Witam mam problem od dłuższego czasu z całkowitym wyeliminowaniem problemów z lewej strony układu kierowniczego/napędowego.
Auto z 2016r przebieg nie całe 40k. przyjechało z niemiec delkatnie uderzone w lewa strone kola , mówiąc delikatnie mam na myśli głębokie zadarcia felgi i uszkodzenie opony oraz zderzaka , nic więcej , koło nie było zmasakrowane ani też skrzywiona felga normalnie można było jechać. koło 2mc przestało u blacharza z racji tego że nie było pośpiechu.
Po wyjeździe od blacharza
1. Bicia kół/ wibracje kierownicy powyżej 120km/h
2.wyjące łożysko
3. bicie tarcz
A więc kupiłem kompletnie nowe opony pirelli AO , następnie polecial komplet tarcz i klocków oraz wymiana łożyska , hałas znikł , ale dalej mam problem z biciem koł / wibracjami mam wrażenie że epicentrum właśnie z lewej strony jest , koła wszystkie sprawdzone pod wzgedem ich krzywości , wyważane po kilka razy idealnie w różnych warsztatach , już nie wiem co robić macie jakieś pomysły ? W dodatku coś podpukuje z tej lewej strony na nie równościach , wizualnie mechanik niema co wymienić , na szarpakach nic nie wychodzi , luzów brak , a dalej nieda się autem jeździć
Piasta ?
Wachacz , amortyzator ? może przeguby , pół oś ?
PS dodam żę czasami slychac stuki przy skretach przy parkowaniu wlasnie z lewej strony , az nie chce sie wierzyc ze z tak malej kolizji tyle elementow nadaje sie do wymiany...
A7 3.0tfsi
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Pytanie: ty masz sktrzynię Tiptronic czy S-Tronik?
Jeśli auto jest z USA - masz tiptronic. Ale jeśli z EU - to masz S-tronic. Te skrzynie miewały problemy z osadzeniem łożyska lewej półosi. Wyrabiało się dość mocno i mogło powodować różne dziwne dźwięki.
Naprawa tego, to "mityczna" naprawa obudowy skrzyni biegów: poszerzają otwór, wtłaczają tuleję i na nowo osadzają łożysko.
Tu pokazany objaw:
Jeśli auto jest z USA - masz tiptronic. Ale jeśli z EU - to masz S-tronic. Te skrzynie miewały problemy z osadzeniem łożyska lewej półosi. Wyrabiało się dość mocno i mogło powodować różne dziwne dźwięki.
Naprawa tego, to "mityczna" naprawa obudowy skrzyni biegów: poszerzają otwór, wtłaczają tuleję i na nowo osadzają łożysko.
Tu pokazany objaw:
U mnie siedzi tip , ale wydaje mi sie ze to piasta bedzie krzywa bo generalnie wszystko wyliminowalem
1. nowe opony
2.felgi oddane do renowacji , malowanie , proszkowanie , prostowanie , felgi ori
3.geometria zawieszenia
4.nowe tarcze z klockami
5.wywarzenie koł
6. nowe lozysko
zostaje piasta ,przeguby , który przegub stuka na postoju zewnetrzny czy wewnetrzny ?
1. nowe opony
2.felgi oddane do renowacji , malowanie , proszkowanie , prostowanie , felgi ori
3.geometria zawieszenia
4.nowe tarcze z klockami
5.wywarzenie koł
6. nowe lozysko
zostaje piasta ,przeguby , który przegub stuka na postoju zewnetrzny czy wewnetrzny ?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga