Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Piszczy przy maksymalnym skrecie w lewo i w prawo

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
jochan41
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 20 lis 2014, 21:28
Imię: Jan
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydultowy

Piszczy przy maksymalnym skrecie w lewo i w prawo

Post autor: jochan41 » 18 kwie 2017, 22:37

Witam koledzy.Czytalem posty i nie znalazlem mojego problemu.Moj problem polega na tym ze przy maksymalnym skrecie kierownica w prawo badz w lewo piszczy i to ponoc pompa piszczy tak mi powiedzial mechanik.Moje pytanie czy to konczaca sie pompa wspomagania?Czekam na porady od was koledzy.Pozdrawiam

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 19 kwie 2017, 00:02

Na początku warto wymienić płyn, ponieważ może pomóc.

jochan41
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 20 lis 2014, 21:28
Imię: Jan
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydultowy

Post autor: jochan41 » 19 kwie 2017, 22:09

Jaki plyn kolego bys polecil? A jesli plyn nie pomoze to wymiana pompy wspomagania? Ile taki zabieg kosztuje i ile pompa kosztuje jesli sie orientujesz?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 19 kwie 2017, 22:30

Płyn mineralny FEBI 06162. Kosztów wymiany nie znam :(.

jochan41
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 20 lis 2014, 21:28
Imię: Jan
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydultowy

Post autor: jochan41 » 19 kwie 2017, 22:32

Dzieki.A jak nie pomoze to pompa?Znasz koszt takiej pompy?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 19 kwie 2017, 23:30

Na początku wymień płyn. Tak długo wymieniaj płyn, aż nie będzie klarowny.

jochan41
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 20 lis 2014, 21:28
Imię: Jan
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydultowy

Post autor: jochan41 » 20 kwie 2017, 22:57

Klarowny tzn?

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 636
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 21 kwie 2017, 00:00

Klarowny to znaczy przezroczysty. A kolega miał na myśli wymianę, aż będzie klarowny.

mat694
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 01 mar 2017, 21:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mat694 » 21 kwie 2017, 12:48

Wymiana na Febi załatwia sprawę. Masz przepracowany olej we wspomaganiu

jochan41
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 20 lis 2014, 21:28
Imię: Jan
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydultowy

Post autor: jochan41 » 21 kwie 2017, 22:05

Ten olej ma taki brazowawy kolor i ma zapach spalenizny.Oleju nie dolewalem tzn. nie ubywalo go.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 21 kwie 2017, 23:52

A jest przezroczysty? Jeśli nie, to należy go wymienić. Zwłaszcza, że czuć go spalenizną. Koszt wymiany nie jest duży.

jochan41
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 20 lis 2014, 21:28
Imię: Jan
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydultowy

Post autor: jochan41 » 15 maja 2017, 00:08

Sprobuje wymienic ten olej i zobaczymy czy to cos da.Napisze potem jakie sa efekty wymiany.

[ Dodano: 2017-05-15, 00:08 ]
Witam koledzy.Obiecalem napisac wam jak bedzie zrobione.Otoz wymienilem kolo pasowe z pompy wspomagania i pasek wielorowkowy i jest OK :> .A mianowicie byl zalozony za dlugi pasek wielorowkowy(mial byc 2460mm a byl zalozony 2490mm) i przy maksymalnym skrecie kierownica do oporu kolo pasowe slizgalo sie i wtedy byly slyszalne te piski.Moj mechanik wymienil kolo pasowe i pasek na 2460mm i jest GITARA.Nic nie piszczy.Pozdrawiam i dziekuje za wasze porady.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga