[ BMK 3.0 224 KM] Praca silnika
[ BMK 3.0 224 KM] Praca silnika
Witam mam takie pytanie jestem posiadaczem C6 od trzech miesięcy i pytanie brzmi następującą te silniki wszystkie generują takie odgłosy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 566
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Krzysztof. Odsłuchując teraz z laptopa filmik, brzmi on normalniej niż poprzednio z komórki. W komórce słyszałem o wiele wyższe dźwięki. Tak jak wspominałem, najpewniejsze będzie porównanie na żywo dźwięku z innym podobnym silnikiem.
A tu masz link do rozrusznika dzięki uprzejmości kolegi mat1324:
https://www.dropbox.com/s/7hbmd63kj3t07 ... %20TDI.pdf
A tu masz link do rozrusznika dzięki uprzejmości kolegi mat1324:
https://www.dropbox.com/s/7hbmd63kj3t07 ... %20TDI.pdf
Ostatnio zmieniony 08 sty 2017, 22:50 przez leon11, łącznie zmieniany 1 raz.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Jest to normalne zjawisko . Sterownik silnika stara się w jak najszybszy sposób osiągnąć stałe warunki pracy, np. poprzez ciągłe dogrzewanie świecami komory spalania. Podawana jest również większa dawka paliwa, aby jak najszybciej ustabilizować pracę silnika. Do tego chłodny (przez co gęsty) olej też nie pomaga (większe opory). Zimą, to zjawisko łatwiej zaobserwować, ponieważ silnik jest bardziej wychłodzony, co wydłuża osiągnięcie optymalnych warunków. Stare silniki, np. 1.9 TDI przez pierwsze kilka sekund potrafią nieźle machać wskazówką obrotomierza. Wiem, bo miałem Octavię . Jeśli po kilkunastu sekundach wszystko się stabilizuje, to nie ma się czym martwić. Dodatkowo przez pewien czas po odpaleniu obroty są lekko powyżej 1000, aby później zejść do 800. Po rozgrzaniu silnika opadają do normalnego poziomu, czyli ok. 700. Jak rano ktoś Cię obudzi, to też nie jesteś w formie .
[ Dodano: 2017-01-08, 21:14 ]
Wydaje mi się, że link do instrukcji wymiany rozrusznika odnosi się do mojego dropboxa. Dodatkowo instrukcja została wygenerowana z ELSY przeze mnie .
[ Dodano: 2017-01-08, 21:14 ]
Wydaje mi się, że link do instrukcji wymiany rozrusznika odnosi się do mojego dropboxa. Dodatkowo instrukcja została wygenerowana z ELSY przeze mnie .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 566
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Zgadza się kolegomat1324 pisze:Wydaje mi się, że link do instrukcji wymiany rozrusznika odnosi się do mojego dropboxa
D2.Joker, prosił o info n.t. rozrusznika i poszukałem Twój post z 12.11.2016 r., z resztą bardzo pomocny. Mam nadzieję, że się nie gniewasz
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga