Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ANK 4.2 340 KM] silnik do remontu

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
FuriousAA
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 11 kwie 2015, 19:40
Lokalizacja: Kłodzko

[ANK 4.2 340 KM] silnik do remontu

Post autor: FuriousAA » 09 sty 2017, 22:42

Witam,

Pytanie do specjalistów, ponieważ jesli chodzi o mechanike to jestem zielony.

Posiadam audi s6 c5 silnik ANK rok 2000. W aucie wszystko bylo sprawne, ale wypadalo zrobic rozrząd i tu niestety pojawil sie problem. Po wymianie rozrządu u mechanika przejechalem okolo 1k moze 1,5k km i w aucie cos zaczelo w silniku gruchac, zjechalem wiec szybko na pobocze. Zgasilem i juz nie odpalil. Auto zostalo z holowane do najblizszego mechanika i tam mi powiedzieli, ze jesli byl robiony dopiero co rozrzad to prawdopodobnie zostal on zle zrobiony. Zawiozlem wiec auto do mechanika, ktory to robil. Rozkrecil i stwierdzil, ze rozsypały się napinacze ze starości. Teraz moje pytanie brzmi ile w tym prawdy. Czy on przy wymianie rozrzadu powinnien je wymienic? Generalnie w skrocie chodzi mi o to czy to nie przypadkiem jego wina i czy nie powinien ponieść jakis konsekwencji? W tym pierwszym warsztacie smiali sie, poniewaz powiedzieli, ze jesli rozrzad byl zle zrobiony to koszty powinnien pokryć mechanik, ewentualnie ubezpieczyciel jego.

Drugie pytanie co dalej? Lepiej remontowac caly silnik czy kupic uzywany? Co sie lepiej oplaca i co jest lepszym rozwiazaniem? Widzialem na allegro jakis za 5k.

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc

fosfinkel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 22 cze 2013, 16:08
Lokalizacja: K-P

Post autor: fosfinkel » 10 sty 2017, 00:27

Powiem Ci jedno odnośnie tego warsztatu w którym sie śmiali że koszty powinien ponieść mechanik który robił Ci rozrząd, jest to dość powszechna praktyka wśród mechaników że: