Wskaźnik paliwa pokazuje "0"
Wskaźnik paliwa pokazuje "0"
Witam od niedawna mam problem ze wskazaniami poziomi paliwa, ponieważ zadrzyło mu się kilka razu zawiesić, ale jak trochę zabujało sie autem to wskaźnik się odwieszał. W tym momencie znowu wskazuje mi zero, chociaż jest zatankowane około 90% zbiornika, wszelki próby odwieszenia skończyły się fiaskiem, jeżdżę na tzw. "czuja", niedługo dorobię sobie drut aby mierzyć ile w zbiorniku jest paliwa :P
Wkurza mnie ta sytuacja bo auto mam od niedawna i zastanawiam się co jest przyczyną tego stanu rzeczy.
Panowie doradzi cię co mogę z tym zrobić, możliwe, ze był juz poruszany taki temat ale nie mogę znaleźć jednoznacznej instrukcji jak sobie z tym poradzić
Audi A6 C6 2004 3.0TDI sedan
Z góry dziękuje za pomoc
Wkurza mnie ta sytuacja bo auto mam od niedawna i zastanawiam się co jest przyczyną tego stanu rzeczy.
Panowie doradzi cię co mogę z tym zrobić, możliwe, ze był juz poruszany taki temat ale nie mogę znaleźć jednoznacznej instrukcji jak sobie z tym poradzić
Audi A6 C6 2004 3.0TDI sedan
Z góry dziękuje za pomoc
Ostatnio zmieniony 04 sty 2018, 18:39 przez kodzak92, łącznie zmieniany 1 raz.
Czyli mam rozumieć, że to albo problem z kostką przy czujniku G2, albo sam czujnik jest do wymiany. Sam nie wiem co o tym myśleć, dzisiaj, np. wskaźnik się odblokował i normalnie pokazuje stan paliwa... Jak mogę sprawdzić o co dokładniej jest tego przyczyną ?
Jak wygląda dostanie się do wlewu zbiornika paliwa w A6C6 quattro 3.0TDI sedan ? Bo mam zamiar zabrać się za to w sobotę. Ma ktoś moze jakiś link schemat, albo poradę które były by pomocne przy tej operacji ?
Z góry dziękuje za pomoc
Jak wygląda dostanie się do wlewu zbiornika paliwa w A6C6 quattro 3.0TDI sedan ? Bo mam zamiar zabrać się za to w sobotę. Ma ktoś moze jakiś link schemat, albo poradę które były by pomocne przy tej operacji ?
Z góry dziękuje za pomoc
- Abster
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
- Imię: Abster
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
Zerknij do tego tematu:kodzak92 pisze:Czyli mam rozumieć, że to albo problem z kostką przy czujniku G2, albo sam czujnik jest do wymiany. Sam nie wiem co o tym myśleć, dzisiaj, np. wskaźnik się odblokował i normalnie pokazuje stan paliwa... Jak mogę sprawdzić o co dokładniej jest tego przyczyną ?
Jak wygląda dostanie się do wlewu zbiornika paliwa w A6C6 quattro 3.0TDI sedan ? Bo mam zamiar zabrać się za to w sobotę. Ma ktoś moze jakiś link schemat, albo poradę które były by pomocne przy tej operacji ?
Z góry dziękuje za pomoc
https://a6klub.pl/a6-c6-brak-wskazan-poziomu-paliwa-vt20385.htm
W drugim poście jest do ściągnięcia instrukcja jak się tam dostać.
Oryginalna pełna opcja S-Line
Przeszukując internet natknąłem się na takie coś. Wydaje mi się, że jak zrobię to zgodnie z instrukcja to naprawi to mój problem. Nie jest to skomplikowane.
Link poniżej do instrukcji
http://uberlame.com/a6_tsb/Electrical/F ... ueling.pdf
Link poniżej do instrukcji
http://uberlame.com/a6_tsb/Electrical/F ... ueling.pdf
Ja tak samo nie będę bawił się w złączki tylko zlutuje i zabezpieczę termokurczką. Jutro się za to zabieram, dam znać czy naprawiło to mój problem
[ Dodano: 2017-11-14, 15:12 ]
Może nie potrzebnie odkopuję temat czujnika paliwa, ale temat do zamknięcia i możliwe, że komuś przydadzą się te informacje, ponieważ po zastąpieniu kostek konektorami i zabezpieczeniu ich koszulkami termokurczliwymi, problem z zawieszaniem znikł.
Testowałem to dwa miesiące i problem ani razu nie wystąpił, czy samochód był do pełna zatankowany czy stał krzywo jednym kołem na chodniku.
Polecam dorobienie klucza do odkręcenia wieka, ponieważ w moim wypadku jeden poszedł bez problemu dwoma kawałkami drewna i dwoma młotkami, tak drugi nie dał się tak łatwo. Dobrze dorobiony klucz pomaga rozłożyć siłę na kilka plastikowych ząbków. Szczególnie jest to przydatne przy zakręcaniu wieka.
Druga rada, to dobre ułożenie uszczelki i dobre dociśnięcie jej wiekiem, a także sprawdzenie po przejechaniu kliku kilometrów z pełnym zbiornikiem czy nic nie ciekanie. W moim wypadku musiałem jeszcze raz dokręcać bo pożałowałem siły i miałem wyciek ON.
Dziękuje, za radę Panowie
[ Dodano: 2017-11-14, 15:12 ]
Może nie potrzebnie odkopuję temat czujnika paliwa, ale temat do zamknięcia i możliwe, że komuś przydadzą się te informacje, ponieważ po zastąpieniu kostek konektorami i zabezpieczeniu ich koszulkami termokurczliwymi, problem z zawieszaniem znikł.
Testowałem to dwa miesiące i problem ani razu nie wystąpił, czy samochód był do pełna zatankowany czy stał krzywo jednym kołem na chodniku.
Polecam dorobienie klucza do odkręcenia wieka, ponieważ w moim wypadku jeden poszedł bez problemu dwoma kawałkami drewna i dwoma młotkami, tak drugi nie dał się tak łatwo. Dobrze dorobiony klucz pomaga rozłożyć siłę na kilka plastikowych ząbków. Szczególnie jest to przydatne przy zakręcaniu wieka.
Druga rada, to dobre ułożenie uszczelki i dobre dociśnięcie jej wiekiem, a także sprawdzenie po przejechaniu kliku kilometrów z pełnym zbiornikiem czy nic nie ciekanie. W moim wypadku musiałem jeszcze raz dokręcać bo pożałowałem siły i miałem wyciek ON.
Dziękuje, za radę Panowie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 153
- Rejestracja: 20 lis 2014, 21:28
- Imię: Jan
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rydultowy
Kolego kodzak92 ja mialem ten sam problem ze wskazaniem poziomu paliwa i powiem tak bylem u paru fachowcow i kazdy mowil cos innego a wzkaznik dalej na zero mi wskazywal.Jeden powiedzial ze mam kupic obydwa czujniki (bo w QUATTRO sa dwa czujniki bo sa dwie komory zbiornika paliwa) i wymienic.Drugi powiedzial mi ze to lewy czujnik do wymiany.Wiec pojechalem do ASO AUDI i zamowilem czujnik koszt 440zl .Tydzien czekalem na czujnik ,w koncu odebralem czujnik.Pojechalem potem znowu do innego fachowca i powiedzial mi ze mam auto zostawic on mi to zrobi bo zna ten problem bardzo dobrze.I jak obiecal tak zrobil a czujnik mi dal z powrotem bo byl nie potrzebny.Co sie okazalo ze w srodku w baku byla przerwa na kabelku z pompy co przepompowuje paliwo z jednej komory do drugiej.Bo w QUATTRO jest pompa ktora przepompowuje paliwo z jednej komory do drugiej i w kazdej komorze jest czujnik poziomu paliwa i jezeli ta pompa nie przepompowuje paliwa to jedna komora jest wtedy pusta i czujnik wsazuje wtedy zero.I tak bylo u mnie lewa komora byla pusta.Ale fachowiec mi to zrobil i juz prawie dwa lata jezdze i jest oki a czujnik sprzedalem na Allegro.Mysle ze pomoglem ci w tym problemie troche.Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 63
- Rejestracja: 09 sty 2015, 08:58
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sztokholm
Ja miałem problem z lewym czujnikiem.
Ale od początku.
Od samego kupna wskaźniki paliwa nie za bardzo się zgadzały ze stanem faktycznym zatankowanego paliwa, ale nie przejmowałem się tym za bardzo dopóki nie zacząłem grzebać w kodowaniu licznika, zauważyłem że zakodowana jest wersja nie quattro.
Jakie było moje zdziwienie jak po zakodowaniu wersji quattro pokazało mi od razu że nie mam paliwa :shock: pomyślałem co ma wersja quattro do paliwa, przy skanowaniu błędów wyskoczył błąd lewego czujnika.
Poczytałem trochę i tak jak piszecie quattro ma 2 czujniki.
No więc zamówiłem drugi czujnik, wymieniłem, założyłem, wszystko skręciłem, przekręcam kluczyk a tu zonk, dalej to samo
Ale zauważyłem że jak miałem go w ręce to działało normalnie.
Problemem okazał się kabelek który szedł do czujnika, wyglądał ok ale na zgięciu był przełamany.
Przeciąłem go, zlutowałem, zaizolowałem koszulką termokurczliwą i działa.
Do dzisiaj żadnego problemu ze wskazaniami.
Ale od początku.
Od samego kupna wskaźniki paliwa nie za bardzo się zgadzały ze stanem faktycznym zatankowanego paliwa, ale nie przejmowałem się tym za bardzo dopóki nie zacząłem grzebać w kodowaniu licznika, zauważyłem że zakodowana jest wersja nie quattro.
Jakie było moje zdziwienie jak po zakodowaniu wersji quattro pokazało mi od razu że nie mam paliwa :shock: pomyślałem co ma wersja quattro do paliwa, przy skanowaniu błędów wyskoczył błąd lewego czujnika.
Poczytałem trochę i tak jak piszecie quattro ma 2 czujniki.
No więc zamówiłem drugi czujnik, wymieniłem, założyłem, wszystko skręciłem, przekręcam kluczyk a tu zonk, dalej to samo
Ale zauważyłem że jak miałem go w ręce to działało normalnie.
Problemem okazał się kabelek który szedł do czujnika, wyglądał ok ale na zgięciu był przełamany.
Przeciąłem go, zlutowałem, zaizolowałem koszulką termokurczliwą i działa.
Do dzisiaj żadnego problemu ze wskazaniami.
Diesel musi dymić :-D
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga