Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFN 1.9 110 KM] sztanga nieściąga niskie cisnienie n75 .pr

Silniki wysokoprężne
tomeko89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 30 sty 2012, 16:08
Lokalizacja: Olsztyn

[ AFN 1.9 110 KM] sztanga nieściąga niskie cisnienie n75 .pr

Post autor: tomeko89 » 08 paź 2017, 17:52

Witam mam problem z Andzią 1.9 tdi afn automat ciśnienie z zaworu n75 tylko 0.3 skutek nie ściąga sztangi na wolnych do końca .Co zrobiłem :zawór n75 nowy pierburg,przewody nowe ,przepływka nowa bosch,turbo wyczyszczone,servo daje 0.9 bara ,próbowałem z pominieciem serva na krótko na n75 dochodzi 0.9 a wychodzi na wolnych 0.3 ,lekkie dodanie gazu i sztanga idzie do góry jak należy vcdsem test zaworu -zawór pracuje jak należy .
Autko mułowate z dołu .w miedzy czasie podmieniłem komputer z a4 1.9 tdi 038906018 S i dalej nic dopiero jak zaslepiłem egr autko dostało mocy ale to jeszcze nie to katalizator drożny,
W mojej Andzi powinien być komp z końcówką 038 906 018 DG .
Coś żle wysterowuje n75 że daje tylko 0.3 bara ,czy mozliwe zeby w moim oryginalnym sterowniku 038 906 018 DG padła końcówka odpowiedzialna za sterowanie n75 ,rozkleiłem ten sterownik była w nim
podnoszona moc co widzę po scalakach i po tym co poprzedni własciciel mi mówił szukam pewnego sterownika 038 906 018 DG bo to chyba on krzaczy zastanawiam sie czy soft orginał czy lekko ponidniesiona omoc pod automata ag4 jakieś sugestie miał ktos podobne doświadczenia <mysli> <
Obrazek

może znacie kogoś od komputerów EDC 15 żeby pomógł zrobic porządek z tym sterownikiem bo to chyba w nim tkwi problem z forum elektroda mam oryginalny wsad sterownika ,ale wolał bym kilka koników więcej co o tym myślicie .

Wrzucam link do filmu w 24 sekundzie widać jak sztanga jeszcze idzie w górę

http://patrz.pl/film,v70927-144931-mp4,160842.html

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 09 paź 2017, 00:57

A ciśnienie na pompie Vacum na krućcu ? Lata kruciec czy sztywny ?

[ Dodano: 2017-10-09, 00:57 ]
Co do ecu powinien nie powinien każdy od AFN już w nowszym opakowaniu będzie nim tak samo sterował. Więc nie ma różnicy. Podstawowe pytanie czy jak zaciągniesz strzykawką sztangę turbo to trzyma czy zaczyna wololi strzykawka opadać ?

tomeko89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 30 sty 2012, 16:08
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: tomeko89 » 09 paź 2017, 06:58

KLICHO pisze:A ciśnienie na pompie Vacum na krućcu ? Lata kruciec czy sztywny ?

[ Dodano: 2017-10-09, 00:57 ]
Co do ecu powinien nie powinien każdy od AFN już w nowszym opakowaniu będzie nim tak samo sterował. Więc nie ma różnicy. Podstawowe pytanie czy jak zaciągniesz strzykawką sztangę turbo to trzyma czy zaczyna wololi strzykawka opadać ?
Krucieć sztywny (cisnienie 0.9)odpinałem od wspomagania hamulców ten rozdzielacz na grodzi zeby wyelyminowac ubytek ciśnienia na wsppomaganiu hamulców ,żeby całe podcisnienie szło z vacu na n75 bez rezultatu
pompka vacumetra podnosiłem sztangę i nie opadała ja robiłem jazde próbną tak do 2500 obrotów ale bez szału auto słabo sie odpychało ale to było przed zaslepieniem egr mysle ze jak teraz podnisę sztange strzykawką to lepiej pojedzie .
Czysciłem i mierzyłem multimetrem zawór cisnienia doładowania wszystko ok
mozliwe zeby obydwa ecu miały problem z wysterowaniem n75 napiecie z ecu na wolnych obrotach 5.5 v

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 09 paź 2017, 10:41

Zobacz czy gruszka nie opada jak zaciagniesz strzykawka. Bo jak opada to zle i na jalowych to rob :)

tomeko89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 30 sty 2012, 16:08
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: tomeko89 » 10 paź 2017, 02:11

KLICHO pisze:Zobacz czy gruszka nie opada jak zaciagniesz strzykawka. Bo jak opada to zle i na jalowych to rob :)
ok dziś popatrzę ciągle pada ,ale jak mechanik sprawdzał pompka ręczna do pomiaru podcisnienia to trzymała grucha jak trzeba, ale spróbuje jeszcze strzykawką
dziś dolałem środek STP do czyszczenia wtryskiwaczy może gdzieś jakiś syf cos blokje i stad ten muł ciężko go rozbujać do 140km/h.

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 10 paź 2017, 10:00

Nic to nie da :) a zrob logi dynamiczne 003 004 011 jak na razie kazdy pojedynczo

tomeko89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 30 sty 2012, 16:08
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: tomeko89 » 10 paź 2017, 15:28

KLICHO pisze:Nic to nie da :) a zrob logi dynamiczne 003 004 011 jak na razie kazdy pojedynczo
Witam i dzięki za zainteresowanie logi sam robiłem w mieście i automat nie wyszły najlepiej
dorzuciłem 004 ,000, zprzegazówką na postoju
Zauważyłem że tdi timing kat pokazuje 51 czyli super,a w basic setting 000 druga pozycja 56-57



Statyczny:
Grupa 000: http://vaglog.com/log-000_N6fh5.html (z przegazówką na postoju)
Grupa 004: http://vaglog.com/log-004_jIYZv.html (z przegazówką na postoju)
Dynamiczny:
Grupy 003, 004, 011: http://vaglog.com/log-003_004_011_JDVEV.html
Grupy 003, 010, 011: http://vaglog.com/log-003_010_011_Dd7X2G.html


jak byś mógł tel na pw to szybciej by poszło
pozdro <luzik>

<luzik>

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 10 paź 2017, 19:08

Na samej górze tnie przepływka w sumie w prawie całym zakresie o 100 jednostek nie uda Ci się rzobic od 1500 ? nawet do 3000 ? Bo tam najwięcej się dzieje i najwięcej widać

tomeko89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 30 sty 2012, 16:08
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: tomeko89 » 10 paź 2017, 19:23

nówka sztuka boscha ma dwa tygodnie nowy filtr ?/???
sprubuóje jutro jeszcze raz i pojedynczo musze zmienic czestotliwosć próbkowania bo odczyt vcds-ajest prawie co sekunde i jak depne w pedał to myk od razu 2000 w logu no i ta zmiana biegu nie potrzebna ,nie wiem moze na asb zapiąć ze tylko pierwszy bieg i wtedy but w podłogę
ps.który parametr w vcdsie odpowiada za to żeby logi były wyraźniejsze tzn czestotliwość zapisu była wieksza <zalamka> <zalamka>

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 10 paź 2017, 22:57

To coś powoduje że przepływka ma zaburzone odczyty :)

tomeko89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 30 sty 2012, 16:08
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: tomeko89 » 11 paź 2017, 14:53

KLICHO pisze:To coś powoduje że przepływka ma zaburzone odczyty :)
filtr nowy co może mieć wpływ na zaburzenie odczytu ,moze czujnik temperatury zespolony razem z czujnikiem ciśnienia doładowania coś krzaczy czujniki pomierzyłem zgodnie z autodatą
przyszło mi do głowy że jak zawór egr nie domykał zanim go zaslepiłem(co dało poprawę w osiagach)to w kolektorze dilotowym jest syf i czujnik odczytuje ciśnienie jako właściwe ale defakto tlenu jest za mało <mysli>

Obrazek


Obrazek

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 11 paź 2017, 16:47

Sprawność czujnika temp i temp dolotu grupa 007

marsjan81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 12 paź 2017, 21:09
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: marsjan81 » 13 paź 2017, 21:01

Witam.Ja mam podobny problem przy mojej a6 98 1.9 110 afn.Na 1,2 i 3 jest ok nic nie odcina cisne do 4.500 obr. a jak tylko przelacze na 4 lub 5 bieg wlacza sie tryb awaryjny. i trzeba zgasic odpalic i jade dalej.

misiekb4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: misiekb4 » 13 paź 2017, 22:17

Może turbo do czyszczenia ;-)
Mi odcinalo na 4 biegu przy 120km/h.
Po czyszczeniu odpukac już hulam z pół roku ;-)
Chętnie pomogę :-)
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG :-)

tomeko89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 30 sty 2012, 16:08
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: tomeko89 » 14 paź 2017, 00:34

misiekb4 pisze:Może turbo do czyszczenia ;-)
Mi odcinalo na 4 biegu przy 120km/h.
Po czyszczeniu odpukac już hulam z pół roku ;-)
Turbina wyczyszczona w profesjonalnym warsztacie ,nie odcina cos czuje ze to wtryski albo pompa ,albo ten wtrysk sterujący auto zachowuje sie jakby mu ze 30 koni ubyło

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga