Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8T] Logi do oceny

Diagnostyka VAG
weedplay
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 19 mar 2017, 13:17
Lokalizacja: Gdańsk

[1.8T] Logi do oceny

Post autor: weedplay » 23 lip 2017, 16:49

Cześć, jeśli jest na forum jakaś dobra duszyczka która sprawdzi mi logi, to będe bardzo wdzięczny. Samochód zamulony, z błędów to tylko

Kod: Zaznacz cały

17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High          P1113 - 35-10 - - - Intermittent
.Na autostradce 150-160 wydaje sie wysilkiem dla samochodu...

LOGI GAZ

Grupy 002, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_DleK3v.html
Grupy 003, 115: http://vaglog.pl/log-003_115_d2xii.html
Grupy 020, 118: http://vaglog.pl/log-020_118_XEo89.html

LOGI BENZYNA

Grupy 002, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_52bA1.html
Grupy 003, 115: http://vaglog.pl/log-003_115_VDuPf.html
Grupy 020, 118: http://vaglog.pl/log-020_118_1R6a2Q.html

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 24 lip 2017, 08:07

Nie wiele z tych logów można powiedzieć. Nie wiem kto wmówił ludziom ze benzyna to diesel. Logi zaczyna się na 1500 a kończy powyżej 6000 bo dopiero przy 6500 jest i odcinka.
Pierwsze to trzeba zrobić statyczny 033. Drugie to albo przez ten błąd sondy pokazuje głupoty albo ci pada pompa paliwa Bo na log jest ok. Po trzecie to w przypadku tego błędu to raczej w grę wchodzi pomiar oporu na sondzie multimierzem iogladniecie kabli wtyczki. Po czwarte to logo dynamiczne wykonać tak jak się powinno. 002+033 003+020 można na obu paliwach.115+118 wystarczy na jednym.

weedplay
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 19 mar 2017, 13:17
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: weedplay » 24 lip 2017, 11:23

W takim razie przepraszam za swoje niedoedukowanie i jak najszybciej poprawie logi. Samochód ogólnie na benzynie jest dużo bardziej zamulony niż na gazie.

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 24 lip 2017, 11:43

Nie ma co przepraszać, człowiek uczy się całe zycie. Ja też wiele nie wiem.
weedplay pisze:ogólnie na benzynie jest dużo bardziej zamulony niż na gazie
Więc podejrzenie
zwonko pisze:albo ci pada pompa paliwa
może być prawdziwe. Do spr ciśnienie Pb, zacząć od wymiany filtr jeśli dawno nie zmieniany.

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 955
Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
Imię: Piotr
Moje auto: A4 B7
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 lip 2017, 15:51

Skoro na bp lipa jest to i na lpg też pewnie nie ma rewelacji.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!

weedplay
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 19 mar 2017, 13:17
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: weedplay » 24 lip 2017, 18:49

Dopiero wróciłem z pracy, także nie miałem kiedy tych pomiarów zrobić. Niedługo się z tym ogarnę. Znajomy mi juz od dawna mówi, że to filtr paliwa. Ale to ma aż tak duży wplyw na moc?? Kiedys autko w tym czasie co teraz rozpędzam sie do 160, to bym miał juz z 200. Do tego twierdzi, że sprzęgło się ślizga i przez to też nie idzie jak trzeba. Mówi, że trzeba je obić i będzie dobrze. Nie znam się zbyt dobrze, a do wyżej wspomnianego znajomego podchodzę sceptycznie. Dlatego właśnie chce wrzucić logo, żeby wyszło czy można mu wierzyć. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 955
Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
Imię: Piotr
Moje auto: A4 B7
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 lip 2017, 19:36

weedplay, no kolego uślizgiwanie się sprzęgła na pewno powoduje duże straty w przeniesieniu napędu, dziwię się tylko że ty sam tego nie czujesz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!

weedplay
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 19 mar 2017, 13:17
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: weedplay » 28 lip 2017, 21:30

Jutro mechanik wymienia rozrząd, sprzęgło, popychacze (chyba) i ogolnie autko ma śmigać jak nowe. Wtedy wstawie logi ;). Pozdrawiam.

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 16 sie 2017, 12:55

Od jutro mineło sporo czasu a odpowiedzi brak...

weedplay
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 19 mar 2017, 13:17
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: weedplay » 17 wrz 2017, 16:34

Racja, przepraszam za brak zaangażowania z mojej strony. Samochód używam sporadycznie, a jako że miałem tzw. sezon w pracy to logi zeszły jakoś na drugi plan. Na szczęście teraz czeka mnie trochę wolnego, więc mam nadzieję, że uda nam się wspólnymi siłami ustalić co tam złego siedzi w środku. Pozdrawiam.

PS : Oczywiście wymiana sprzęgła oraz rozrządu nastąpiła, także wkleję również kilka zdjęć.

[ Dodano: 2017-09-17, 16:34 ]
W końcu pokonałem siebie i znalazłem czas aby zrobić te logo, oto one. Wszystkie na gazie.

STATYCZNY

Grupa 033: http://vaglog.pl/log-033_T2ZTv7.html

DYNAMICZNY

Grupy 002, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_fhgFoix.html
Grupy 003, 020: http://vaglog.pl/log-003_020_0LZe8.html
Grupy 115, 118: http://vaglog.pl/log-115_118_inAGc.html

BŁĘDY
Sunday, 17 September 2017, 13:11:33

VAG-COM Version: Release 409.1-S



Control Module Part Number: 4B0 906 018 AA

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0006

Software Coding: 04002

Work Shop Code: WSC 02325

3 Faults Found:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High

P1113 - 35-10 - - - Intermittent
przy pierwszym razie 3 błędy, później tylko ten co w pierwszym poście.

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 19 wrz 2017, 18:45

W logach wygląda jakby od 6000 brakowało paliwa. Pytanie czy reduktor nie wyrabia czy jest ustawione że jedzie na pb od 6000 i to pb nie wyrabia.

weedplay
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 19 mar 2017, 13:17
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: weedplay » 19 wrz 2017, 19:04

Jest to też odczuwalne, po przekroczeniu iluś tam obrotów jest mało zauważalne delikatne poszarpywanie przez chwilę. Możliwe, że faktycznie jest ustawione, że jedzie na pb od np. 6000 obrótów bo zauwazyłem, że podczas robienia logo zeszło mi trochę właśnie pb, mimo ze jezdzilem na gazie. Dodatkowo dalej jest problem z wiekszymi prędkościami... Żeby osiągnąć te 200km/h zajmuje to tyle czasu, normlanie bym mial juz z 230.

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 20 wrz 2017, 14:11

Nie masz czasem przestawionego rozrządu? Z logów to wyglada dobrze, bo turbo już przy 2300 wstaje. Ale... faktycznie te 2300 jest dopiero po prawie 5sekundach. A powinno być koło 3 z tego co kojarzę.
Wątpie żeby ten błąd sondy miał coś z tym wspólnego... oglądnij też jej okablowanie...

weedplay
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 19 mar 2017, 13:17
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: weedplay » 20 wrz 2017, 16:04

Rozrząd świeżo zrobiony i mechanik twierdzi że dobrze. Jak wymieniał to mówił mi że stary był przestawiony o ząbek, ale po zmianie rozrządu nie zauważyłem jakichś znaczących różnic w jazdzie, pomijając to jak teraz cichutko silnik działa i rowniutko pracuje. Inny mechanik dał pomysl, że być może łopatki turbiny są źle wyregulowane. Ja myślałem, że logi coś więcej powiedzą, ale widzę że łatwo nie będzie.

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 20 wrz 2017, 20:30

Wątpie. Turbo naprawde wchodzi dobrze. Jest lekkie przeładowanie, dosłownie minimalne. Napisz do Łukasz13 on jest specem od 1.8T. Fakt rzadko tu się pojawia, częściej jest na forum A4. Przychodzi mi jeszcze do głowy zatkany katalizator. Łukasz powinien nawet z logów to wyczaić :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga