nie jest winne i juz to wykluczylem poniewaz to sprawdzilem. fotel pasazera jest przerobiony dokladnie tak samo i nie ma z nim jakichkolwiek problemow Z gory dzieki za pomoc
Prowadnice tylne sa z b5 kolka tylne musialem odrobine zeszlifowac ze y weszly w prowadnice b5 a siedza tak sztywno w prowadnicy ze nie ma mowy zeby gdzies na nich byl luz najlepsze jest to ze kiedy ruszam fotelem to ani drgnie predzej bym oparcie zlamal nie ma jakiegokolwiek luzu przod tyl. Tylko sporadycznie przy hamowaniu lub dodawaniu gazu czy nierównościach słychać pukanie przednie mocowanie dokrecone i tylne rolki które wchodza w szyny moge wykluczyć bo to faktycznie sprawdziłem i to na pewno nie to ruszając fotelem nic nie slychsc tykko podczas jazdy to jest odczuwalne
Mozesz mi cos wiecej powiedziec o tych slizgach fotela? z tego tematu? audi-a6-c5-fotel-kierowcy-vt37023.htm
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga