Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi a6 radio regeneracja xenonów reklama forum a6 Tarcze, hamulce LED
VWonline.pl Hustla Online Regeneracja HC AZ Auto Serwis Pompy olejowe Układ hamulcowy Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6]wymiana kloocków hamulcowych  
Autor Wiadomość
fazi79 
Nowy


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 15
Skąd: Rymanów,Aberdeen
Wysłany: 2009-04-04, 15:47   [A6 C6]wymiana kloocków hamulcowych

Witam ,jakie są Wasze doswiadczenia z wymianą kloocków w C6, rozmawiałem juz z kilkoma osobami i takie żeczy mi wygaduja ze sam nie wiem w co wierzyc jakie są koszty w UK a jakie w Polsce ,bo samemu to sie chyba nie da zrobic.Więc zostaja autoryzowane serwisy:):)
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
ShoofeL 
Nawiedzacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Łukasz
Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 399
Skąd: Tychy
Wysłany: 2009-04-04, 17:37   

Jak to sie nie da samemu zrobić? Pół godziny i klocki wymienione. Nawet pod blokiem na parkingu jak pada śnieg sie da... Nie wiem dokładnie jak jest w C6 ale w C5 potrzeba lewarek, imbus 7, klucz do kół i płaski śrubol i sie jedzie z koksem. :-)
W C6 powinno być w sumie podobnie.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
vipsan 
Czasobywacz



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 94
Skąd: Legnica
Wysłany: 2009-04-04, 21:07   

Vag jest potrzebny tylko do wymiany klockow na tyl!
Przod wymieniasz tradycyjnie!
Tyl dlatego ze jest hamulec elektyczny!

Wlasnie wymienialem klocki i polecam FERODO! Dobrze hamuje i nic nie piszczy!
Wymiana klockow ok 150zl przod i tyl
Klocki ok 400zl przod i tyl
A ferodo to bardzo dobra firma!

Ceny w aso wymiana ok 500zl klocki ok 700zl jesli chodzi o 3.0 TDI

Pozdrawiam!
_________________
AUDI A6 C6 2006
3.0 TDI QUATTRO
 
 
fazi79 
Nowy


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 15
Skąd: Rymanów,Aberdeen
Wysłany: 2009-04-05, 21:23   

Dzieki za odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie ,jeszcze nie musze wymieniać ale bede spał spokojniej.pozdrawiam
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
goly191 
Śpi na forum



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 2254
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2009-04-06, 10:28   

vipsan napisał/a:
Klocki ok 400zl przod i tyl

chyba coś mało
do C5 kosztują do samego przodu ponad 500
FERODO dobre, też polecam, ale cenę coś małą podałeś
 
 
vipsan 
Czasobywacz



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 94
Skąd: Legnica
Wysłany: 2009-04-06, 22:11   

500 na przod to raczej zalozyles wersje sport [RACING] dobre chamowanie ale szybko sie scieraja Ja kupilem normalne i sa naprawde ok i za komplet niecale 500zl dalem
_________________
AUDI A6 C6 2006
3.0 TDI QUATTRO
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
canonarrow 
Czasobywacz


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 50
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-10-12, 22:41   

do tematu jedno pytanie:
Komunikat z kompa o zużyciu klocków sam zniknie po wymianie klocków czy trzeba go kasowac VAGiem?
_________________
Piękna jest :D
 
 
fazi79 
Nowy


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 15
Skąd: Rymanów,Aberdeen
Wysłany: 2009-10-13, 01:07   

Niewiem jak jest z kasowaniem komunikatu bo nie dopuscilem do zaswiecenia :) :)bylem na urlopie w PL i przy okazji wymienłlem u kolegi na warsztacie za free a klocki kupiłem orginalne do C6 s line za 73 funty komplet, cena chyba dobra.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
goly191 
Śpi na forum



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 2254
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2009-10-13, 09:07   

canonarrow napisał/a:
Komunikat z kompa o zużyciu klocków sam zniknie po wymianie klocków czy trzeba go kasowac VAGiem?

w C5 trzeba kasować
może w C6 będzie mądrzejszy komp i sam się skapnie, ale wątpię
 
 
malymk45 
Normalniak



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 211
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-10-13, 11:59   

canonarrow napisał/a:
Komunikat z kompa o zużyciu klocków sam zniknie po wymianie klocków czy trzeba go kasowac VAGiem?

Jeśli masz do wymiany komplet klocków /przód i tył / to bez VAG-a nie da się tego zrobić w c6 , jeśli sam przód bo to pewnie on zaświecił pierwszy możesz wymienić sam jak nie zniknie , ale raczej powinien bo jak miałem walnięty kabelek od ham.ręcznego jak sie zwierał komunikat z FIS znikał i tak w kółko .
U siebie wymieniałem komplet więc po wymianie z Vag i tak wszystko wykasowane było.
_________________
a6c6niebity
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
tmr 
Natręt



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 880
Skąd: Konin/wlkp
Wysłany: 2009-10-13, 22:41   

canonarrow napisał/a:
Komunikat z kompa o zużyciu klocków sam zniknie po wymianie klocków czy trzeba go kasowac VAGiem?

sam zniknie
_________________
Wykonane mody :) :
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS


Plany:
- Distronic :D
- LDW :)
 
 
RomanS 
Śpi na forum



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Roman
Pomógł: 52 razy
Wiek: 51
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 2057
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-10-14, 00:09   

goly191 napisał/a:
w C5 trzeba kasować


No nie wiem, u mnie zniknęło samo po wymianie klocków.
_________________
Pozdrawiam, Roman
--------------------------

Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
malymk45 
Normalniak



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 211
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-10-14, 08:49   

Użytkownik napisał/a:
Uwierz mi, że się da

Co się da ? cofnąć tłoczki w tylnch zaciskach ? , a po wymianie ustawisz je tak żeby np. ESP poprawnie działało , może korbką ?
_________________
a6c6niebity
 
 
malymk45 
Normalniak



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 211
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-10-15, 08:26   

Użytkownik napisał/a:
Wiesz co to klema

Samica łosia ?
_________________
a6c6niebity
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
goly191 
Śpi na forum



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 2254
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2009-10-16, 09:07   

Użytkownik napisał/a:
50 na karku, a jak małe dziecko.

wiecznie młody <zdjęcie>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: