[ AFN 1.9 110 KM] sztanga nieściąga niskie cisnienie n75 .pr
[ AFN 1.9 110 KM] sztanga nieściąga niskie cisnienie n75 .pr
Witam mam problem z Andzią 1.9 tdi afn automat ciśnienie z zaworu n75 tylko 0.3 skutek nie ściąga sztangi na wolnych do końca .Co zrobiłem :zawór n75 nowy pierburg,przewody nowe ,przepływka nowa bosch,turbo wyczyszczone,servo daje 0.9 bara ,próbowałem z pominieciem serva na krótko na n75 dochodzi 0.9 a wychodzi na wolnych 0.3 ,lekkie dodanie gazu i sztanga idzie do góry jak należy vcdsem test zaworu -zawór pracuje jak należy .
Autko mułowate z dołu .w miedzy czasie podmieniłem komputer z a4 1.9 tdi 038906018 S i dalej nic dopiero jak zaslepiłem egr autko dostało mocy ale to jeszcze nie to katalizator drożny,
W mojej Andzi powinien być komp z końcówką 038 906 018 DG .
Coś żle wysterowuje n75 że daje tylko 0.3 bara ,czy mozliwe zeby w moim oryginalnym sterowniku 038 906 018 DG padła końcówka odpowiedzialna za sterowanie n75 ,rozkleiłem ten sterownik była w nim
podnoszona moc co widzę po scalakach i po tym co poprzedni własciciel mi mówił szukam pewnego sterownika 038 906 018 DG bo to chyba on krzaczy zastanawiam sie czy soft orginał czy lekko ponidniesiona omoc pod automata ag4 jakieś sugestie miał ktos podobne doświadczenia <
może znacie kogoś od komputerów EDC 15 żeby pomógł zrobic porządek z tym sterownikiem bo to chyba w nim tkwi problem z forum elektroda mam oryginalny wsad sterownika ,ale wolał bym kilka koników więcej co o tym myślicie .
Wrzucam link do filmu w 24 sekundzie widać jak sztanga jeszcze idzie w górę
http://patrz.pl/film,v70927-144931-mp4,160842.html
Autko mułowate z dołu .w miedzy czasie podmieniłem komputer z a4 1.9 tdi 038906018 S i dalej nic dopiero jak zaslepiłem egr autko dostało mocy ale to jeszcze nie to katalizator drożny,
W mojej Andzi powinien być komp z końcówką 038 906 018 DG .
Coś żle wysterowuje n75 że daje tylko 0.3 bara ,czy mozliwe zeby w moim oryginalnym sterowniku 038 906 018 DG padła końcówka odpowiedzialna za sterowanie n75 ,rozkleiłem ten sterownik była w nim
podnoszona moc co widzę po scalakach i po tym co poprzedni własciciel mi mówił szukam pewnego sterownika 038 906 018 DG bo to chyba on krzaczy zastanawiam sie czy soft orginał czy lekko ponidniesiona omoc pod automata ag4 jakieś sugestie miał ktos podobne doświadczenia <
może znacie kogoś od komputerów EDC 15 żeby pomógł zrobic porządek z tym sterownikiem bo to chyba w nim tkwi problem z forum elektroda mam oryginalny wsad sterownika ,ale wolał bym kilka koników więcej co o tym myślicie .
Wrzucam link do filmu w 24 sekundzie widać jak sztanga jeszcze idzie w górę
http://patrz.pl/film,v70927-144931-mp4,160842.html
A ciśnienie na pompie Vacum na krućcu ? Lata kruciec czy sztywny ?
[ Dodano: 2017-10-09, 00:57 ]
Co do ecu powinien nie powinien każdy od AFN już w nowszym opakowaniu będzie nim tak samo sterował. Więc nie ma różnicy. Podstawowe pytanie czy jak zaciągniesz strzykawką sztangę turbo to trzyma czy zaczyna wololi strzykawka opadać ?
[ Dodano: 2017-10-09, 00:57 ]
Co do ecu powinien nie powinien każdy od AFN już w nowszym opakowaniu będzie nim tak samo sterował. Więc nie ma różnicy. Podstawowe pytanie czy jak zaciągniesz strzykawką sztangę turbo to trzyma czy zaczyna wololi strzykawka opadać ?
Krucieć sztywny (cisnienie 0.9)odpinałem od wspomagania hamulców ten rozdzielacz na grodzi zeby wyelyminowac ubytek ciśnienia na wsppomaganiu hamulców ,żeby całe podcisnienie szło z vacu na n75 bez rezultatuKLICHO pisze:A ciśnienie na pompie Vacum na krućcu ? Lata kruciec czy sztywny ?
[ Dodano: 2017-10-09, 00:57 ]
Co do ecu powinien nie powinien każdy od AFN już w nowszym opakowaniu będzie nim tak samo sterował. Więc nie ma różnicy. Podstawowe pytanie czy jak zaciągniesz strzykawką sztangę turbo to trzyma czy zaczyna wololi strzykawka opadać ?
pompka vacumetra podnosiłem sztangę i nie opadała ja robiłem jazde próbną tak do 2500 obrotów ale bez szału auto słabo sie odpychało ale to było przed zaslepieniem egr mysle ze jak teraz podnisę sztange strzykawką to lepiej pojedzie .
Czysciłem i mierzyłem multimetrem zawór cisnienia doładowania wszystko ok
mozliwe zeby obydwa ecu miały problem z wysterowaniem n75 napiecie z ecu na wolnych obrotach 5.5 v
ok dziś popatrzę ciągle pada ,ale jak mechanik sprawdzał pompka ręczna do pomiaru podcisnienia to trzymała grucha jak trzeba, ale spróbuje jeszcze strzykawkąKLICHO pisze:Zobacz czy gruszka nie opada jak zaciagniesz strzykawka. Bo jak opada to zle i na jalowych to rob
dziś dolałem środek STP do czyszczenia wtryskiwaczy może gdzieś jakiś syf cos blokje i stad ten muł ciężko go rozbujać do 140km/h.
Witam i dzięki za zainteresowanie logi sam robiłem w mieście i automat nie wyszły najlepiejKLICHO pisze:Nic to nie da a zrob logi dynamiczne 003 004 011 jak na razie kazdy pojedynczo
dorzuciłem 004 ,000, zprzegazówką na postoju
Zauważyłem że tdi timing kat pokazuje 51 czyli super,a w basic setting 000 druga pozycja 56-57
Statyczny:
Grupa 000: http://vaglog.com/log-000_N6fh5.html (z przegazówką na postoju)
Grupa 004: http://vaglog.com/log-004_jIYZv.html (z przegazówką na postoju)
Dynamiczny:
Grupy 003, 004, 011: http://vaglog.com/log-003_004_011_JDVEV.html
Grupy 003, 010, 011: http://vaglog.com/log-003_010_011_Dd7X2G.html
jak byś mógł tel na pw to szybciej by poszło
pozdro
nówka sztuka boscha ma dwa tygodnie nowy filtr ?/???
sprubuóje jutro jeszcze raz i pojedynczo musze zmienic czestotliwosć próbkowania bo odczyt vcds-ajest prawie co sekunde i jak depne w pedał to myk od razu 2000 w logu no i ta zmiana biegu nie potrzebna ,nie wiem moze na asb zapiąć ze tylko pierwszy bieg i wtedy but w podłogę
ps.który parametr w vcdsie odpowiada za to żeby logi były wyraźniejsze tzn czestotliwość zapisu była wieksza
sprubuóje jutro jeszcze raz i pojedynczo musze zmienic czestotliwosć próbkowania bo odczyt vcds-ajest prawie co sekunde i jak depne w pedał to myk od razu 2000 w logu no i ta zmiana biegu nie potrzebna ,nie wiem moze na asb zapiąć ze tylko pierwszy bieg i wtedy but w podłogę
ps.który parametr w vcdsie odpowiada za to żeby logi były wyraźniejsze tzn czestotliwość zapisu była wieksza
filtr nowy co może mieć wpływ na zaburzenie odczytu ,moze czujnik temperatury zespolony razem z czujnikiem ciśnienia doładowania coś krzaczy czujniki pomierzyłem zgodnie z autodatąKLICHO pisze:To coś powoduje że przepływka ma zaburzone odczyty
przyszło mi do głowy że jak zawór egr nie domykał zanim go zaslepiłem(co dało poprawę w osiagach)to w kolektorze dilotowym jest syf i czujnik odczytuje ciśnienie jako właściwe ale defakto tlenu jest za mało
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga