Witam. Mój problem polega na tym, że mam zapieczone śruby do regulacji tylnego zawieszenia. Znalazłem takie o to śruby:
krótsze
dłuższe
Mam w związku z tym kilka pytań:
1. Czy śruby które zamieściłem są dokładnie takie jak potrzebuje, tzn po dwie sztuki?
2. Czy da się znaleźć gdzieś taniej te śruby? Jeśli tak prosiłbym o nazwę firmy, link.
3. Takie same śruby, tylko o długośći 97,5mm można dostać taniej, czy te 2,5mm może mieć jakiś znaczący wpływ?
Długość śrub mimośrodowych do regulacji zawieszenia quattro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Sprawdziłem w ETCE i potrzebujesz następujące śruby:
1) przy tylnym drążku kierowniczym:
» śruba mimośrodowa (M12X1.5X114): 8E0 501 387 B (wycofano 01/11/2011) → WHT 001 973 (koszt w ASO ok. 40 zł za sztukę),
» podkładka mimośrodowa: 8A0 501 385 (wycofano 01/04/2007) → WHT 001 974 (koszt w ASO ok. 7 zł za sztukę),
» nakrętka sześciokątna samozabezpieczająca (M12X1.5): N 906 350 01 (koszt w ASO ok. 4 zł za sztukę),
2) przy zwrotnicy koła:
» śruba mimośrodowa (M12X1.5X95): 8E0 501 387 A (wycofano 01/06/2007) → WHT 001 661 (koszt w ASO ok. 40 zł za sztukę),
» podkładka mimośrodowa: 8A0 501 385 A (wycofano 01/07/2008) → WHT 001 656 (koszt w ASO ok. 5 zł za sztukę),
» nakrętka sześciokątna samozabezpieczająca (M12X1.5): N 906 350 01 (koszt w ASO ok. 4 zł za sztukę).
Oczywiście podane przeze mnie zestawienie dotyczy tylko jednej strony . Komplet na obie strony w ASO to wydatek ok. 200 zł. Na Twoim miejscu zamówiłbym wszystko w ASO, ponieważ sklep, do którego podałeś linki ma podobne ceny, ale nie mają nakrętek. W ASO musisz dodatkowo zapłacić ok. 15 zł za kuriera, ale sklep podobnie żąda . Dłuższa śruba, którą podałeś jest od silników V8.
1) przy tylnym drążku kierowniczym:
» śruba mimośrodowa (M12X1.5X114): 8E0 501 387 B (wycofano 01/11/2011) → WHT 001 973 (koszt w ASO ok. 40 zł za sztukę),
» podkładka mimośrodowa: 8A0 501 385 (wycofano 01/04/2007) → WHT 001 974 (koszt w ASO ok. 7 zł za sztukę),
» nakrętka sześciokątna samozabezpieczająca (M12X1.5): N 906 350 01 (koszt w ASO ok. 4 zł za sztukę),
2) przy zwrotnicy koła:
» śruba mimośrodowa (M12X1.5X95): 8E0 501 387 A (wycofano 01/06/2007) → WHT 001 661 (koszt w ASO ok. 40 zł za sztukę),
» podkładka mimośrodowa: 8A0 501 385 A (wycofano 01/07/2008) → WHT 001 656 (koszt w ASO ok. 5 zł za sztukę),
» nakrętka sześciokątna samozabezpieczająca (M12X1.5): N 906 350 01 (koszt w ASO ok. 4 zł za sztukę).
Oczywiście podane przeze mnie zestawienie dotyczy tylko jednej strony . Komplet na obie strony w ASO to wydatek ok. 200 zł. Na Twoim miejscu zamówiłbym wszystko w ASO, ponieważ sklep, do którego podałeś linki ma podobne ceny, ale nie mają nakrętek. W ASO musisz dodatkowo zapłacić ok. 15 zł za kuriera, ale sklep podobnie żąda . Dłuższa śruba, którą podałeś jest od silników V8.
Dzięki wielkie za poświęcony czas na szukanie tego. Mogę prosić o jakiś sensowny link z którego korzystałeś do etki online? W googlu coś wyskakuje, ale głównie w innych językach, wolałbym po polsku, względnie angielsku.
Pozostaje mi w takim razie zadzwonić jutro do aso, jeśli ceny będą takie jak podałeś zamówie, bo wygląda na to że innej opcji nie ma. Swoją drogą zastanawia mnie dlaczego akurat te śruby dla a6 są 2 razy droższe od praktycznie takich samych tylko że dla innych modeli (nawet nowszych a6).
Pozostaje mi w takim razie zadzwonić jutro do aso, jeśli ceny będą takie jak podałeś zamówie, bo wygląda na to że innej opcji nie ma. Swoją drogą zastanawia mnie dlaczego akurat te śruby dla a6 są 2 razy droższe od praktycznie takich samych tylko że dla innych modeli (nawet nowszych a6).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Dłużej pisałem posta niż szukałem numerów . Po drugie nie korzystam z ETKI online . ETKĘ i ELSĘ (instrukcje napraw) mam zainstalowaną na osobnych maszynach wirtualnych. Oba programy mam w języku polskim. Dodatkowo do ETKI posiadam zawsze najnowsze aktualizacje baz całej grupy VAG wraz z cenami. Pamiętaj, że ceny mogą się różnić, ponieważ wszystko zależy od marży danego ASO, ale będzie to mniej więcej +/- 5% różnicy. Części z ASO są zawsze lepszej jakości niż zamienniki, więc na pewno wytrzymają dłużej, więc warto zapłacić więcej .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga