Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AWX] układ podciśninia.

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Majowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 15 paź 2016, 20:54
Lokalizacja: Końskie

[AWX] układ podciśninia.

Post autor: Majowy » 19 gru 2016, 21:47

Czołem.Potrzebuję porady odnośnie układu podciśnienia w c5 awx.
1)Wiem,że są dwie średnice-3,5x2 oraz 5x3.Ile muszę zakupić wężyka,żeby wymienić całość w układzie?A może stosował ktoś jedną średnicę na cały układ?
2)Wystarczy zdemontować tylko rurę filtr powietrza-turbo i będę miał dojście do elektrozaworów?
Z góry dzięki za pomoc,pozdrawiam.

Damolka89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:13
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damolka89 » 19 gru 2016, 21:59

Witam <luzik>
1)Linki z forum a4, ale to jest to samo. Tam masz schematy i opis co i jak. <okok>

https://a4-klub.pl/index.php?/topic/194 ... b-awx-avf/

https://a4-klub.pl/index.php?/topic/300 ... ia-porada/

2) Najlepiej zdemontuj całą puchę filtra powietrza i będziesz miał bardzo dobry dostęp <okok>

Myślę,że się przyda i pomoże <okok>
Pozdrawiam
Jak samochód, to tylko Audi;)

Majowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 15 paź 2016, 20:54
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Majowy » 19 gru 2016, 22:21

Na to wychodzi,że muszę kupić na cały układ wężyk 3,2x2 a do egr 4mm i powinno być ok.Tylko nigdzie nie ma info jaką długość będę potrzebował,żeby ogarnąć cały układ.
177km/367nm

Damolka89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:13
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damolka89 » 20 gru 2016, 12:54

Kup sobie po 2m jednej i drugiej średnicy i zakładaj, a jak będzie za mało to sobie dokupisz, w każdym sklepie motoryzacyjnym dostaniesz te przewody. Jeżeli coś Ci zostanie z nich to będziesz miał na zapas <okok>


Tutaj masz na trzech fotkach schemat podciśnienia, jego oznaczenia i podane długości <okok>
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jak samochód, to tylko Audi;)

Majowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 15 paź 2016, 20:54
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Majowy » 20 gru 2016, 22:28

Damolka89, dzięki za pomoc,po świętach wymienię te wężyki.Dlaczego chcę to zrobić?
Ostatnio miałem 2 razy taką sytuację,że wychodzę z pracy odpalam autko,ruszam a tu lipa.Uczucie takie jakbym ciągnął 2tony na haku.Muł konkretny.Po kilku metrach audi zaczęło normalnie reagować na gaz.Dodam,że żadnego błędu na desce nie wyświetliło,ani nie ma błędu zapisanego w pamięci komputera.Znajomy mechanik polecił zacząć od wymiany wężyków,tak też uczynię.
Pozdrawiam <okok>
177km/367nm

Damolka89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:13
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damolka89 » 21 gru 2016, 11:44

Hej. <luzik>
Nie ma za co, po to jest forum żeby wspólnie pomagać sobie i rozwiązywać problemy naszych aut <okok>
Pozdrawiam <luzik>
Jak samochód, to tylko Audi;)

Majowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 15 paź 2016, 20:54
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Majowy » 21 sty 2017, 21:10

Czołem.Najprawdopodobniej problem pojawiającego się nieregularnie spadku mocy namierzony.Wczoraj przejrzałem cały układ podciśnienia.Podejrzenie padło na pompę podciśnieniową a dokładnie jej króciec.Jak wiadomo w pompach LUK-a króciec wychodzący na serwo hamulcowe jest zaklepywany.Z biegiem czasu od wibracji króciec się luzuje i powstaje nieszczelność.Tak jest w moim przypadku.W poniedziałek będę próbował zaklepać go ponownie,żeby zlikwidować ''wyciek''podciśnienia.Dam znać jakie efekty tego zabiegu.Temat wałkowany na wielu forach vw/audi/seat/skoda.
177km/367nm

krs2919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: krs2919 » 25 sty 2017, 09:56

ja wymieniałem cały układ na silikony...pompę też sklepałem, ale to wyszło podczas wycieku oleju z pod uszczelki...nie odczuwałem różnicy po zrobieniu pompy, ale po wymianie przewodów owszem...3mm kupiłem chyba 2m, 4mm kupiłem 4m...jakoś tak...nie pamiętam dokładnie <uoee>

Majowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 15 paź 2016, 20:54
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Majowy » 25 sty 2017, 11:17

krs2919, dziś popołudniu będę robił identyczny zabieg-pompa i podciśnienia.
Przewody kupiłem zwykłe 3,2mm-2m i 5mm-2m.Dam znać czy coś się zmieniło na''+''.

krs2919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: krs2919 » 25 sty 2017, 11:52

brałem z tej firmy, polecam, mają jeszcze wiele innych ciekawych rzeczy...miłej lektury http://fmic.pl/przewody-podcisnienia/19 ... m-4mm.html

Majowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 15 paź 2016, 20:54
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Majowy » 27 sty 2017, 06:41

Czołem :) .Pompa uszczelniona,króciec nawet nie drgnie.Wężyków póki co nie ruszałem,żeby sprawdzić czy coś się zmieniło.I tak,hamulce zrobiły się bardziej czułe i gaszenie jest teraz miękkie.Wcześniej zdarzało się,że rzuciło motorem przy gaszeniu.
177km/367nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga