Witam
Teraz jak popadało trochę śniegu pomyślałem że trzeba pobawić się quattro
Wyjechałem na ładny plac i pobawiłem się trochę
Jako że chciałem pokręcić się w miejscu skręciłem kierownicę na max w lewo i gaz w podłogę
I niby nic strasznego ale za 5-6 okrążeniem w samochodzie zrobiło się gorąco a kierownica prawie zastygła w miejscu ( nie szło nią ruszyć ) puściłem ją , zdjąłem nogę z gazu i po paru sekundach kierownica się zaczęła obracać normalnie, odbiją , nic nie buczy niby wszystko jest ok, tylko teraz jak się jedzie ona tak dziwnie chodzi tzn topornie, nie jest to opór żebym musiał
się z nią siłować, ona niby chodzi dobrze ale to już nie jest to zanim wyjechałem na ten plac, wcześniej chodziła tak delikatnie że paluszkiem mogłem kręcić, teraz działa jak by ją coś blokowało, no po prostu jak w starym golfie
Od razu mówię dla mistrzów twierdzących że uderzyłem w krawężnik i zostawiłem magiel, że nic takiego nie miało miejsca, nic nie było uderzona ani obtarte, nic z samochodu nie cieknie, dobrze trzyma się drogi i nic nie hałasuje, kierownica ciężko chodzi i to stało się po tym co opisałem wyżej
Ktoś ma jakiś pomysł?
Czy magiel mógł się uszkodzić od skręconej na maxa kierownicy z gazem w podłodze ?
ciężko chodzi kiero
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 07 sty 2017, 11:12
- Lokalizacja: Gdynia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 07 sty 2017, 11:12
- Lokalizacja: Gdynia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Nawet nie wiesz co się dzieje w zbiorniczku, gdy skręcasz mocno kierownicą w czasie jazdy . Jeśli płyn jest już przepracowany lub jest go mało zaczyna się pienić i wspomaganie zanika . Gdy wspomaganie zaczyna dziwnie pracować, to od razu sprawdza się stan płynu. Gdy jest mało, to się go dolewa, ale jeśli za jakiś czas znów ubędzie, to trzeba zastanowić się dlaczego. Może czas na wymianę? Kiedy był ostatnio wymieniany?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 07 sty 2017, 11:12
- Lokalizacja: Gdynia
W tym mrozie nie dałem rady odkręcić korka od zbiorniczka, jutro w garażu dam rade
Ale inni użytkownicy z którymi gadałem twierdzą że uszkodziłem wspomaganie, że podobno nawet w instrukcji jest napisane że nie wolno trzymać długo skręconą na max kierownice bo można uszkodzić .... Co za samochód, w fordzie takich problemów nie miałem
Audi wydatki dzięki technice
Ale inni użytkownicy z którymi gadałem twierdzą że uszkodziłem wspomaganie, że podobno nawet w instrukcji jest napisane że nie wolno trzymać długo skręconą na max kierownice bo można uszkodzić .... Co za samochód, w fordzie takich problemów nie miałem
Audi wydatki dzięki technice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 07 sty 2017, 11:12
- Lokalizacja: Gdynia
Już mam potwierdzone że do wymiany pompa wspomagania
No cóż za głupotę się płaci, ale nigdy bym nie przypuszczał że przez 10 sekund trzymania skręconej kierownicy coś uszkodzę, ogólnie samochód rozczarowuję mnie bardzo, najpierw klapy w kolektorze, przetwornica na ksenonie, potem wtrysk na cylindrze nr 1, potem moduł komfortu padł i alarm sam wył a teraz to ............. sam nie wiem czy go zostawić bo mam pół samochodu wymienione czy się go pozbyć
No cóż za głupotę się płaci, ale nigdy bym nie przypuszczał że przez 10 sekund trzymania skręconej kierownicy coś uszkodzę, ogólnie samochód rozczarowuję mnie bardzo, najpierw klapy w kolektorze, przetwornica na ksenonie, potem wtrysk na cylindrze nr 1, potem moduł komfortu padł i alarm sam wył a teraz to ............. sam nie wiem czy go zostawić bo mam pół samochodu wymienione czy się go pozbyć
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga