Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Ciśnienie powietrze w zbiorniczku wyrównawczym

Układ chłodzenia, ogrzewanie i klimatyzacja
ODPOWIEDZ
Adik96
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 07 maja 2017, 17:00
Lokalizacja: Siedlce

Ciśnienie powietrze w zbiorniczku wyrównawczym

Post autor: Adik96 » 07 maja 2017, 17:09

Witam mam zamiar zakupić taki pojazd ale przy uzgodnieniu ceny zaobserwowałem ciśnienie i tak jakby powietrze jak wylatuje z węża " taki cienki " powietrze a raz płyn.
Ciśnienie jest tak duże że po okręceniu korka do połowy robi się fontanna do góry" nie ma nic w zbiorniczku oleju i innych syfów"


Dodatkowo przy odpaleniu poszło trochę wody z wydechu ( ponoć samochód nie ruszany przez 4 miesiące w autokomisie




Zdjęcie poglądowe z którego węza do zbiorniczka leci powietrze

Obrazek

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 maja 2017, 17:17

Możliwe, że jest uszkodzona uszczelka pod głowicą pomiędzy cylindrem a kanałem wodnym.

Awatar użytkownika
Krix0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 369
Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
Imię: Artur
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KGR

Post autor: Krix0 » 07 maja 2017, 17:23

To co zaznaczyłem to powrót płynu chłodniczego zbiornika.
Naturalne jest ze gdy odkręcić zbiorniczek z płynem gdy auto jest zagrzane będzie kipiec i można się poparzyc.
Woda z tłumika to to samo, różnica temperatur sprawia skraplanie się w wydechu resztek, ale większość tej wody to poprostu zjawisko indukcji.
Ostatnio zmieniony 07 maja 2017, 17:24 przez Krix0, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych :)

Adik96
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 07 maja 2017, 17:00
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Adik96 » 07 maja 2017, 17:24

Nawet na zakręconym zbiorniczku widać jak leci powietrze.

Ojciec ma taką samą ale 2.4 benz i nie ma czegoś takiego własnie ( obserowaliśmy obie )






a jak upewnić się to uszczelka - auto jest bardzo ładne a oglądałem ich sporo ale jeżeli wyjdzie głowica nie chce władować się w remont silnika który za pewnie nie jest aż taki tani wkońcu silnik V

Awatar użytkownika
Krix0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 369
Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
Imię: Artur
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KGR

Post autor: Krix0 » 07 maja 2017, 17:29

Adik96 pisze:a jak upewnić się to uszczelka - auto jest bardzo ładne a oglądałem ich sporo ale jeżeli wyjdzie głowica nie chce władować się w remont silnika który za pewnie nie jest aż taki tani wkońcu silnik V
Jeśli była by to uszczelka, to w tym wypadku tylko z przetarcia na zaworze spalin czyli po odkręceniu zbiorniczka powinieneś czuć spaliny, bo to one robiły by to ciśnienie w obiegu plynu
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych :)

sawiksaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 28 sty 2017, 13:04
Lokalizacja: pabianice

Post autor: sawiksaw » 08 maja 2017, 21:43

żeby było czuć spaliny w zbiorniczku to by tej uszczelki nie mogło by być wcale :)
kolego adik - jak ci opusci na wymianę silnika to możesz brać
nie mniej jednak niż 2-3 k

Awatar użytkownika
kiler22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kiler22 » 07 paź 2017, 20:44

Krix0 pisze:
Adik96 pisze:a jak upewnić się to uszczelka - auto jest bardzo ładne a oglądałem ich sporo ale jeżeli wyjdzie głowica nie chce władować się w remont silnika który za pewnie nie jest aż taki tani wkońcu silnik V
Jeśli była by to uszczelka, to w tym wypadku tylko z przetarcia na zaworze spalin czyli po odkręceniu zbiorniczka powinieneś czuć spaliny, bo to one robiły by to ciśnienie w obiegu plynu
u siebie też zaobserwowałem że do zbiorniczka wraca płyn z pęcherzykami
O który zawór spalin chodzi ?? EGR ??
generalnie silnik działa bez żadnych zastrzeżeń , nie grzeje się (czasami w ogromnych korkach w super upałach )
Dodatkowo nie wiem czy ma to związek ale w płynie chłodzącym jest sporo rdzy .
Raczej napewno jest to rdza , ma kolor wybitnie rudy i jak gdzieś kapnie zostawia rude plamy po wyschnięciu
Płukałem już układ i octem i chemikaliami ale to nie pomaga - nowa rdza zawsze po jakimś czasie się pojawia
Mi się już pomysły kończą . Może wam coś przyjdzie do głowy
Jeszcze pytanie do właścicieli V 6tek - czy u was po jeździe górny wąż do chłodnicy da się ścisnąć palcami ?? czy jest dosyć twardy ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga